Τίποτα δεν κινείται στον κόσμο και στην ανθρώπινη κοινωνία, εάν πρώτα δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποιου είδους πώληση. Τα θεμέλια της κοινωνίας μας στηρίζονται στη διαδικασία της πώλησης, ωστόσο, η μορφή της έχει αλλάξει δραστικά τα τελευταία χρόνια.
Η πειθώ είναι θεμελιώδης ηγετική δεξιότητα.
Με την ολοκλήρωση και των 5 εκπαιδευτικών σεμιναρίων (Μodule I-V), ο συμμετέχων θα έχει αποκτήσει τις θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις «Από την Εμπορική Σύμβαση στη Δημόσια Σύμβαση». Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων ακολουθώντας τις αρχές του ΕΝ ISO/ IEC 17024 για το εξής σχήμα πιστοποίησης επαγγελματία: «ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΥΝΑΨΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ».
Το ανθρώπινο σώμα είναι σαν ένα είδος διαφημιστικής πινακίδας που μεταδίδει τι σκέφτεται και τι αισθάνεται ο κάθε άνθρωπος, μέσα από χειρονομίες, εκφράσεις του προσώπου και σωματικές κινήσεις.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα βελτίωσης των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης των πελατών, που βασίζεται στα επιστημονικά ευρήματα της Νευροφυσιολογίας.
Το 2-ήμερο αυτό σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στους βέλτιστους τρόπους επικοινωνίας μεταξύ των στελεχών των Πωλήσεων και της Παραγωγής με σκοπό τον καθορισμό, τον έλεγχο και την οριστικοποίηση των προβλέψεων και των στόχων των πωλήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της αγοράς, τις δυνατότητες της Παραγωγής τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων (lead times υλών), την επιδιωκόμενη κερδοφορία και τη χρηματοδότηση των πλάνων πωλήσεων και παραγωγής.
Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της Επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. είτε αυτή γίνεται μέσω γραπτών κειμένων, είτε τηλεφωνικά.
Τη σημερινή εποχή, περισσότερο από ποτέ, ο Πελάτης δυσκολεύεται στις αγορές του, υπολογίζει τα χρήματα του, αξιολογεί προσεκτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρονται και συγκρίνει τις επιλογές του, πριν, αλλά και μετά την αγορά τους.
Η Επικοινωνία είναι ένα στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο χώρο εργασίας και η πιο ουσιώδης εργασιακή ικανότητα καθώς συμβάλει καταλυτικά στην αναγνώριση και την επίλυση όλων των εργασιακών θεμάτων. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της έννοιας της αποτελεσματικής επικοινωνίας και η πρακτική της εφαρμογή, με στόχο την βελτιστοποίηση των εργασιακών σχέσεων και συνθηκών.
Το 2-ήμερο αυτό σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στην αποτίμηση και την κοστολόγηση των αποθεμάτων και ιδιαίτερα των βιομηχανικών προϊόντων και παρουσιάζει τις μεθόδους και τις τεχνικές αποτίμησης και κοστολόγησης των βιομηχανικών προϊόντων ώστε να είναι σε θέση να εκτιμήσουν το κόστος των υπό ανάπτυξη προϊόντων ή των make to order, να εκτιμούν την αξία των αποθεμάτων των αποθηκών τους και να καθορίζουν ελάχιστες τιμές πώλησης σε προσφορές.
“Scripta manent”, τα γραπτά μένουν, και στη σύγχρονη εποχή της διάχυσης της πληροφορίας και της επικοινωνίας, ο γραπτός λόγος, ανεξάρτητα από το μέσο μετάδοσής του, παραμένει, ως σημείο αναφοράς, εξαιρετικά ισχυρός.
Στο σεμινάριο αυτό εξετάζεται σε βάθος μια στρατηγική προσέγγιση της επικοινωνίας στο Internet και γίνεται κατανοητή η σημασία εννοιών όπως η ανάλυση δικτύων. Επίσης εξετάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των διαφημίσεων στις πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες (όπως λ.χ. Google Ads και Facebook Ads), η σημασία των κοινωνικών δικτύων, το social media, monitoring κ.ο.κ.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.