Έκθεση «Εκπαίδευση 2012»

 

 

Το eduadvisor συμμετείχε στην 14η Διεθνή Έκθεση για την Εκπαίδευση και την Εργασία που πραγματοποιήθηκε στο ΣΕΦ.

 

Η έκθεση «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» αποτελεί το κορυφαίο εκθεσιακό γεγονός στο χώρο της εκπαίδευσης στην Ελλάδα και μια από τις σημαντικότερες εκπαιδευτικές εκθέσεις στην Ευρώπη. Ο βασικός σκοπός της είναι να προσφέρει με τρόπο άμεσο και αποτελεσματικό μια ολοκληρωμένη εικόνα των προγραμμάτων που προσφέρονται σήμερα σε Ελλάδα και εξωτερικό, σε επίπεδο προπτυχιακών, μεταπτυχιακών σπουδών και δια βίου εκπαίδευσης, στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

 

Στην έκθεση συμμετείχαν και πολλά εκπαιδευτικά ιδρύματα από το εξωτερικό, με σημαντική παρουσία της Κύπρου, Ολλανδίας και Κίνας.

 

Το eduadvisor και το GoSeminars συμμετείχαν στην έκθεση αυτή για πρώτη φορά με μεγάλη επιτυχία!

 

Σας ευχαριστούμε όλους για την παρουσία σας στο περίπτερό μας!

Εργαστηριακό σεμινάριο με θέμα: CRM - Διαχείριση πελατών με τη χρήση σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων

 

Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College,  διοργανώνει  το Σάββατο 24 Μαρτίου 2012, ώρα 10.00 – 16.00 (Lecture Hall & lab 2,) εργαστηριακό σεμινάριο με θέμα

CRM: Διαχείριση πελατών με τη χρήση σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων.

 

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο κος Ανδρέας Γαλανής, BScMBA, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Microsoft CRMApplication Professional Accredited.

 

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι έξι ώρες και οι θεματικές ενότητες περιλαμβάνουν τα εξής: Βασικές αρχές διαχείρισης πελατών, Εταιρικά δεδομένα, Η λειτουργικότητα των συστημάτων CRM, Η διαδικασία υλοποίησης και εγκατάστασης συστημάτων CRM, Επιχειρηματική ευφυΐα (business intelligence), Διοίκηση πωλήσεων μέσω CRM:lead managementquotescompetitorssales productivity κ.α., Διοίκηση μάρκετινγκ μέσω CRMmarketing automationmarketing campaigns, κ.α., Υποστήριξη πελατών μέσω CRMcontract managementcase managementservice queues, κ.α.

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές διοίκησης επιχειρήσεων, επαγγελματίες και  στελέχη επιχειρήσεων.  Η αξία συμμετοχής του σεμιναρίου είναι 50€ για φοιτητές και απόφοιτους του Mediterranean College, 70€ για εξωτερικούς φοιτητές, και 90€ για επαγγελματίες. Περιλαμβάνεται: Φάκελος, εκπαιδευτικό υλικό & Coffee break. Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης. Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 22 άτομα(θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).

 

Πληροφορίες - Εγγραφές: Mediterranean College, Πελλήνης 8 & Πατησίων 107, Αθήνα, αρμόδια κα Κέλλυ Αδάμη, 210-8899658,This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.www.medcollege.edu.gr

 

Facebook:http://www.facebook.com/mediterraneancollege

Twitter:https://twitter.com/#!/medcollege1

YouTube:http://www.youtube.com/mediterraneancollege

City Unity College: Ο B. Delatre του Πανεπιστημίου του Στρασβούργου μιλάει για τη διερμηνεία την Τετάρτη 7 Μαρτίου

 

Το Κέντρο Μετάφρασης και Διερμηνείας του City Unity College, σας προσκαλεί στην ομιλία του υπεύθυνου Διερμηνείας του Ινστιτούτου Μεταφραστών, Διερμηνέων και Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου του Στρασβούργου, κ. Benoit Delatre, που θα διεξαχθεί το πρωί (10:00-12:00) της Τετάρτης 7 Μαρτίου στις εγκαταστάσεις του Κολεγίου, Θησέως 15-17 στο Σύνταγμα.

Βασικά θέματα της παρουσίασης είναι:

 -Διαφορές και ομοιότητες μετάφρασης και διερμηνείας

-Τεχνικές και είδη διερμηνείας

-Προσόντα και εκπαίδευση επαγγελματιών διερμηνέων

-Διερμηνεία και άλλα γνωστικά αντικείμενα: σχέσεις και συνδέσεις

-Επαγγελματική απασχόληση

-Διερμηνεία σε διεθνείς και ευρωπαϊκούς θεσμούς και οργανισμούς

 

Η ομιλία θα γίνει στα αγγλικά, ενώ η παρακολούθηση για όσους δηλώσουν συμμετοχή θα είναι δωρεάν. Για την κράτηση θέσεων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο: 210 324322.

 

                   

 

Πληροφορίες για το City Unity College

Το City Unity College ιδρύθηκε στη χώρα μας το 1999 ως εξουσιοδοτημένο παράρτημα του City University of Seattle (USA) στην Αθήνα, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών. Το City Unity College έχει λάβει επίσημη Άδεια Λειτουργίας από το Υπουργείο Παιδείας.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Καλέστε μας στο τηλέφωνο: 210 3243222(admissions office)

Στείλτε μας e-mail στο: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ή fax στο 210 3225253

Επισκεφθείτε το site μας: www.cityu.gr

1η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ XINIS EDUCATION FESTIVAL 2012

Μια Ελλάδα φως! Στη χώρα που ο ήλιος και η θάλασσα είναι από τα πρώτα εξαγώγιμα προϊόντα μας και αποτελούν πόλο έλξης για χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο, ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Ξυνή, πρωτοπόρος στο χώρο της εκμάθησης τουριστικών επαγγελμάτων, δεν θα μπορούσε να εγκαινιάσει το XINIS EDUCATION FESTIVAL 2012 με καλύτερο τρόπο, από μια ολόκληρη εβδομάδα δωρεάν σεμιναρίων, αφιερωμένη στον τουρισμό.

 

Το TourismSchoolτου Εκπαιδευτικού Ομίλου Ξυνή ανοίγει τις πόρτες του τη Δευτέρα 5 Μαρτίου με το πρώτο σεμινάριο με θέμα «Το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα», και ακολουθούν σεμινάρια και διαλέξεις πάνω σε ποικίλες άλλες θεματικές ενότητες, τα οποία θα δοθούν από τους πλέον καταξιωμένους καθηγητές στο εν λόγω εκπαιδευτικό αντικείμενο.

 

Μεταξύ των σεμιναρίων που θα λάβουν χώρα σε Αθήνα, Πειραιά, Ν. Φάληρο, Γλυφάδα και Θεσσαλονίκη θα είναι τα εξής: «Πράσινη Ανάπτυξη και Αγροτουρισμός», «Τουρισμός και socialmedia», «Κρουαζιέρα και Ελληνικός Τουρισμός», «Τουριστικό Marketing», «Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού: Ο τουρισμός υγείας και ευεξίας».

 

Σε μια ζοφερή οικονομική περίοδο, ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Ξυνή πρωτοστατεί και αποδεικνύει για άλλη μια φορά έμπρακτα, με αυτή τη σειρά δωρεάν σεμιναρίων, πως τίθεται στην υπηρεσία της Παιδείας. Στο πλευρό των νέων, αλλά και ανθρώπων κάθε ηλικίας που επιθυμούν να διευρύνουν τους ορίζοντές τους, και ταυτόχρονα να προσθέσουν ακόμα ένα δυνατό χαρτί στο βιογραφικό τους, καθώς ο Όμιλος θα χορηγήσει βεβαίωση παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες.      

 

«ΠΕΣ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» γιατί… «ΟΤΑΝ ΘΕΣ, ΦΤΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ»!

 

Δείτε το πρόγραμμα της εβδομάδας TOURISM SCHOOL σε jpg.

