Σε έναν κόσμο όπου η προσοχή μετριέται σε δευτερόλεπτα και η εμπιστοσύνη κερδίζεται με αυθεντικότητα, το brand σου δεν αρκεί να «φαίνεται» — πρέπει να συνδέεται.
Στο σεμινάριο αυτό εξετάζεται σε βάθος μια στρατηγική προσέγγιση της επικοινωνίας στο Internet και γίνεται κατανοητή η σημασία εννοιών όπως η ανάλυση δικτύων. Επίσης εξετάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των διαφημίσεων στις πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες (όπως λ.χ. Google Ads και Facebook Ads), η σημασία των κοινωνικών δικτύων, το social media, monitoring κ.ο.κ.
Μετά το τέλος του εκπαιδευτικού αυτού σεμιναρίου, τα άτομα θα κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις και τα εργαλεία πάνω στο πώς να χρησιμοποιήσουν τις ήπιες δεξιότητες στις οποίες εκπαιδεύτηκαν, αλλά και το σημαντικότερο, πώς να καλλιεργήσουν σε βάθος χρόνου αυτές, θέτοντας τα θεμέλια για την αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας.
Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει τις βασικές αρχές που διέπουν την εποικοδομητική επικοινωνία με τα ΜΜΕ, τις αποτελεσματικές παρουσιάσεις σε συνέδρια/ημερίδες και τη διαχείριση κρίσεων (Crisis Management) σε επικοινωνιακό επίπεδο. Οι συμμετέχοντες μπορούν να είναι ιδιώτες ή στελέχη εταιρειών, να προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους και από μέσο έως ανώτατο διοικητικό επίπεδο μιας εταιρείας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.