ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ - ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΠΕΛΑΤΗΣΤα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας μας, χρειάζεται να ενημερώνονται καθημερινά για τις επιδόσεις τους σε ξενοδοχειακό επίπεδο αλλά και ατομικό. Άρα, η διαπίστωση, διατύπωση και ανάλυση αξιολόγησης της λειτουργίας είναι μονόδρομος.
Έναρξη: 27-09-2022 09:00 |
|
|
MEDIA TRAININGΟλοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει τις βασικές αρχές που διέπουν την εποικοδομητική επικοινωνία με τα ΜΜΕ, τις αποτελεσματικές παρουσιάσεις σε συνέδρια/ημερίδες και τη διαχείριση κρίσεων (Crisis Management) σε επικοινωνιακό επίπεδο. Οι συμμετέχοντες μπορούν να είναι ιδιώτες ή στελέχη εταιρειών, να προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους και από μέσο έως ανώτατο διοικητικό επίπεδο μιας εταιρείας.
Έναρξη: 28-09-2022 09:00 |
|
Πιστωτικός Έλεγχος - Διαχείριση Εισπράξεων - Live Online TrainingΤο Σεμινάριο αυτό, βασισμένο στην εμπειρία του εισηγητή στην Οργάνωση Διαχείρισης Εισπράξεων και Credit Control, σε μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές Εταιρείες, παρουσιάζει τις Τεχνικές Αποδοτικών Εισπράξεων και επιτυχημένης Λειτουργίας του Credit Control, καθώς και τον τρόπο διαμόρφωσης της κατάλληλης Πιστωτικής Πολιτικής σε νέους και παλαιούς Πελάτες, με βάση την ABC Ανάλυση των Πελατών και άλλα Εργαλεία.
Έναρξη: 28-09-2022 09:30 |
|
|
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ISO 10002Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν οι απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002 που αφορούν σε θέματα αποτελεσματικού και αποδοτικού χειρισμού παραπόνων ή οποιασδήποτε δυσαρέσκειας των πελατών προς έναν οργανισμό, ώστε να επιτευχθεί η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίησή τους.
Έναρξη: 05-10-2022 09:00 |
|
Τηλεφωνική – Προσωπική επικοινωνία, πώληση, follow up, & Selling upΜετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εφαρμόσουν μεθόδους για αποτελεσματική τηλεφωνική και προσωπική επικοινωνία με απώτερο σκοπό την πώληση υπηρεσιών/προϊόντων, εδραίωση απόψεων, την συνεχή ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, και τη συμπληρωματική πώληση.
Έναρξη: 05-10-2022 14:00 |
|
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣΈνα βασικό ζητούμενο στην ανάπτυξη μιας καμπάνιας επικοινωνίας είναι να ακολουθεί ένα στρατηγικό πλάνο, το οποίο λαμβάνει υπόψη τη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρείας ή οργανισμού, αλλά και τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι καλούνται να αναπτύξουν επικοινωνιακές δράσεις και αναλύει ζητήματα που επηρεάζουν την επιτυχία της επικοινωνίας. Οι εκπαιδευόμενοι κατανοούν σε βάθος τις τεχνικές λήψης στρατηγικών αποφάσεων, τον τρόπο αντίδρασης σε συνθήκες κρίσης ή σε απρόβλεπτες καταστάσεις, τις προσεγγίσεις απέναντι σε συγκεκριμένες προκλήσεις.
Έναρξη: 06-10-2022 10:00 |
|
Presentation Skills / Δεξιότητες & Τεχνικές ΠαρουσιάσεωνΚαθώς τα ακροατήρια στην εργασία γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικά, η προσέλκυση και η διατήρηση του ενδιαφέροντος και της προσήλωσης του εκάστοτε κοινού αποτελεί πρόκληση για κάθε ομιλητή, ανεξάρτητα θεματολογίας.
Έναρξη: 07-10-2022 09:00 |
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝΗ προστασία των πάσης φύσεως Πληροφοριακών Δεδομένων από εσωτερικές και εξωτερικές «απειλές» είναι ένας σημαντικός παράγοντας αξιοπιστίας, λειτουργικότητας και πολλές φορές επιβίωσης για κάθε Οργανισμό.
Έναρξη: 13-10-2022 09:30 |
|
Οργάνωση Πωλήσεων - Audit - Εργαλεία - Best Practices
Το Σεμινάριο αυτό αποτελεί ένα Workshop που στοχεύει στην αποτύπωση των προβλημάτων σε όλες τις πτυχές της Πώλησης εξετάζοντας τις σχετικές Διεργασίες με τη μεθοδολογία SIPOC (Supplier - Input - Process - Output - Customer).
Έναρξη: 24-10-2022 09:30 |
|
Cost Cutting - Μείωση Κόστους στις Επιχειρήσεις
Στο συγκεκριμένο Workshop, αφού πρώτα παρουσιαστούν οι επιτυχημένες πρακτικές - εργαλεία μείωσης κόστους και οι συνήθεις περιοχές σπατάλης θα γίνει άσκηση εφαρμογής. Στη συνέχεια θα δοθεί στους συμμετέχοντες Case Study (workshop) όπου, χρησιμοποιώντας τα ειδικά εργαλεία που τους παρέχουμε, θα προταθούν ενέργειες μείωσης του κόστους στην συγκεκριμένη επιχειρησιακή μονάδα.
Έναρξη: 01-11-2022 09:30 |
|
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ISO 10002Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν οι απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002 που αφορούν σε θέματα αποτελεσματικού και αποδοτικού χειρισμού παραπόνων ή οποιασδήποτε δυσαρέσκειας των πελατών προς έναν οργανισμό, ώστε να επιτευχθεί η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίησή τους.
Έναρξη: 10-11-2022 09:00 |
|
|