Στο σεμινάριο αναλύουμε τα βασικά είδη του διεθνούς ρεπορτάζ.
Είναι ένα επιχειρηματικό εργαλείο και μία συγκεκριμένη διαδικασία που βάζει στρατηγική τάξη και πειθαρχία στην επιχειρηματική σκέψη μας.
Το προτεινόμενο μονοήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο από την TUV Hellas, διάρκειας 7 ωρών, στοχεύει να παράσχει με απλό και κατανοητό τρόπο, στα αρμόδια στελέχη κάθε υποχρέου οργανισμού, στοχευμένη πληροφόρηση και πρακτική καθοδήγηση για διαδικασίες συμμόρφωσης με το αναθεωρημένο θεσμικό πλαίσιο περί ιδιωτικότητας.
Η προστασία των πάσης φύσεως Πληροφοριακών Δεδομένων από εσωτερικές και εξωτερικές «απειλές» είναι ένας σημαντικός παράγοντας αξιοπιστίας, λειτουργικότητας και πολλές φορές επιβίωσης για κάθε Οργανισμό.
Οι Βασικές έννοιες εργαλείων επικοινωνίας ενός Project, και οι εφαρμοσμένες δημόσιες σχέσεις είναι ο κύριος άξονας του Μαθήματος αυτού Δημόσιες Σχέσεις και επικοινωνία.
Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων 2016/679 ισχύει από 25.5.2018 πανευρωπαϊκά όπως και στην Ελλάδα. Μετά την αναμενόμενη ψήφιση του εθνικού εφαρμοστικού νόμου αναμένονται έλεγχοι εφαρμογής του στην ελληνική αγορά. Ο βαθμός ετοιμότητας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για να υποστούν ελέγχους δεν είναι ακόμα ικανοποιητικός.
Η Διαχείριση των σχέσεων με τους Πελάτες, η παροχή αξιόπιστου και ποιοτικού Service, η εύκολη και συστηματική επικοινωνία μαζί τους και η διατήρηση στοιχειωδών κοινωνικών σχέσεων, συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη Πωλήσεων στον Πελάτη και καταλήγουν στη δημιουργία σχέσεων αφοσίωσης (Customer Loyalty).
Η Επικοινωνία είναι ένα στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο χώρο εργασίας και η πιο ουσιώδης εργασιακή ικανότητα καθώς συμβάλει καταλυτικά στην αναγνώριση και την επίλυση όλων των εργασιακών θεμάτων. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της έννοιας της αποτελεσματικής επικοινωνίας και η πρακτική της εφαρμογή, με στόχο την βελτιστοποίηση των εργασιακών σχέσεων και συνθηκών.
Tο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.
Η πειθώ είναι θεμελιώδης ηγετική δεξιότητα.
“Scripta manent”, τα γραπτά μένουν, και στη σύγχρονη εποχή της διάχυσης της πληροφορίας και της επικοινωνίας, ο γραπτός λόγος, ανεξάρτητα από το μέσο μετάδοσής του, παραμένει, ως σημείο αναφοράς, εξαιρετικά ισχυρός.
Το Σεμινάριο αυτό, βασισμένο στην εμπειρία του εισηγητή στην Οργάνωση Διαχείρισης Εισπράξεων και Credit Control, σε μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές Εταιρείες, παρουσιάζει τις Τεχνικές Αποδοτικών Εισπράξεων και επιτυχημένης Λειτουργίας του Credit Control, καθώς και τον τρόπο διαμόρφωσης της κατάλληλης Πιστωτικής Πολιτικής σε νέους και παλαιούς Πελάτες, με βάση την ABC Ανάλυση των Πελατών και άλλα Εργαλεία.
Η πρωτόγνωρη κρίση που βιώνουμε λόγω του COVID-19 μας αναγκάζει να αναθεωρήσουμε πολλά από όσα θεωρούσαμε ως δεδομένα μέχρι τώρα.
Το 2-ήμερο αυτό σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στους βέλτιστους τρόπους επικοινωνίας μεταξύ των στελεχών των Πωλήσεων και της Παραγωγής με σκοπό τον καθορισμό, τον έλεγχο και την οριστικοποίηση των προβλέψεων και των στόχων των πωλήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της αγοράς, τις δυνατότητες της Παραγωγής τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων (lead times υλών), την επιδιωκόμενη κερδοφορία και τη χρηματοδότηση των πλάνων πωλήσεων και παραγωγής.
Βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να εκπαιδευτούν στις βασικές αρχές της επερχόμενης νομοθεσίας για την επισήμανση & παρουσίαση των τροφίμων, ενώ παράλληλα να κατανοήσουν θέματα που αφορούν ισχυρισμούς υγείας και διατροφικούς ισχυρισμούς με σκοπό την αποτελεσματική και ορθή ανάδειξη των προϊόντων τους.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν οι απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002 που αφορούν σε θέματα αποτελεσματικού και αποδοτικού χειρισμού παραπόνων ή οποιασδήποτε δυσαρέσκειας των πελατών προς έναν οργανισμό, ώστε να επιτευχθεί η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίησή τους.
Η Ελληνοαμερικανική Ένωση, βραβευμένος εκπαιδευτικός οργανισμός, από το 1957, προσφέρει πληθώρα προγραμμάτων επαγγελματικής επιμόρφωσης. Στο τομέα του Digital Marketing ξεκινώντας το 2012, προσφέρει το Certificate in Digital Marketing, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα 140 ωρών, με πιστοποιητικό παρακολούθησης ΚΕΔΙΒΙΜ (πιστοποιημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ).