Η επικοινωνία είναι μία ρευστή, συνεχής, δυναμική διαδικασία. Είναι τρέχουσα, μη αναστρέψιμη και μη επαναλαμβανόμενη. Όταν λάβει χώρα μία επικοινωνία είναι μόνιμη. Αποτελεί το εργαλείο επηρεασμού της συμπεριφοράς των ανθρώπων και το σημαντικότερο στοιχείο στην διαδικασία της διαπραγμάτευσης.
Το πρόγραμμα σας εισάγει στην ειδική ορολογία και τις τεχνικές των εξαγωγών. Θα εκπαιδευτείτε στους αναθεωρημένους Διεθνείς Όρους Παράδοσης Εμπορευμάτων INCOTERMS ® 2020 και στους Διεθνείς Τρόπους Διακανονισμού της αξίας των Φορτωτικών Εγγράφων.
Σύμφωνα με τις εκθέσεις του World Economic Forum, παράλληλα με τις επιταγές που φέρει η σύγχρονη εποχή στον εργασιακό χώρο, διαμορφώνεται και μία ιδιαίτερη ανάγκη για την ανάπτυξη και ενδυνάμωση της εταιρικής κουλτούρας του κάθε οργανισμού.
Για όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, εκπρόσωποι εξυπηρέτησης, πωλητές, receptionists, σερβιτόροι, τεχνικοί, γραμματείς, τηλεφωνικά κέντρα, έμποροι, καταστηματάρχες.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση η έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.