Καράμπελας ΝικόλαοςΤηλέφωνο: 6976774206, 210 8100016 Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε. Τομείς εξειδίκευσης: Γενικά θέματα διοίκησης (management), Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση πελατών Πόλεις Δραστηριοποίησης: Ελλάδα και εξωτερικό |
Σπουδές
- ΒSc Χημικού Μηχανικού από το “Illinois Institute of Technology”.
- ΜΒΑ στο Marketing το “Illinois Institute of Technology”
- Institute of Training and Development, Awarded Certificate in Training & Development, 26 March 1993
- BELL ATLANTIC International Training Department, Awarded Certificate in Development skills, 27 February 1998
- ODN – Organizational Development Network (Hellenic American Union), Awarded certificate in Train the Trainer, 13 December 2003
- Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, Βεβαίωση παρακολούθησης προγράμματος κατάρτισης «Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης», 29 Ιουλίου 2007
Επαγγελματική Εμπειρία
- 30+ years of Training, Selling & Marketing experience in Greece & USA σε επιχειρηματικούς τομείς όπως: Διαφήμιση, Τηλεπικοινωνίες & Τεχνολογίες πληροφορικής, Συμβουλευτική επιχειρήσεων και Υπηρεσίες Marketing.
- Ιδρυτής της NK-80111SALES συνεργάζεται με εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων σε θέματα εκπαίδευσης (2002- ...)
- Δ/ντης Εκπαίδευσης (1997-2001)στην Bell Atlantic Hellas S.A.
- Δ/ντης Πωλήσεων (1990-1994) στην LSI Information Technologies S.A.
- Δ/ντης marketing στην LPC S.A. (1989-1990)
- και σε επιχειρήσεις όπως οι: Engineering Resources Inc., και Pelron Engineering στο Chicago, USA. (1984-1988)
Διδακτική Εμπειρία
Διδακτική Εμπειρία (1991-2012):
1. Τεχνικές διοίκησης (Management skills)
2. Δημιουργώντας ένα ...εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον (Make your workplace… an “Excellent place to Work”)
3. Αποτελεσματικές τεχνικές δικτύωσης (Effective networking skills)
4. Ηγεσία (Leadership)
5. Καθοδήγηση, Παρακίνηση και Ανατροφοδότηση
6. Επικοινωνία και Συμπεριφορά
7. Ομαδικότητα
8. Διαχείριση χρόνου και αποτελεσματική ανάθεση έργου
9. Αποτελεσματικές συναντήσεις (Effective meetings)
10. Αντοχή στη πίεση (Stress management)
11. Διαχείριση κρίσεων (Crisis management)
12. Διαχείριση συγκρούσεων (Conflict management)
13. Διαχείριση της απόδοσης (Performance management)
14. Η διοίκηση της αλλαγής (Change management)
15. Η ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης (Build self-confidence)
16. Η ανάπτυξη της πρωτοβουλίας (Initiative)
17. Το χτίσιμο της εμπιστοσύνης (Building trust)
18. Τεχνικές επικοινωνίας (CEO – Communication skills)
19. Κρίση, αποφασιστικότητα και επίλυση προβλημάτων
20. Η δύναμη της τύχης στην επαγγελματική ανάπτυξη (The power of luck in professional development)
21. Emotional Intelligence
22. Customer Relationship Management (CRM)
23. Εκπαίδευση εκπαιδευτών (Train the Trainer)
24. Τεχνικές πωλήσεων (Executive selling)
25. Τεχνικές τηλεφωνικών πωλήσεων (Executive Telephone selling)
26. Τεχνικές πωλήσεων τραπεζικών προϊόντων
27. Medical selling
28. Πουλώντας με ...συναισθηματική νοημοσύνη ( Selling with …Emotional Intelligence)
29. Τεχνικές εμπορικής διαπραγμάτευσης (Effective Negotiation skills)
30. Εξυπηρέτηση πελατών – Ε.Π.Α.Ι.Ν.Ο.Σ. (Excellent Customer Care)
31. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
32. Αποτελεσματικές τεχνικές παρουσίασης (Effective Presentation skills)
Πιστοποιήσεις
- Ενταγμένος στο Μητρώο εκπαιδευτών του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης Δομών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ε.Κε.Πις.) ΕΒ14497
- Certified analyst of Thomas International system for behavioral profiling within the work environment
- Certified assessor of A& DC & Profiles International
- Certified Coach, Internal verifier and Inspector for the Hellenic Institute of Customer Service