F.A.Q.

{tab=F.A.Q. Επισκεπτών}

{slider=Γιατί να επιλέξω να πληροφορηθώ από το GoSeminars.gr και όχι από κάποιο άλλο website;}Το GoSeminars.gr έχει δημιουργηθεί για να σας προσφέρει όλα τα σεμινάρια από τις κορυφαίες Ελληνικές και Κυπριακές εταιρείες Σεμιναρίων-Συνεδρίων. Το δυνατό του σημείο είναι η ευκολία πλοήγησης, αφού έχει δημιουργηθεί με τα πιο έξυπνα εργαλεία και χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Επίσης σας δίνεται η δυνατότητα για online κράτηση σεμιναρίου, ενώ έχει σχεδιαστεί προσφέροντας σωστή οργάνωση των κατηγοριών των σεμιναρίων. Κατ’ αυτό, τον τρόπο, είναι ξεκάθαρο σε ποια κατηγορία θα πρέπει κάποιος να ψάξει, ελαχιστοποιώντας το χρόνο αναζήτησης. Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα για αυτόματη συμπλήρωση της φόρμας της κράτησης των σεμιναρίων, όπως επίσης προνόμια στα μέλη μας και ιδιαίτερες προσφορές.{/slider}

{slider=Είναι ασφαλής η κράτηση μέσω του online συστήματός σας;}Φυσικά και ναι. Η κράτησή σας μέσω του on-line συστήματός μας είναι απόλυτα ασφαλής, αφού χρησιμοποιείται το PayPal. Μέσω PayPal δεν δημοσιοποιούνται σε κανέναν από τους συμβαλλόμενους τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτα. Αυτά κρατούνται από το PayPal, το οποίο διενεργεί όλα τα στάδια της πληρωμής και επομένως είστε απόλυτα ασφαλείς.{/slider}

{slider=Εάν δεν έχω λογαριασμό PayPal πώς μπορώ να κάνω την κράτηση για το σεμινάριο που με ενδιαφέρει;}Δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμό PayPal για να προχωρήσετε σε κράτηση θέσης στο σεμινάριο που σας ενδιαφέρει. Μέσω του PayPal μπορείτε να πληρώσετε δίνοντας την πιστωτική σας κάρτα ή να ακολουθήσετε τη διαδικασία πληρωμής offline, όπως αυτή ορίζεται από το διοργανωτή του σεμιναρίου.{/slider}

{slider=Όταν πληρώνω το σεμινάριό μου, πληρώνω το GoSeminars.gr ή την εταιρεία που το διοργανώνει;}Πληρώνετε πάντα το διοργανωτή του σεμιναρίου και σε καμία περίπτωση το GoSeminars.gr{/slider}

{slider=Τι μου προσφέρει η εγγραφή στο GoSeminars.gr;}Η εγγραφή στο GoSeminars.gr σας προσφέρει εκπτωτικά προνόμια σε σεμινάρια, βιβλία, συνδρομές, καθώς επίσης και δυνατότητα να δείτε τα προγενέστερα σεμινάρια που έχετε κλείσει μέσω εμάς ή να μεταβάλετε την κατάσταση μελλοντικών σεμιναρίων που ήδη έχετε κρατήσει μέσω του online συστήματός μας.{/slider}

 

{tab=F.A.Q. Διοργανωτών Σεμιναρίων}

{slider=Για ποιο λόγο να καταχωρήσει η εταιρεία μας τα σεμινάριά της στο  GoSeminars.gr;}

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να καταχωρήσει η εταιρεία σας τα σεμινάριά της στο GoSeminars.gr. Παρακάτω παραθέτουμε τους βασικότερους λόγους οι οποίοι μας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, ως επιπρόσθετες υπηρεσίες:

  1. On-line booking μέσω PayPal ή μέσω πληρωμής σε τραπεζικό λογαριασμό. Σας δίνουμε τη δυνατότητα να πληρωθείτε άμεσα και online μέσω της δυναμικής πλατφόρμας μας! Αρκεί να έχετε λογαριασμό στο PayPal. Αν δεν έχετε, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν σε 15 περίπου λεπτά στο https://www.paypal.com/ch/cgi-bin/webscr?cmd=_home-merchant&;;nav=2 ή να επιλέξετε να πληρώνεστε στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
  2. Δυνατότητα καταβολής προκαταβολής από τον ενδιαφερόμενο online. Αυτό μπορεί να γίνει δίνοντας μέσω PayPal ή τραπεζικού λογαριασμού έστω το 30% του συνολικού ποσού του σεμιναρίου και στη συνέχεια, κατά την εγγραφή του στο χώρο του σεμιναρίου να καταβάλει το υπόλοιπο ποσό.
  3. Δυνατότητα δημιουργίας εκπτωτικού κουπονιού με συγκεκριμένο κωδικό προσφοράς. Εφόσον επιθυμείτε μπορείτε να δημιουργήσετε έναν κωδικό προσφοράς, τον οποίο μπορείτε να τον στείλετε ή να τον στείλουμε σε δυνητικούς πελάτες σας σε μορφή κουπονιού προσφοράς, προτρέποντάς τους να εγγραφούν με ειδική έκπτωση στο συγκεκριμένο Σεμινάριο – Συνέδριο. Η έκπτωση μπορεί να δοθεί σαν συγκεκριμένο ποσό ή σαν ποσοστό επί του συνολικού κόστους.
  4. Λίστα αναμονής, εφόσον έχουν κλείσει όλες οι θέσεις του Σεμιναρίου. Καλό είναι πάντα να υπάρχει κάποιος που θα περιμένει σε περίπτωση ακύρωσης κάποιου άλλου.
  5. Δυνατότητα αυτόματης εισαγωγής σεμιναρίων από εσάς δυναμικά από το front end της εφαρμογής μας. Αυτό είναι κάτι το οποίο θα το επιλέξετε εσείς και πάντα με τη δυναμική βοήθειά μας ανά πάσα στιγμή το επιθυμείτε.
  6. Δυνατότητα να εισάγετε σεμινάρια με συγκεκριμένη τιμή ή και ακόμα δωρεάν σεμινάρια.
  7. Δυνατότητα να κλείσει κάποιος ένα πλήθος ατόμων ως Γκρουπ ή ως μεμονωμένος εκπαιδευόμενος.
  8. Δυνατότητα για συγκεκριμένες εκπτώσεις στα γκρουπ, ανάλογα με το πλήθος των ατόμων που θα το παρακολουθήσουν.
  9. Δυνατότητα για Early Bird προσφορών, εφόσον κάποιος κλείσει δυναμικά και αρκετό καιρό πριν (εσείς το ορίζετε αυτό).
  10. Ημερολόγιο με όλα τα Σεμινάρια – Συνέδρια. Είναι ένας εύκολος τρόπος για να επιλέξει κάποιος σεμινάριο ανάλογα με την ημερομηνία που έχει το διαθέσιμο χρόνο του. Η προβολή της συγκεκριμένης υπηρεσίας βοηθάει οπτικά κάποιον να επιλέξει σεμινάριο ανά ημερομηνία με 3 διαφορετικούς τρόπους (Ημέρα, Εβδομάδα, Μήνας).
  11. Ορθολογική κατανομή των κατηγοριών των σεμιναρίων, χωρίς να δημιουργούνται επικαλύψεις μεταξύ των κατηγοριών και υποκατηγοριών.
  12. Αυτόματη συμπλήρωση των πεδίων που απαιτούνται να συμπληρωθούν για την εγγραφή και εφόσον έχει πρώτα πραγματοποιηθεί ήδη 1 αγορά. Αυτό εξοικονομεί αρκετό χρόνο από τη διαδικασία του check out!
  13. Δυνατότητα παρουσίασης μέσω Google Maps του τόπου διεξαγωγής του σεμιναρίου.
  14. Δυνατότητα αυτόματης αποστολής 2-3 ημερών πριν τη διεξαγωγή του σεμιναρίου (εσείς το ορίζετε) αυτόματου e-mail για υπενθύμιση και ενημέρωση, με συγκεκριμένες πληροφορίες τις οποίες έχετε ορίσει εσείς.
  15. Δυνατότητα αυτόματης αποστολής συνημμένων αρχείων με τις πληροφορίες του σεμιναρίου και την ύλη του σε ηλεκτρονική μορφή, μόνον σε όσους έχουν προχωρήσει στην αγορά του.
  16. Δυνατότητα αποστολής διαφημιστικών newsletters προώθησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, μόνον σε αυτούς που έχουν υποδείξει ότι τους ενδιαφέρει να λαμβάνουν newsletters της συγκεκριμένης κατηγορίας. Με αυτόν τον τρόπο δεν αποστέλλονται spam e-mails και το κοινό στο οποίο αποστέλλονται είναι απόλυτα στοχευμένο.
  17. Δυνατότητα Ακύρωσης της εγγραφής πριν από συγκεκριμένη ημερομηνία και εφόσον εσείς το ενεργοποιήσετε. Αυτό βοηθάει αρκετά τους δυνητικούς πελάτες σας να πραγματοποιήσουν την online εγγραφή τους μέσω PayPal ή τραπεζικού λογαριασμού, νιώθοντας ασφάλεια αφού τους δίνεται η δυνατότητα να ακυρώσουν πριν από συγκεκριμένη ημερομηνία που έχετε ορίσει εσείς (π.χ. 7 ημέρες πριν το σεμινάριο). Με αυτόν τον τρόπο έχει παρατηρηθεί ότι οι πωλήσεις αυξάνονται αρκετά, σε αντιδιαστολή με ένα πολύ μικρό ποσοστό τελικά που μπορεί να ακυρώσει.
  18. Δυνατότητα κοινωνικής δικτύωσης και προώθησης του σεμιναρίου σας σε όλα τα γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η πλατφόρμα μας προσφέρει για όλα τα σεμινάριο το κουμπί του “like” στο facebook, ενώ κάποιος μπορεί να μοιραστεί το σεμινάριο (share) στο Facebook, Twitter, Google bookmark, Delicious, Digg, κ.α.. Χρησιμοποιήστε τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και επιτύχετε το στόχο σας.
  19. Αυτόματη ανάρτηση όλων των σεμιναρίων σας στη σελίδα του GoSeminars.gr στο Facebook.
  20. Λειτουργία Πρόσκλησης: Υπάρχει ακόμη η δυνατότητα να προσκαλέσει κάποιος τους φίλους του στέλνοντάς τους απευθείας από το σημείο του σεμινάριο ένα e-mail, γνωστοποιώντας τους τη σελίδα που πρέπει να ακολουθήσουν για να δουν το σεμινάριο.
  21. Προσφέρεται επίσης η δυναμική αναζήτηση με βάση την κατηγορία του σεμιναρίου ή την πόλη διεξαγωγής ή μιας συγκεκριμένης λέξης. Η αναζήτηση ενός συγκεκριμένου σεμιναρίου γίνεται πιο εύκολα με αυτό τον τρόπο.
  22. Εμφάνιση όλων των προγενέστερων σεμιναρίων ανά κατηγορία ή ανά διοργανωτή.
  23. Δυνατότητα σε όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες να δουν και να αλλάξουν όλα τα σεμινάρια για τα οποία έχουν εγγραφεί, ενώ επίσης μπορούν να δουν προγενέστερα σεμινάρια που είχαν παρακολουθήσει.
  24. Δυνατότητα σε όλους να δουν τα σεμινάρια που έρχονται σύντομα (coming soon) σχεδόν σε κάθε ενότητα του GoSeminars.gr{/slider}

{slider=Η εταιρεία μας διοργανώνει e-learning σεμινάρια. Μπορούμε να τα καταχωρήσουμε στο site σας;}

Φυσικά! Όλα τα σεμινάρια είναι ευπρόσδεκτα στο GoSeminars.gr. Τα e-learning σεμινάρια καταχωρούνται στην αντίστοιχη κατηγορία σεμιναρίων που ανήκουν κάτω από την υποκατηγορία e-learning, καθώς και στην αυτόνομη κατηγορία e-learning. {/slider}

{slider=Πώς μπορούμε να καταχωρήσουμε τα σεμινάριά μας στην ιστοσελίδα σας;}

Τα σεμινάρια που μας προσφέρετε μπορούν να καταχωρηθούν από την ομάδα του GoSeminars.gr ή από εσάς τους ίδιους. Στην πρώτη περίπτωση θα πρέπει να μας αποστείλετε σε μορφή word συμπληρωμένη τη φόρμα που σας έχουμε πρώτα αποστείλει εμείς και στη συνέχεια η καταχώρηση γίνεται από εμάς. Στη δεύτερη περίπτωση και εφόσον το ζητήσετε εσείς σας δίνουμε έναν κωδικό εισόδου στην εφαρμογή μας, όπου σας δίνεται η δυνατότητα να καταχωρήσετε μόνοι σας το πλήθος των σεμιναρίων που επιθυμείτε. Σε αυτήν την περίπτωση πρώτα προσφέρεται μια εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση από εμάς στον αντίστοιχο υπάλληλό σας, ο οποίος καλό θα ήταν να έχει γνώσεις πάνω σε υπολογιστές.{/slider}

{slider=Ποιο θα είναι το κόστος προβολής μας GoSeminars.gr;}Το GoSeminars.gr για να σας πείσει για την εξελιγμένη πλατφόρμα του, προσφέρει εντελώς δωρεάν τις καταχωρήσεις όλων των σεμιναρίων που θα πραγματοποιηθούν μέχρι τις 28/02/2012. Για την καταχώρηση σεμιναρίων που θα διεξαχθούν μετά τις 01/03/2012 θα υπάρχει μια μικρή χρέωση. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.{/slider}

{slider=Με ποιους τρόπους θα προβάλετε το GoSeminars.gr;}

Το GoSeminars.gr πλαισιωμένο από ανθρώπους που γνωρίζουν αρκετά καλά την αγορά, έχει οργανώσει τις παρακάτω στοχευμένες διαφημιστικές ενέργειες για την ανάδειξή του ως leader στον τομέα των Σεμιναρίων – Συνεδρίων – Εκδηλώσεων.

  • Μόνιμο Banner και δημιουργία αυτόνομης κατηγορίας "Σεμινάρια" στο πληρέστερο εκπαιδευτικό portal της Ελλάδος και της Κύπρου το www.eduadvisor.gr
  • Μόνιμη Διαφημιστική καμπάνια στο Google Adwords στην Ελλάδα και την Κύπρο.
  • Προβολή σε πλήθος περιοδικών. 
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις.

{/slider}

 

{tab= F.A.Q. Εισηγητών}

{slider=Τι μπορεί να κερδίσω εισάγοντας το βιογραφικό μου στη βάση του GoSeminars.gr;}Το GoSeminars.gr θα προβάλει δυναμικά την ιστοσελίδα του στο ευρύτερο κοινό και φυσικά στις εταιρείες που διοργανώνουν Σεμινάρια-Συνέδρια. Με αυτό τον τρόπο το βιογραφικό σας θα τύχει μιας μεγάλης προβολής και θα σας φέρει πιο κοντά σε πιθανούς συνεργάτες. Επίσης, σε σεμινάρια που θα είστε εισηγητές θα προσφέρεται η δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους να γνωρίζουν προγενέστερα από την πραγματοποίησή του, στοιχεία για το βιογραφικό σας και τις δεξιότητές σας, ενώ έχει παρατηρηθεί ότι με αυτόν τον τρόπο οι εκπαιδευόμενοι επιταχύνουν την προσαρμογή τους στο σεμινάριο, αφού ο εισηγητής φαινομενικά δεν είναι κάποιο άγνωστο άτομο.{/slider}

{slider=Ποιο είναι το κόστος για να εισάγω το βιογραφικό μου;}To GoSeminars.gr προσφέρει την υπηρεσία αυτή δωρεάν για τα πρώτα 50 βιογραφικά που θα εισαχθούν στη βάση του. Στη συνέχεια, θα υπάρχει ένα μικρό κόστος για την εισαγωγή νέων βιογραφικών ή την ενημέρωση προγενέστερων βιογραφικών.{/slider}

{slider=Εάν θέλω να προβάλω το βιογραφικό μου στην κατηγορία των εισηγητών εκτός από τον κλασικό τρόπο που μας προσφέρετε, τι άλλο μπορώ να επιλέξω;}Μπορείτε να προβάλετε τον εαυτό σας μέσω ενός διαφημιστικού banner που μπορεί να παίζει σε αυτήν την ενότητα ή ακόμη και σε άλλες ενότητες. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. για να σας ενημερώσουμε για το κόστος προβολής σας.{/slider}

{/tabs}