Σκοπός: Να αντλήσετε τα οφέλη από τη γνώση της ψυχολογίας της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Να βελτιώσετε την αυτογνωσία σας και την ενσυναίσθηση (empathy) στους πελάτες σας. Να αναπτύξετε δεξιότητες και θα τις εφαρμόσετε πρακτικά στην καθημερινή σας δουλειά.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που θέλουν το προσωπικό τους, κυρίως αυτό που ασχολείται με πωλήσεις, διαπραγματεύσεις, υποστήριξη πελατών και αντιρρήσεις πελατών, να γνωρίσει το NLP και τις τεχνικές του και πως μέσω των τεχνικών αυτών μπορούν να αυξήσουν τα αποτελέσματά τους.
Πρακτικές τεχνικές και μικρά μυστικά για να φέρεστε επαγγελματικά, να εξυπηρετείτε σωστά και να αντιμετωπίζετε κάθε δυσκολία με τους πελάτες!
Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εφαρμόσουν μεθόδους για αποτελεσματική τηλεφωνική και προσωπική επικοινωνία με απώτερο σκοπό την πώληση υπηρεσιών/προϊόντων, εδραίωση απόψεων, την συνεχή ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, και τη συμπληρωματική πώληση.
Το 2-ήμερο αυτό σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στην αποτίμηση και την κοστολόγηση των αποθεμάτων και ιδιαίτερα των βιομηχανικών προϊόντων και παρουσιάζει τις μεθόδους και τις τεχνικές αποτίμησης και κοστολόγησης των βιομηχανικών προϊόντων ώστε να είναι σε θέση να εκτιμήσουν το κόστος των υπό ανάπτυξη προϊόντων ή των make to order, να εκτιμούν την αξία των αποθεμάτων των αποθηκών τους και να καθορίζουν ελάχιστες τιμές πώλησης σε προσφορές.
Στο σεμινάριο αυτό εξετάζεται σε βάθος μια στρατηγική προσέγγιση της επικοινωνίας στο Internet και γίνεται κατανοητή η σημασία εννοιών όπως η ανάλυση δικτύων. Επίσης εξετάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των διαφημίσεων στις πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες (όπως λ.χ. Google Ads και Facebook Ads), η σημασία των κοινωνικών δικτύων, το social media, monitoring κ.ο.κ.
Η Επικοινωνία είναι ένα στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο χώρο εργασίας και η πιο ουσιώδης εργασιακή ικανότητα καθώς συμβάλει καταλυτικά στην αναγνώριση και την επίλυση όλων των εργασιακών θεμάτων. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της έννοιας της αποτελεσματικής επικοινωνίας και η πρακτική της εφαρμογή, με στόχο την βελτιστοποίηση των εργασιακών σχέσεων και συνθηκών.
“Scripta manent”, τα γραπτά μένουν, και στη σύγχρονη εποχή της διάχυσης της πληροφορίας και της επικοινωνίας, ο γραπτός λόγος, ανεξάρτητα από το μέσο μετάδοσής του, παραμένει, ως σημείο αναφοράς, εξαιρετικά ισχυρός.
Τη σημερινή εποχή, περισσότερο από ποτέ, ο Πελάτης δυσκολεύεται στις αγορές του, υπολογίζει τα χρήματα του, αξιολογεί προσεκτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρονται και συγκρίνει τις επιλογές του, πριν, αλλά και μετά την αγορά τους.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα βελτίωσης των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης των πελατών, που βασίζεται στα επιστημονικά ευρήματα της Νευροφυσιολογίας.
Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο αυτό, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί σημαντικά, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της Διαδικασίας της Πώλησης B2B, με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση.
Έμποροι και Μεσίτες (Agents and Brokers) είναι οι επιχειρήσεις εκείνες που δεν παράγουν προϊόντα, αλλά αγοράζουν, πουλάνε ή διευκολύνουν το εμπόριο προϊόντων, παρέχοντας έναν κρίσιμο σύνδεσμο στην διακίνηση και το εμπόριο προϊόντων, επηρεάζουν δε την ασφάλεια των προϊόντων καθώς και είναι υπεύθυνοι για την διατήρηση της ιχνηλασιμότητας στην εφοδιαστική αλυσίδα. Το πρότυπο BRC Global Standard for Agents and Brokers δημιουργήθηκε για να παρέχει ένα πλαίσιο διαχείριση της ασφάλειας, ποιότητας και νομιμότητας των προϊόντων, γι αυτές τις επιχειρήσεις που δεν παράγουν αλλά εμπορεύονται προϊόντα της βιομηχανίας τροφίμων και υλικών συσκευασίας.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν οι απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002 που αφορούν σε θέματα αποτελεσματικού και αποδοτικού χειρισμού παραπόνων ή οποιασδήποτε δυσαρέσκειας των πελατών προς έναν οργανισμό, ώστε να επιτευχθεί η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίησή τους.
Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της Επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. είτε αυτή γίνεται μέσω γραπτών κειμένων, είτε τηλεφωνικά.
Το Σεμινάριο αυτό, βασισμένο στην εμπειρία του εισηγητή στην Οργάνωση Διαχείρισης Εισπράξεων και Credit Control, σε μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές Εταιρείες, παρουσιάζει τις Τεχνικές Αποδοτικών Εισπράξεων και επιτυχημένης Λειτουργίας του Credit Control, καθώς και τον τρόπο διαμόρφωσης της κατάλληλης Πιστωτικής Πολιτικής σε νέους και παλαιούς Πελάτες, με βάση την ABC Ανάλυση των Πελατών και άλλα Εργαλεία.
Η προστασία των πάσης φύσεως Πληροφοριακών Δεδομένων από εσωτερικές και εξωτερικές «απειλές» είναι ένας σημαντικός παράγοντας αξιοπιστίας, λειτουργικότητας και πολλές φορές επιβίωσης για κάθε Οργανισμό.