Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει τις βασικές αρχές που διέπουν την εποικοδομητική επικοινωνία με τα ΜΜΕ, τις αποτελεσματικές παρουσιάσεις σε συνέδρια/ημερίδες και τη διαχείριση κρίσεων (Crisis Management) σε επικοινωνιακό επίπεδο. Οι συμμετέχοντες μπορούν να είναι ιδιώτες ή στελέχη εταιρειών, να προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους και από μέσο έως ανώτατο διοικητικό επίπεδο μιας εταιρείας.
Περιεχόμενα:
- Παρουσιάσεις σε συνέδρια/ημερίδες/ομιλίες
Πρακτικά tips για το πως μεταφέρεται το μήνυμα σε μεγάλο κοινό, ο ρυθμός μιας παρουσίασης, η γλώσσα του σώματος, τεχνικές διαχείρισης φόβου.
- Επαφές με ΜΜΕ
«Χτίσιμο» και διαχείριση σχέσεων με δημοσιογράφους, προώθηση θεμάτων, off the record, διαφορές και τεχνικέςσυνέντευξης και δήλωσης (quote), τηλεοπτική και τηλεφωνική συνέντευξη, οι διαφορές και πρακτικά tips
- Workshop για τις τεχνικές της συνέντευξης
Γλώσσα του σώματος, τρόπος ομιλίας, παραδείγματα και πρακτική εξάσκηση σε τηλεφωνική και τηλεοπτική συνέντευξη
- Crisis Management
Θεωρητική κατάρτιση επικοινωνιακού σχεδίου διαχείρισης κρίσεων, συγκρότηση ομάδας και τρόποι εφαρμογής του Crisis Management Plan.
Απευθύνεται σε:
- Υπεύθυνους Δημοσίων Σχέσεων επιχειρήσεων
- Στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να εξοικειωθούν με τα ΜΜΕ και να δημιουργήσουν επαφές με δημοσιογράφους
- Στελέχη επιχειρήσεων και διοικητικό ή τεχνικό προσωπικό, που συμμετέχει σε συνέδρια, παρουσιάσεις, ημερίδες
Εισηγητές: Δημοσιογράφοι και επικοινωνιολόγοι της Mind the Brand
Πληροφορίες:
Έναρξη | 26-09-2019 09:00 |
Λήξη | 27-09-2019 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | €320.00 |
Διοργανωτής | TÜV HELLAS |
Πόλη | Αθήνα |