Τα σεμινάρια προσαρμόζονται ανάλογα τις ανάγκες της επιχειρήσεις και του κλάδου που δραστηριοποιείται.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξηγήσει στους συμμετέχοντες τις βασικές αρχές της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας για τα προϊόντα δομικών κατασκευών (Οδηγία 89/106/ΕΟΚ και Κανονισμός 305/2011) και να περιγράψει το νέο νομοθετικό πλαίσιο και την αναγκαιότητα για τη χρήση και την εφαρμογή της σήμανσης CE στις κατασκευές. Παράλληλα, δίνει τα κατάλληλα εργαλεία στους παραγωγούς, τους μελετητές και τους ιδιοκτήτες για τη σωστή εφαρμογή των προτύπων και την αναγνώριση των καταλληλότερων υλικών.
Αντικειμενικός στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι η βασική εκπαίδευση χρηστών στα μέσα ατομικής προστασίας που χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια της εργασίας τους.
Ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των ανθρώπων που παρουσιάζουν τροφική αλλεργία σε κάποια ουσία ή συστατικό τροφίμων έχει οδηγήσει στην αυστηροποίηση της νομοθεσίας που αφορά τόσο τον χειρισμό των συστατικών αυτών όσο και την επισήμανσή τους [Κανονισμός (ΕΕ) 1169/2011 αλλά και ΦΕΚ 650/Β/28.2.2019 για μονάδες μαζικής εστίασης].
Για όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, εκπρόσωποι εξυπηρέτησης, πωλητές, receptionists, σερβιτόροι, τεχνικοί, γραμματείς, τηλεφωνικά κέντρα, έμποροι, καταστηματάρχες.
Το σεμινάριο «Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης - Γραμματέας Διοίκησης» περιλαμβάνει θεωρητικά αλλά και πρακτικά θέματα καθημερινότητας στον εργασιακό χώρο όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σήμερα.
Κατά την παραπάνω υποχρέωση, κάθε άτομο που έρχεται κατά οποιονδήποτε τρόπο σε επαφή με τρόφιμα είναι απαραίτητο να εκπαιδευτεί.
Με το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα επιδιώκεται η ενίσχυση των βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων των καταρτιζόμενων, προκείμενου να μπορούν να ενταχθούν αποτελεσματικά στην αγορά εργασίας.
The aim of this course is to provide delegates with the knowledge and skills required to perform first, second and third-party audits of Occupational Health & Safety management systems against ISO 45001, in accordance with ISO 19011 or ISO 17021, as applicable.
Απόκτηση θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων για το νέο πλαίσιο συλλογής και επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων προς ενίσχυση των προοπτικών απασχόλησης. Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων που διεξάγονται στο τέλος της τρίτης ημέρας από ανεξάρτητο διαπιστευμένο φορέα κατά ΕΝ ISO/IEC 17024.
Να ευαισθητοποιήσει και ενημερώσει με τους συμμετέχοντες ως προς τις θεμελιώδεις έννοιες των Ανθρώπινων Παραγόντων, και της συνεισφοράς τους στη συνεχή βελτίωση των επιδόσεων του Συστήματος Διαχείρισης της Υγείας και Ασφάλειας στο χώρο της Εργασίας, μέσω της εφαρμογής καλών πρακτικών διαχείρισης και στόχο τον περιορισμό των ανθρώπινων λαθών και κατ’ επέκταση τη πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων στο χώρο της εργασίας.
Το σεμινάριο διοργανώνεται σε μια προσπάθεια να αξιοποιηθούν οι προδιαγραφές των διεθνών προτύπων, οι μεθοδολογίες εφαρμογής τους και οι βέλτιστες διεθνείς πρακτικές που διαθέτει ο φορέας μας, στην διαχείριση και αντιμετώπιση θεμάτων δωροδοκίας και διαφθοράς.
Αρκεί η άριστη τεχνική κατάρτιση για να εξασφαλίσει την επαγγελματική επιτυχία μας στην παροχή τεχνικών υπηρεσιών; Ποιες ιδιαίτερες παραμέτρους βάζει ο “παράγοντας άνθρωπος”; Τι χρειάζεται για να κτίσουμε μακροχρόνιες σχέσεις εκτίμησης και εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας αλλά και τους συνεργάτες μας;
Ένα πρόγραμμα που δεν λείπει σχεδόν από καμιά αγγελία για εργασία σε θέση γραμματείας, γραφείου, λογιστηρίου και αποθήκης.
To διήμερo αυτό εκπαιδευτικό σεμινάριο αφορά εσωτερικούς επιθεωρητές που διενεργούν επιθεωρήσεις σύμφωνα με το Πρότυπο ISO 45001: 2018.
Καθώς τα ακροατήρια στην εργασία γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικά, η προσέλκυση και η διατήρηση του ενδιαφέροντος και της προσήλωσης του εκάστοτε κοινού αποτελεί πρόκληση για κάθε ομιλητή, ανεξάρτητα θεματολογίας.
Η ηγεσία στον κλάδο του φαρμακείου δεν αφορά μόνο την διαχείριση των πωλήσεων και του προσωπικού, αλλά επίσης τον ρόλο του φαρμακοποιού ως συμβούλου υγείας και εμπιστευτικού εταίρου στην περίθαλψη των ασθενών.
Ο σωστός σχεδιασμός, η οργάνωση και η διαχείριση της εμπορικής λειτουργίας ενός οργανισμού αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα της επιτυχίας της εμπορικής του προσπάθειας. Από την μια πλευρά, το σημαντικό κόστος που εισάγει η εμπορική λειτουργία μιας εταιρείας (marketing και πωλήσεις) επιβάλλει την αποδοτική της λειτουργία. Από την άλλη, είναι σημαντικό αυτή να είναι αποτελεσματική, έτσι ώστε να οδηγεί στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας, τόσο των ποιοτικών όσο και των ποσοτικών, στην ικανοποίηση των πελατών και εν τέλει σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Πρακτικές τεχνικές και μικρά μυστικά για να φέρεστε επαγγελματικά, να εξυπηρετείτε σωστά και να αντιμετωπίζετε κάθε δυσκολία με τους πελάτες!