Πρόκειται για ένα διαδραστικό πρόγραμμα όπου παρουσιάζεται ένα ολιστικό μοντέλο προσέγγισης με στόχο την επίτευξη υψηλότερων πωλήσεων.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα βελτίωσης των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης των πελατών, που βασίζεται στα επιστημονικά ευρήματα της Νευροφυσιολογίας.
Tο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.
Το Σεμινάριο Επιθεώρησης Ανυψωτικών Μηχανημάτων έχει σχεδιαστεί και παρουσιάζεται έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της Ελληνικής Νομοθεσίας (ΦΕΚ 1186 B/25.08.2003) “περί προσόντων προσώπων που διενεργούν επιθεωρήσεις και περί της Εκπαίδευσης Επιθεωρητών Ανυψωτικών Μηχανημάτων”.
Σε έναν κόσμο όπου η προσοχή μετριέται σε δευτερόλεπτα και η εμπιστοσύνη κερδίζεται με αυθεντικότητα, το brand σου δεν αρκεί να «φαίνεται» — πρέπει να συνδέεται.
Στο σεμινάριο αυτό εξετάζεται σε βάθος μια στρατηγική προσέγγιση της επικοινωνίας στο Internet και γίνεται κατανοητή η σημασία εννοιών όπως η ανάλυση δικτύων. Επίσης εξετάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των διαφημίσεων στις πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες (όπως λ.χ. Google Ads και Facebook Ads), η σημασία των κοινωνικών δικτύων, το social media, monitoring κ.ο.κ.
Η διαπραγμάτευση είναι η τέχνη και η επιστήμη εξασφάλισης συμφερουσών συμφωνιών.
Μετά το τέλος του εκπαιδευτικού αυτού σεμιναρίου, τα άτομα θα κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις και τα εργαλεία πάνω στο πώς να χρησιμοποιήσουν τις ήπιες δεξιότητες στις οποίες εκπαιδεύτηκαν, αλλά και το σημαντικότερο, πώς να καλλιεργήσουν σε βάθος χρόνου αυτές, θέτοντας τα θεμέλια για την αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση η έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.
Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει τις βασικές αρχές που διέπουν την εποικοδομητική επικοινωνία με τα ΜΜΕ, τις αποτελεσματικές παρουσιάσεις σε συνέδρια/ημερίδες και τη διαχείριση κρίσεων (Crisis Management) σε επικοινωνιακό επίπεδο. Οι συμμετέχοντες μπορούν να είναι ιδιώτες ή στελέχη εταιρειών, να προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους και από μέσο έως ανώτατο διοικητικό επίπεδο μιας εταιρείας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.