Σειρά Σεμιναρίων σε Λογιστική & Φορολογιστικά Θέματα

 

Η iCon ανακοινώνει την πραγματοποίηση σειράς σεμιναρίων σε Λογιστική και Φορολογιστικά θέματα. Πιο συγκεκριμένα:

 

Σεμινάριο 1

Λογιστικές Διαφορές – Αναμόρφωση – Φορολογικός Ισολογισμός - Δευτέρα 5/3

(Διατάξεις αρ. 31 Ν. 2238/94. ΠΟΛ 1005, 1028, 1056, 1106, 1029, 1057 & 1107. Αναγνώριση επιχειρηματικής δαπάνης. Αυτοτέλεια χρήσεων – δαπάνες προηγ. χρήσης. Δικαιολογητικά Κ.Β.Σ. Δαπάνες μισθοδοσίας. Αμοιβές τρίτων. Παροχές τρίτων. Φόροι και τέλη. Διάφορε έξοδα. Τόκοι & συναφή έξοδα. Αποσβέσεις. Προβλέψεις εκμεταλλεύσεων. Έκτακτα & ανόργανα έξοδα και Ζημίες. Έξοδα προηγ. χρήσεων. Αγορές & υπηρεσίες από μη συνεργάσιμα κράτη και κράτη με προνομιακό Φορολογικό καθεστώς.)

 

Σεμινάριο 2

Ενδοκοινοτικές Συναλλαγές – Τριγωνικές και Ειδικά Θέματα ΦΠΑ - Τετάρτη 7/3

 (Τριγωνικές ενδοκοινοτικές αποκτήσεις& παραδόσεις αγαθών. Τριγωνικές συναλλαγές μεταξύ υποκείμενων σε ΦΠΑ εντός κοινότητας και εκτός. Πολυγωνικές-αλυσιδωτές συναλλαγές. Συμπλήρωση ανακεφαλαιωτικών πινάκων και intrastate. Εξαγωγές. Αποστολές. Διακίνηση και εκτελωνισμός. Αποθήκευση. Φορολογικοί εκπρόσωποι και αντιπρόσωποι. Ειδικές απαλλαγές ΦΠΑ. Διακινήσεις εντός κοινότητας μεταξύ μητρικών θυγατρικών. Τόπος παροχής υπηρεσιών.)

 

Σεμινάριο 3

Κλείσιμο Χρήσης και Ετήσιων Οικονομικών Καταστάσεων - Δευτέρα 12/3

(Απογραφή & αποτίμηση αποθεμάτων, ενσώματων παγίων, συμμετοχών & χρεογράφων. Αποτίμηση λογαριασμών σε ξένο νόμισμα. Μερισμός δαπανών. Εγγραφές τακτοποίησης προβλέψεων & μακροχρόνιων υποχρεώσεων, έλεγχοι για κλείσιμο χρήσης, τακτοποίηση λογ. εσόδων- εξόδων, Εξαγωγή αποτελεσμάτων χρήσης. Διάθεση κερδών. Σύνταξη καταστάσεων)

 

Σεμινάριο 4

Πρόσφατες Αλλαγές στη Φορολογία Εισοδήματος Νομικών Προσώπων - Πέμπτη 15/3

(Περιπτώσεις απαλλαγής φορολογίας. Δαπάνες που αφαιρούνται από το ακαθάριστο εισόδημα ΝΠ και την κατάσταση Φορολογικής Αναμόρφωσης. Υπολογισμός φορολογητέου εισοδήματος ΝΠ, διανομή, κεφαλαιοποίηση αφορολόγητων εσόδων, εξόδων. Φορολόγηση διανεμομένων κερδών. Φορολόγηση αλλοδαπών εταιριών. Φορολογία αφορολόγητων αποθεματικών ΝΠ κατά την διάλυση ή διανομή ή κεφαλαιοποίηση. Συμψηφισμός ή επιστροφή φόρων.)

 

Σεμινάριο 5

Λογιστική και Φορολογιστική Αντιμετώπιση Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων - Πέμπτη 22/3

(Σχέση Διαχειρίστριας με Πλοιοκτήτριες. Τήρηση βιβλίων εσόδων εξόδων – Αναγκαστικός Ν. 89/67. Φορολόγηση ελληνικής σημαίας. Ν. 27/75. Εισφορά υπέρ ΝΑΤ Ν 29/75. Φορολόγηση τουριστικών πλόιων. Ν. 2743/03. Ναυτιλιακές εταιρίες πλοίων αναψυχής. Ν.Ε.Π.Α. Ν 3183/03. Εταιρίες επενδύσεων στην ποντοπόρο – Ν. 2843/2000. Συμβάσεις περί αποφυγής διπλής φορολογίας: Ολλανδία, Νορβηγία, Ελβετία, Πολωνία, Δανία, Βουλγαρία, Ρουμανία. Υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ, Φόρου εισοδήματος, ΦΜΥ, αμοιβών τρίτων, συγκεντρωτικών καταστάσεων τιμολογίων, ΕΦΑ & ΦΑΠ. Φορολογία Ναυτικών – αξιωματικών, κατώτερο πλήρωμα. Επιστροφή ΦΠΑ, Χρόνος παραγραφής)

 

Τα 5 σεμινάρια θα έχουν διάρκεια 5 ωρών, από τις 17:00 μέχρι τις 22:00 και θα λαμβάνουν χώρα στην iCon International Training, Δημητρακοπούλου 49α, Στάση Μετρό Συγγρού-Φιξ.

- Τα σεμινάρια παρουσιάζει ο εμπειρότατος καθηγητής θεμάτων λογιστικής και φορολογίας κ. Νίκος Καλαμαράς, Λογιστής Α’ Τάξη και Συγγραφέας

- Δυνατότητα ένταξης στη χρηματοδότηση ΟΑΕΔ (μέσω ΛΑΕΚ 0,45).

 

Η iCon διοργανώνει επίσης δύο 9ωρα σεμινάρια με τίτλο «Η Τέχνη του Project Management» και «Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων & Καταστροφών».Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν από τις 19:00 μέχρι τις 22:00 τις εξής μέρες:

 

·         Η Τέχνη του Project Management: - Δευτέρα, 19 Μαρτίου - Τετάρτη, 21 Μαρτίου - Πέμπτη, 22 Μαρτίου

·         Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων & Καταστροφών: - Δευτέρα, 12 Μαρτίου - Τετάρτη, 14 Μαρτίου - Πέμπτη, 15 Μαρτίου

 

Για αναλυτικές πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε στα τηλέφωνα 210 9248534, 210 9248065 ή  συμπληρώστε τη Φόρμα Αποστολής Πληροφοριακού Υλικού ή τη Φόρμα Επικοινωνίας στο www.icon.gr

Επαγγελματικά Σεμινάρια της iCon International Consulting

 

Η iCon ανακοινώνει την πραγματοποίηση σειράς σεμιναρίων σε Λογιστική και Φορολογιστικά θέματα. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για τα εξής:

 

 

 

 

 

 

Κλείσιμο Χρήσης και Ετήσιων Οικονομικών Καταστάσεων - Δευτέρα 20/2

 

 

Πρόσφατες Αλλαγές στη Φορολογία Εισοδήματος Νομικών Προσώπων - Τρίτη 21/2

 

 

Λογιστικές Διαφορές – Αναμόρφωση – Φορολογικός Ισολογισμός - Δευτέρα 5/3

 

 

Ενδοκοινοτικές Συναλλαγές – Τριγωνικές και Ειδικά Θέματα ΦΠΑ - Τετάρτη 7/3

 

 

Λογιστική και Φορολογιστική Αντιμετώπιση Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων - Πέμπτη 8/3

 

Τα 5 σεμινάρια θα έχουν διάρκεια 5 ωρών, από τις 17:00 μέχρι τις 22:00 και θα λαμβάνουν χώρα στην iCon International Training, Δημητρακοπούλου 49α, Στάση Μετρό Συγγρού-Φιξ. Οι εισηγητές είναι εμπειρότατοι επαγγελματίες και υπάρχει η δυνατότητα ένταξης των σεμιναρίων στη χρηματοδότηση ΟΑΕΔ (μέσω ΛΑΕΚ 0,45).

 

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στα τηλέφωνα 210 – 9248534, 210 – 9244480 και στο www.iconsulting.gr