ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΕΟΦ ΣΕ ΠΑΡΟΧΟ 3PL – ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ

TUV Hellas newΓενικές πληροφορίες

Ο σαφής καθαρισμός των απαιτήσεων μεταξύ μιας εταιρείας παραγωγής ή και εμπορίας προϊόντων αρμοδιότητας ΕΟΦ και του εξωτερικού παρόχου της για θέματα ορθών πρακτικών αποθήκευσης και διανομής των προϊόντων αυτών, αλλά και η παρακολούθηση της τήρησης τους είναι κρίσιμης σημασίας για μια σωστή συνεργασία, που να είναι αμοιβαία επωφελής.

Περιεχόμενα:

Γενικό νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στην αποθήκευση και διανομή φαρμάκων και λοιπών προϊόντων αρμοδιότητας ΕΟΦ - Απαιτήσεις
Συνεργασία με εξωτερικό πάροχο υπηρεσιών αποθήκευσης και διανομής
• Επιλογή παρόχου
• Συμβόλαιο και Service Level Agreement (SLA)
• Υποχρεώσεις των συμβαλλομένων
Καθορισμός ορθών πρακτικών αποθήκευσης (GSP) και διανομής (GDP) που πρέπει να τηρεί ο πάροχος – απαιτήσεις κατευθυντηρίων οδηγιών 2013/C 343/01, 05/11/2013 και Υ.Α. 1348/2004
• Διαχείριση της ποιότητας, Προσωπικό, Εγκαταστάσεις και εξοπλισμός, Τεκμηρίωση, Ενέργειες και λειτουργία, Διαχείριση επιστροφών, ανάκλησης, ληξιπροθέσμων/ ληγμένων, Δραστηριότητες που αναθέτει σε τρίτους/ συμβόλαιο, Αυτοεπιθεώρηση, Μεταφορά και ορθές πρακτικές μεταφοράς (GDP)
Μορφές ελέγχου του παρόχου
• Δείκτες μέτρησης της επίδοσης (KPIs)
• Επιθεωρήσεις 2ου μέρους στον πάροχο
− προγραμματισμός, εκτέλεση, κατηγοριοποίηση ευρημάτων, αναφορά αποτελεσμάτων, επακόλουθες ενέργειες
− τεχνικές επιθεώρησης

Απευθύνεται σε:
• Στελέχη και υπαλλήλους αποθήκευσης και προμηθειών/ logistics εταιρειών παραγωγής και εμπορίας φαρμάκων και λοιπών προϊόντων αρμοδιότητας ΕΟΦ
• Στελέχη και υπαλλήλους εταιρειών αποθήκευσης και διανομής για λογαριασμό τρίτων (3PL)
• Στελέχη και υπαλλήλους τμημάτων Compliance των ανωτέρω εταιρειών
• Συμβούλους επιχειρήσεων

Οφέλη από το σεμινάριο
Μετά το πέρας του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει σημαντικές πληροφορίες που αφορούν στις ορθές πρακτικές αποθήκευσης και διανομής προϊόντων αρμοδιότητας ΕΟΦ και στις υποχρεώσεις μιας εταιρείας παροχής υπηρεσιών αποθήκευσης και διανομής για λογαριασμό τρίτων και της εταιρείας/ πελάτη της. Θα γνωρίζουν, επιπλέον τα θέματα ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών που πρέπει να καθορίζονται σε ένα συμφωνητικό συνεργασίας, καθώς και τις μορφές ελέγχου της τήρησης των υποχρεώσεων αυτών.

Εισηγητές: Άννα Γεωργίου

Πληροφορίες:

  • Στην τιμή δεν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ
  • Η τιμή περιλαμβάνει Coffee breaks, ελαφρύ γεύμα
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
  • Το κόστος συμμετοχής όλων των σεμιναρίων μπορεί να καλυφθεί από τον λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ (0,24%) (Site:https://laek.oaed.gr) και η τελική ημερομηνία ηλεκτρονικής κατάθεσης είναι 5 εργάσιμες ημέρες πριν από την έναρξη κάθε σεμιναρίου. Η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής στο ΛΑΕΚ γίνεται με την αποκλειστική σας ευθύνη και την παροχή κάθε βοήθειας από τη Δ/νση Εκπαίδευσης.
  • Παρέχονται ειδικές προνομιακές τιμές σε ορισμένες κατηγορίες συμμετεχόντων (π.χ. εταιρίες που έχουν πιστοποιητικά από TUV HELLAS και πολλαπλές συμμετοχές από την ίδια εταιρία, φοιτητές κ.λ.π.)
  • Η αποπληρωμή των σεμιναρίων γίνεται μετά το τέλος κάθε σεμιναρίου, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (εντός 30 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου), όπως θα αναφέρεται πάνω στην απόδειξη ή το τιμολόγιο που θα σας εκδοθεί.
  • Η TUV HELLAS διατηρεί το δικαίωμα για αναβολή ή ακύρωση καθώς και για την αλλαγή του τόπου διεξαγωγής των σεμιναρίων και των εισηγητών.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 30-10-2019 09:00
Λήξη 30-10-2019 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου €220.00
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Άννα Γεωργίου
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas