Δυσκολίες Προσαρμογής Στο Σχολείο: Κατανόηση Του Φαινομένου Και Τρόποι Αντιμετώπισης

Δυσκολίες Προσαρμογής Στο Σχολείο: Κατανόηση Του Φαινομένου Και Τρόποι Αντιμετώπισης-Σεμινάρια στην Εκπαίδευση - ΓλώσσεςTο Κέντρο δια βίου μάθησης ΚΕ.ΣΥ.ΘΕ (Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής) , αντιλαμβανόμενο την κρίση που επικρατεί λόγω της αλλαγής της καθημερινότητάς μας και στα πλαίσια υποστήριξης όλου του κοινωνικού ιστού που τηρεί τα αναγκαία περιοριστικά μέτρα, σας ενημερώνει οτι ξεκιναει την διεξαγωγη των περισσοτέρων σεμιναρίων του ΚΑΙ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE . «Μένουμε σπίτι, δε μένουμε στάσιμοι».Στόχος όλων με το πέρας της κρίσης είναι να βγούμε δυνατότεροι, σοφότεροι και καλύτεροι.Αντιλαμβανόμενοι την απαιτητή ανάγκη διαφύλαξης της δημόσιας υγείας #menoumespiti. Παράλληλα, συνεχίζουμε να δημιουργούμε, να παραμένουμε θετικοί, και ήδη να σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα για τη μετά κρίσης εποχή.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε παιδαγωγούς, δασκάλους, ειδικούς ψυχικής υγείας, φοιτητές και γονείς.

Στόχοι του σεμιναρίου
Η κατανόηση του φαινομένου της σχολικής προσαρμογής και των δυσκολιών της, ειδικά στα πρώτα στάδια της επαφής του παιδιού με το σχολικό περιβάλλον (τόσο για το παιδί, όσο και για το πλαίσιο φροντίδας γονιών και ειδικών). Η αντιμετώπιση του φαινομένου: Η βελτίωση του αισθήματος ασφάλειας. Η ανάπτυξη κατάλληλων τρόπων επικοινωνίας και τεχνικών προετοιμασίας του παιδιού για την καλύτερη προσαρμογή.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Μέρος Α

- Σχολική Προσαρμογή. Ορισμός και η εξέλιξή της στα διάφορα στάδια της ανάπτυξης.
- Οι παράγοντες που επηρεάζουν την προσαρμογή.
- Η εικόνα του παιδιού με δυσκολίες προσαρμογής – τα συμπτώματα και πώς να τα αντιληφθούμε.
- Το άγχος αποχωρισμού.
- Ο δεσμός με τη μητέρα.
- Πηγές που τροφοδοτούν τα άγχη του παιδιού.
- Η σωματοποίηση του παιδιού που βρίσκεται σε άγχος.

Μέρος Β

- Πότε το άγχος αποχωρισμού πρέπει να μας ανησυχεί.
- Τί μπορούν να κάνουν οι γονείς για να βοηθήσουν το παιδί τους.
- Πώς να διαχειριστεί ο ειδικός τις δυσκολίες προσαρμογής.
- Βασικές τεχνικές επικοινωνίας για γονείς και ειδικούς.
- Τεχνικές οργάνωσης και προετοιμασίας για την καλύτερη προσαρμογή.
- Ο ρόλος του παιχνιδιού: τεχνικές παιχνιδιού και καλή προσαρμογή.
- Ο ρόλος του ψυχολόγου στα πρόσωπα φροντίδας του παιδιού.

Μέρος Γ

- Ανάλυση περίπτωσης.
- Βιωματικές ασκήσεις (role play).

Μέρος Δ

- Ερωτήσεις.
- Ανοιχτή, διαδραστική συζήτηση με το κοινό.

Εισηγητής: Μαρία Ζέρβα, Ψυχολόγος

Σπούδασε στο τμήμα ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και έχει παρακολουθήσει το μετεκπαιδευτικό σεμινάριο στην Κλινική Ψυχοπαθολογία του Αιγηνήτειου Νοσοκομείου. Έπειτα συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές (Master 1) στο πανεπιστήμιο Paris Descartes, Sorbonne Paris Cité, με τίτλο «Kλινική Ψυχολογία και Συνθετική Ψυχοπαθολογία». Έχει ολοκληρώσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Cygnet Core Program» με στόχο την ψυχοεκπαίδευση γονέων και αδερφών αναφορικά με το Αυτιστικό Φάσμα. Συνεργάστηκε με κέντρο θεραπείας στο Παρίσι αναλαμβάνοντας την ψυχοεκπαιδευτική υποστήριξη παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος, νοητική υστέρηση και γεννετικά σύνδρομα. Εργάστηκε σε Κέντρο Ημέρας με ενήλικες που βρίσκονται στο φάσμα. Τα ακαδημαικά και επαγγελματικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην γνωσιακή-συμπεριφορική ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων καθώς και στην ψυχοεκπαίδευση γονέων και φροντιστών ατόμων με νοητική υστερήση και ΔΑΦ.

Πληροφορίες Συμμετοχής:
  • Ολιγομελή τμήματα. 
  • Παρέχονται: βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου και υλικό σημειώσεων.
  • Κόστος σεμιναρίου 35 ευρώ. Ειδική τιμή για φοιτητές και ανέργους 30 ευρώ.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΜΕΣΩ SKYPE

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 19-09-2021 12:00
Λήξη 19-09-2021 16:00
Χωρητικότητα 15
Τιμή ατόμου €35.00
Διοργανωτής Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής
Εισηγητής Μαρία Ζέρβα
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2025 Digital Ideas