Πληροφορίες για Διοργανωτές Σεμιναρίων

seminar

Η φιλοσοφία του GoSeminars.gr είναι να φέρει πιο κοντά τον ενδιαφερόμενο που θέλει να παρακολουθήσει κάποιο σεμινάρια με όλους τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς που προσφέρουν σεμινάρια στο επιθυμητό εκπαιδευτικό αντικείμενο. Ο ενδιαφερόμενος κατά αυτόν τον τρόπο μπορεί να συγκρίνει και να επιλέξει μέσα από πληθώρα επιλογών και τιμών.

Παράλληλα, οι εταιρείες που διοργανώνουν τα Σεμινάρια – Συνέδρια είναι σίγουρες πως το αποτέλεσμα της παραγωγής τους θα γίνει γνωστό σε μεγάλο όγκο δυνητικού κοινού και με αυτόν τον τρόπο θα επιτευχθεί ο στόχος που προσδοκούν. Τα εργαλεία που προσφέρει το GoSeminars.gr στους διοργανωτές των σεμιναρίων είναι παραπάνω από ικανοποιητικά για να δημιουργήσουν την καλύτερη προβολή τους, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις των καιρών.

Επιπλέον, με την υπηρεσία των Εισηγητών που προσφέρει το GoSeminars.gr, φέρνει πιο κοντά τις εταιρείες διοργάνωσης Σεμιναρίων – Συνεδρίων με εξειδικευμένους εισηγητές σε κάθε αντικείμενο και με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η μεταξύ τους επικοινωνία από μια δυναμική βάση. Η υπηρεσία αυτή είναι ανοιχτή και στο ευρύ κοινό για να πληροφορείται για το ακριβές βιογραφικό του κάθε εισηγητή.

Άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά, τα οποία διαφοροποιούν το GoSeminars.gr από τον ανταγωνισμό είναι τα ακόλουθα:

1) On-line booking μέσω PayPal ή μέσω πληρωμής σε τραπεζικό λογαριασμό. Σας δίνουμε τη δυνατότητα να πληρωθείτε άμεσα και online μέσω της δυναμικής πλατφόρμας μας! Αρκεί να έχετε λογαριασμό στο PayPal. Αν δεν έχετε, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν σε 15 περίπου λεπτά στο https://www.paypal.com/ch/cgi-bin/webscr?cmd=_home-merchant&;nav=2 ή να επιλέξετε να πληρώνεστε στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

2) Δυνατότητα καταβολής προκαταβολής από τον ενδιαφερόμενο online. Αυτό μπορεί να γίνει δίνοντας μέσω PayPal ή τραπεζικού λογαριασμού έστω το 30% του συνολικού ποσού του σεμιναρίου και στη συνέχεια, κατά την εγγραφή του στο χώρο του σεμιναρίου να καταβάλει το υπόλοιπο ποσό.

3) Δυνατότητα δημιουργίας εκπτωτικού κουπονιού με συγκεκριμένο κωδικό προσφοράς. Εφόσον επιθυμείτε μπορείτε να δημιουργήσετε έναν κωδικό προσφοράς, τον οποίο μπορείτε να τον στείλετε ή να τον στείλουμε σε δυνητικούς πελάτες σας σε μορφή κουπονιού προσφοράς, προτρέποντάς τους να εγγραφούν με ειδική έκπτωση στο συγκεκριμένο Σεμινάριο – Συνέδριο. Η έκπτωση μπορεί να δοθεί σαν συγκεκριμένο ποσό ή σαν ποσοστό επί του συνολικού κόστους.

4) Λίστα αναμονής, εφόσον έχουν κλείσει όλες οι θέσεις του Σεμιναρίου. Καλό είναι πάντα να υπάρχει κάποιος που θα περιμένει σε περίπτωση ακύρωσης κάποιου άλλου.

5) Δυνατότητα αυτόματης εισαγωγής σεμιναρίων από εσάς δυναμικά από το front end της εφαρμογής μας. Αυτό είναι κάτι το οποίο θα το επιλέξετε εσείς και πάντα με τη δυναμική βοήθειά μας ανά πάσα στιγμή το επιθυμείτε.

6) Δυνατότητα να εισάγετε σεμινάρια με συγκεκριμένη τιμή ή και ακόμα δωρεάν σεμινάρια.

7) Δυνατότητα να κλείσει κάποιος ένα πλήθος ατόμων ως Γκρουπ ή ως μεμονωμένος εκπαιδευόμενος.

8) Δυνατότητα για συγκεκριμένες εκπτώσεις στα γκρουπ, ανάλογα με το πλήθος των ατόμων που θα το παρακολουθήσουν.

9) Δυνατότητα για Early Bird προσφορών, εφόσον κάποιος κλείσει δυναμικά και αρκετό καιρό πριν (εσείς το ορίζετε αυτό).

10) Ημερολόγιο με όλα τα Σεμινάρια – Συνέδρια. Είναι ένας εύκολος τρόπος για να επιλέξει κάποιος σεμινάριο ανάλογα με την ημερομηνία που έχει το διαθέσιμο χρόνο του. Η προβολή της συγκεκριμένης υπηρεσίας βοηθάει οπτικά κάποιον να επιλέξει σεμινάριο ανά ημερομηνία με 3 διαφορετικούς τρόπους (Ημέρα, Εβδομάδα, Μήνας).

11) Ορθολογική κατανομή των κατηγοριών των σεμιναρίων, χωρίς να δημιουργούνται επικαλύψεις μεταξύ των κατηγοριών και υποκατηγοριών.

