Σε έναν κόσμο όπου η προσοχή μετριέται σε δευτερόλεπτα και η εμπιστοσύνη κερδίζεται με αυθεντικότητα, το brand σου δεν αρκεί να «φαίνεται» — πρέπει να συνδέεται.
Η διαπραγμάτευση είναι η τέχνη και η επιστήμη εξασφάλισης συμφερουσών συμφωνιών.
Μετά το τέλος του εκπαιδευτικού αυτού σεμιναρίου, τα άτομα θα κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις και τα εργαλεία πάνω στο πώς να χρησιμοποιήσουν τις ήπιες δεξιότητες στις οποίες εκπαιδεύτηκαν, αλλά και το σημαντικότερο, πώς να καλλιεργήσουν σε βάθος χρόνου αυτές, θέτοντας τα θεμέλια για την αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας.
Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει τις βασικές αρχές που διέπουν την εποικοδομητική επικοινωνία με τα ΜΜΕ, τις αποτελεσματικές παρουσιάσεις σε συνέδρια/ημερίδες και τη διαχείριση κρίσεων (Crisis Management) σε επικοινωνιακό επίπεδο. Οι συμμετέχοντες μπορούν να είναι ιδιώτες ή στελέχη εταιρειών, να προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους και από μέσο έως ανώτατο διοικητικό επίπεδο μιας εταιρείας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.