Σεμινάρια στο Μάρκετινγκ - Πωλήσεις

  Εάν το Newsletter δεν εμφανίζεται σωστά, μπορείτε να το δείτε εδώ  
--
top1
  18/10/2022 |  www.GoSeminars.gr   
  GoSeminars logo-email-new.png
  separator1a  
 

TUVAustria2022 64580

   

Σεμινάρια στο Μάρκετινγκ - Πωλήσεις

Τηλεφωνική Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών

TUV Hellas newΠρακτικές τεχνικές και μικρά μυστικά για να φέρεστε επαγγελματικά, να εξυπηρετείτε σωστά και να αντιμετωπίζετε κάθε δυσκολία με τους πελάτες!

Έναρξη: 19-10-2022 10:00

ΕΞΕΛΙΧΘΕΙΤΕ ΣΕ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ

TUV Hellas newΗ διαπραγμάτευση είναι η τέχνη και η επιστήμη εξασφάλισης συμφερουσών συμφωνιών.

Έναρξη: 20-10-2022 09:00

Customer Experience & Customer Service: Διαχείριση & Ικανοποίηση Πελατών

TUV Hellas newΤη σημερινή εποχή, περισσότερο από ποτέ, ο Πελάτης δυσκολεύεται στις αγορές του, υπολογίζει τα χρήματα του, αξιολογεί προσεκτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρονται και συγκρίνει τις επιλογές του, πριν, αλλά και μετά την αγορά τους.

Έναρξη: 21-10-2022 09:00

Neurosales & NeuroQuality

TUV Hellas newΠρόκειται για ένα πρόγραμμα βελτίωσης των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης των πελατών, που βασίζεται στα επιστημονικά ευρήματα της Νευροφυσιολογίας.

Έναρξη: 21-10-2022 10:00

Οργάνωση Πωλήσεων - Audit - Εργαλεία - Best Practices

AQSΤο Σεμινάριο αυτό αποτελεί ένα Workshop που στοχεύει στην αποτύπωση των προβλημάτων σε όλες τις πτυχές της Πώλησης εξετάζοντας τις σχετικές Διεργασίες με τη μεθοδολογία SIPOC (Supplier - Input - Process - Output - Customer).
Έναρξη: 24-10-2022 09:30

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

TUV Hellas new“Scripta manent”, τα γραπτά μένουν, και στη σύγχρονη εποχή της διάχυσης της πληροφορίας και της επικοινωνίας, ο γραπτός λόγος, ανεξάρτητα από το μέσο μετάδοσής του, παραμένει, ως  σημείο αναφοράς, εξαιρετικά ισχυρός. 

Έναρξη: 25-10-2022 09:00

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΥΓΕΙΑΣ

TUV Hellas newΒασικός στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να εκπαιδευτούν στις βασικές αρχές της επερχόμενης νομοθεσίας για την επισήμανση & παρουσίαση των τροφίμων, ενώ παράλληλα να κατανοήσουν θέματα που αφορούν ισχυρισμούς υγείας και διατροφικούς ισχυρισμούς με σκοπό την αποτελεσματική και ορθή ανάδειξη των προϊόντων τους.

Έναρξη: 26-10-2022 09:00

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ, ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ (Ν. 4412/2016 ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. 4782/2021) (Module IΙI)

TUV Hellas newΜε την ολοκλήρωση και των 5 εκπαιδευτικών σεμιναρίων (Μodule I-V), ο συμμετέχων θα έχει αποκτήσει τις θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις «Από την Εμπορική Σύμβαση στη Δημόσια Σύμβαση». Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων ακολουθώντας τις αρχές του ΕΝ ISO/ IEC 17024 για το εξής σχήμα πιστοποίησης επαγγελματία: «ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΥΝΑΨΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ».

Έναρξη: 26-10-2022 16:00

GDPR AUDITORS: AUDITING YOUR GDPR COMPLIANCE

TUV Hellas newΟ Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων 2016/679 ισχύει από 25.5.2018 πανευρωπαϊκά όπως και στην Ελλάδα. Μετά την αναμενόμενη ψήφιση του εθνικού εφαρμοστικού νόμου αναμένονται έλεγχοι εφαρμογής του στην ελληνική αγορά. Ο βαθμός ετοιμότητας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για να υποστούν ελέγχους δεν είναι ακόμα ικανοποιητικός.