12) Αυτόματη συμπλήρωση των πεδίων που απαιτούνται να συμπληρωθούν για την εγγραφή και εφόσον έχει πρώτα πραγματοποιηθεί ήδη 1 αγορά. Αυτό εξοικονομεί αρκετό χρόνο από τη διαδικασία του check out!

13) Δυνατότητα παρουσίασης μέσω Google Maps του τόπου διεξαγωγής του σεμιναρίου.

14) Δυνατότητα αυτόματης αποστολής 2-3 ημερών πριν τη διεξαγωγή του σεμιναρίου (εσείς το ορίζετε) αυτόματου e-mail για υπενθύμιση και ενημέρωση, με συγκεκριμένες πληροφορίες τις οποίες έχετε ορίσει εσείς.

15) Δυνατότητα αυτόματης αποστολής συνημμένων αρχείων με τις πληροφορίες του σεμιναρίου και την ύλη του σε ηλεκτρονική μορφή, μόνον σε όσους έχουν προχωρήσει στην αγορά του.

16) Δυνατότητα αποστολής διαφημιστικών newsletters προώθησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, μόνον σε αυτούς που έχουν υποδείξει ότι τους ενδιαφέρει να λαμβάνουν newsletters της συγκεκριμένης κατηγορίας. Με αυτόν τον τρόπο δεν αποστέλλονται spam e-mails και το κοινό στο οποίο αποστέλλονται είναι απόλυτα στοχευμένο.

17) Δυνατότητα Ακύρωσης της εγγραφής πριν από συγκεκριμένη ημερομηνία και εφόσον εσείς το ενεργοποιήσετε. Αυτό βοηθάει αρκετά τους δυνητικούς πελάτες σας να πραγματοποιήσουν την online εγγραφή τους μέσω PayPal ή τραπεζικού λογαριασμού, νιώθοντας ασφάλεια αφού τους δίνεται η δυνατότητα να ακυρώσουν πριν από συγκεκριμένη ημερομηνία που έχετε ορίσει εσείς (π.χ. 7 ημέρες πριν το σεμινάριο). Με αυτόν τον τρόπο έχει παρατηρηθεί ότι οι πωλήσεις αυξάνονται αρκετά, σε αντιδιαστολή με ένα πολύ μικρό ποσοστό τελικά που μπορεί να ακυρώσει.

18) Δυνατότητα κοινωνικής δικτύωσης και προώθησης του σεμιναρίου σας σε όλα τα γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η πλατφόρμα μας προσφέρει για όλα τα σεμινάριο το κουμπί του “like” στο facebook, ενώ κάποιος μπορεί να μοιραστεί το σεμινάριο (share) στο Facebook, Twitter, Google bookmark, Delicious, Digg, κ.α.. Χρησιμοποιήστε τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και επιτύχετε το στόχο σας.

19) Αυτόματη ανάρτηση όλων των σεμιναρίων σας στη σελίδα του GoSeminars.gr στο Facebook.

20) Λειτουργία Πρόσκλησης: Υπάρχει ακόμη η δυνατότητα να προσκαλέσει κάποιος τους φίλους του στέλνοντάς τους απευθείας από το σημείο του σεμινάριο ένα e-mail, γνωστοποιώντας τους τη σελίδα που πρέπει να ακολουθήσουν για να δουν το σεμινάριο.

21) Προσφέρεται επίσης η δυναμική αναζήτηση με βάση την κατηγορία του σεμιναρίου ή την πόλη διεξαγωγής ή μιας συγκεκριμένης λέξης. Η αναζήτηση ενός συγκεκριμένου σεμιναρίου γίνεται πιο εύκολα με αυτό τον τρόπο.

22) Εμφάνιση όλων των προγενέστερων σεμιναρίων ανά κατηγορία ή ανά διοργανωτή.

23) Δυνατότητα σε όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες να δουν και να αλλάξουν όλα τα σεμινάρια για τα οποία έχουν εγγραφεί, ενώ επίσης μπορούν να δουν προγενέστερα σεμινάρια που είχαν παρακολουθήσει.

24) Δυνατότητα σε όλους να δουν τα σεμινάρια που έρχονται σύντομα (coming soon) σχεδόν σε κάθε ενότητα του GoSeminars.gr

Ταυτόχρονα, το GoSeminars.gr σας δίνει τη δυνατότητα να αναρτήσετε δελτία τύπου για να ενημερώσετε το κοινό του για οποιαδήποτε νέα εξέλιξη στο επιχειρησιακό και εκπαιδευτικό γίγνεσθαι.

ΠροωθητικΕς ΕνΕργειες:

Το GoSeminars.gr, πλαισιωμένο από ανθρώπους που γνωρίζουν αρκετά καλά την αγορά, έχει οργανώσει τις παρακάτω στοχευμένες διαφημιστικές ενέργειες για την ανάδειξή του ως leader στον τομέα των Σεμιναρίων – Συνεδρίων – Εκδηλώσεων.

1) Μόνιμο Banner και δημιουργία αυτόνομης κατηγορίας "Σεμινάρια" στο πληρέστερο εκπαιδευτικό portal της Ελλάδος και της Κύπρου το www.eduadvisor.gr

2) Μόνιμη Διαφημιστική καμπάνια στο Google Adwords στην Ελλάδα και την Κύπρο.

3) Προβολή σε πλήθος περιοδικών.

4) Συμμετοχή σε εκθέσεις.