Το σεμινάριο έχει ως στόχο τη γνωριμία με το περιβάλλον του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. και την αναλυτική παρουσίαση των απαραίτητων διαδικασιών υποβολής προσφοράς σε ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς για προμήθειες και γενικές υπηρεσίες.
Η εργασία σε ένα τηλεφωνικό κέντρο είναι από τις πιο απαιτητικές θέσεις, καθώς απαιτεί τη διαρκή διαχείριση διαφορετικών πελατών, συναισθημάτων και περιστάσεων, χωρίς την υποστήριξη της οπτικής επικοινωνίας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.