Έναρξη: 01-11-2022 09:00

Cost Cutting - Μείωση Κόστους στις Επιχειρήσεις

AQSΣτο συγκεκριμένο Workshop, αφού πρώτα παρουσιαστούν οι επιτυχημένες πρακτικές - εργαλεία μείωσης κόστους και οι συνήθεις περιοχές σπατάλης θα γίνει άσκηση εφαρμογής. Στη συνέχεια θα δοθεί στους συμμετέχοντες Case Study (workshop) όπου, χρησιμοποιώντας τα ειδικά εργαλεία που τους παρέχουμε, θα προταθούν ενέργειες μείωσης του κόστους στην συγκεκριμένη επιχειρησιακή μονάδα.
Έναρξη: 01-11-2022 09:30

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σεμινάρια στο Μάρκετινγκ - ΠωλήσειςH TÜV AUSTRIA Academy σε συνεργασία με τη Charisma Academy παρουσιάζει το ευρέως γνωστό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ».

Έναρξη: 04-11-2022 10:00

BRC Agents & Brokers, BRC Approved

TUV Hellas newΈμποροι και Μεσίτες (Agents and Brokers) είναι οι επιχειρήσεις εκείνες που δεν παράγουν προϊόντα, αλλά αγοράζουν, πουλάνε ή διευκολύνουν το εμπόριο προϊόντων, παρέχοντας έναν κρίσιμο σύνδεσμο στην διακίνηση και το εμπόριο προϊόντων, επηρεάζουν δε την ασφάλεια των προϊόντων καθώς και είναι υπεύθυνοι για την διατήρηση της ιχνηλασιμότητας στην εφοδιαστική αλυσίδα. Το πρότυπο BRC Global Standard for Agents and Brokers δημιουργήθηκε για να παρέχει ένα πλαίσιο διαχείριση της ασφάλειας, ποιότητας και νομιμότητας των προϊόντων, γι αυτές τις επιχειρήσεις που δεν παράγουν αλλά εμπορεύονται προϊόντα  της βιομηχανίας τροφίμων και υλικών συσκευασίας.

Έναρξη: 07-11-2022 09:00

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ – ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ (Module IV) (Ν. 4412/2016 με τις τροποποιήσεις του Ν. 4782/2021)

TUV Hellas newΜε την ολοκλήρωση και των 5 εκπαιδευτικών σεμιναρίων (Μodule I-V), ο συμμετέχων θα έχει αποκτήσει τις θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις «Από την Εμπορική Σύμβαση στη Δημόσια Σύμβαση». Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων ακολουθώντας τις αρχές του ΕΝ ISO/ IEC 17024 για το εξής σχήμα πιστοποίησης επαγγελματία: «ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΥΝΑΨΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ».

Έναρξη: 09-11-2022 16:00

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ISO 10002

TUV Hellas newΣκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν οι απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002 που αφορούν σε θέματα αποτελεσματικού και αποδοτικού χειρισμού παραπόνων ή οποιασδήποτε δυσαρέσκειας  των πελατών προς έναν οργανισμό, ώστε να επιτευχθεί η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίησή τους. 

Έναρξη: 10-11-2022 09:00

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

TUV Hellas newΣτόχος του σεμιναρίου είναι, οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με την διατύπωση ισχυρισμών διατροφής και υγείας στην επισήμανση, την παρουσίαση και τη διαφήμιση των τροφίμων, σύμφωνα με την νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και επιστημονικά τεκμηριωμένες έρευνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ασφάλεια των Τροφίμων.

Έναρξη: 11-11-2022 09:00

Οργάνωση και Ανάπτυξη Πωλήσεων B2B (Live Online Training)

AptΟλοκληρώνοντας το σεμινάριο αυτό, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί σημαντικά, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της Διαδικασίας της Πώλησης B2B, με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση.

Έναρξη: 15-11-2022 09:30

myDATA, ΦΠΑ, ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

TUV Hellas newΣεμινάριο που αφορά τις πωλήσεις εμπορευμάτων και την παροχή υπηρεσιών εξ αποστάσεως.

Έναρξη: 16-11-2022 10:00

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ: ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟ (ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ) ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ (ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ) – ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (Module V)

TUV Hellas newΜε την ολοκλήρωση και των 5 εκπαιδευτικών σεμιναρίων (Μodule I-V), ο συμμετέχων θα έχει αποκτήσει τις θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις «Από την Εμπορική Σύμβαση στη Δημόσια Σύμβαση». Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων ακολουθώντας τις αρχές του ΕΝ ISO/ IEC 17024 για το εξής σχήμα πιστοποίησης επαγγελματία: «ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΥΝΑΨΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ».

Έναρξη: 16-11-2022 16:00

Βασικές Αρχές Marketing

TUV Hellas newTο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.

Έναρξη: 18-11-2022 09:00

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

TUV Hellas newΠριν επιδιώξει ο φαρμακοποιός και η ομάδα του την πώληση πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσει πλήρως τις θέσεις και τα θέλω του ασθενή-πελάτη του. Αλλάζοντας την οπτική γωνία από την οποία βλέπουμε τις πωλήσεις, εξερευνούμε τον επισκέπτη του φαρμακείου ως μία μοναδική και ολοκληρωμένη οντότητα η οποία θέλει εξατομικευμένη προσέγγιση. Μέσα από τις τεχνικές του λόγου και την ενσυναίσθηση, δίνουμε στον πελάτη αυτό ακριβώς που χρειάζεται και επιθυμεί, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει το ίδιο το φαρμακείο.

Έναρξη: 22-11-2022 09:00

Personal Branding

TUV Hellas newΟ σύγχρονος τρόπος για να επικοινωνήσετε σε όλους, Ποιοι είστε, Τι γνωρίζετε, Τι θέλετε, Ποια ταλέντα έχετε, Ποιες δεξιότητες διαθέτετε, Τι σας ξεχωρίζει.

Έναρξη: 22-11-2022 10:00

Σχεδιασμός, Οργάνωση και Διαχείριση Εμπορικής Λειτουργίας

TUV Hellas newΟ σωστός σχεδιασμός, η οργάνωση και η διαχείριση της εμπορικής λειτουργίας ενός οργανισμού αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα της επιτυχίας της εμπορικής του προσπάθειας. Από την μια πλευρά, το σημαντικό κόστος που εισάγει η εμπορική λειτουργία μιας εταιρείας (marketing και πωλήσεις) επιβάλλει την αποδοτική της λειτουργία. Από την άλλη, είναι σημαντικό αυτή να είναι αποτελεσματική, έτσι ώστε να οδηγεί στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας, τόσο των ποιοτικών όσο και των ποσοτικών, στην ικανοποίηση των πελατών και εν τέλει σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Έναρξη: 24-11-2022 09:00

GDPR AUDITORS: AUDITING YOUR GDPR COMPLIANCE

TUV Hellas newΟ Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων 2016/679 ισχύει από 25.5.2018 πανευρωπαϊκά όπως και στην Ελλάδα. Μετά την αναμενόμενη ψήφιση του εθνικού εφαρμοστικού νόμου αναμένονται έλεγχοι εφαρμογής του στην ελληνική αγορά. Ο βαθμός ετοιμότητας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για να υποστούν ελέγχους δεν είναι ακόμα ικανοποιητικός.

Έναρξη: 12-12-2022 09:00

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΥΓΕΙΑΣ

TUV Hellas newΒασικός στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να εκπαιδευτούν στις βασικές αρχές της επερχόμενης νομοθεσίας για την επισήμανση & παρουσίαση των τροφίμων, ενώ παράλληλα να κατανοήσουν θέματα που αφορούν ισχυρισμούς υγείας και διατροφικούς ισχυρισμούς με σκοπό την αποτελεσματική και ορθή ανάδειξη των προϊόντων τους.

Έναρξη: 14-12-2022 09:00

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΓΛΩΣΣΑ ΣΩΜΑΤΟΣ (BODY LANGUAGE) ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ

TUV Hellas newΗ Επικοινωνία είναι ένα στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο χώρο εργασίας και η πιο ουσιώδης εργασιακή ικανότητα καθώς συμβάλει καταλυτικά στην αναγνώριση και την επίλυση όλων των εργασιακών θεμάτων. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της έννοιας της αποτελεσματικής επικοινωνίας και η πρακτική της εφαρμογή, με στόχο την βελτιστοποίηση των εργασιακών σχέσεων και συνθηκών.

Έναρξη: 16-12-2022 09:00
 
 
  separator2a  
 
  Ακολουθήστε μας | facebooktwitter  
bottom1
--
 

Αυτό το e-mail δεν μπορεί να θεωρηθεί spam διότι πληροί τις προϋποθέσεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί διαφημιστικών μηνυμάτων: «Κάθε μήνυμα θα πρέπει να φέρει τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα ευκρινώς και θα πρέπει να δίνει στον δέκτη τη δυνατότητα διαγραφής». Directiva2002/58/EC του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε το Newsletter του GoSeminars.gr παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