ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ - ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΠΕΛΑΤΗΣ

TUV Hellas newΓενικές πληροφορίες

Τα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας μας, χρειάζεται να ενημερώνονται καθημερινά για τις επιδόσεις τους σε ξενοδοχειακό επίπεδο αλλά και ατομικό. Άρα, η διαπίστωση, διατύπωση και ανάλυση αξιολόγησης της λειτουργίας είναι μονόδρομος.

Το σεμινάριο του Mystery Client- Guest Satisfaction ορίζει στο ξενοδοχείο την κριτική μέσω διαδικασιών που θα κάνουμε σε ένα πακέτο παροχής υπηρεσιών. Επίσης, το συγκεκριμένο σεμινάριο, δημιουργεί τις προδιαγραφές αξιολόγησης της ποιότητας και φυσικά στοχεύει σε τεχνικές πωλήσεων και λειτουργίας για την επανάληψη του πελάτη.

Περιεχόμενα:

  • Ποιος είναι ο ρόλος και η σημασία του mystery client (προβολή αποτελεσμάτων mystery client)
  • Πως μία ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να δημιουργήσει διαδικασίες και ποιοτική συμπεριφορά
  • Ποια είναι η σχέση της ταυτότητας (target group) ενός πελάτη με την ολική ποιότητα και την οικονομική διαδικασία ενός ξενοδοχείου
  • Τι είναι το ερωτηματολόγιο και ποια η σκοπιμότητά του (Δημιουργία ερωτηματολογίου)
  • Πως δημιουργείται μέσα από τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου ο επαναλαμβανόμενος πελάτης και πόσο βοηθάει ο mystery client την όλη διαδικασία

Απευθύνεται σε:

- Διευθυντές Ξενοδοχείων
- Διευθυντές Πωλήσεων
- Τμηματάρχες (υποδοχής, οροφοκομίας, οικονομικού ελέγχου, επισιτιστικών)
- Τμηματάρχες Κρατήσεων
- Εργαζόμενους Ξενοδοχείων

Εισηγητές: Αργύρης Νταουλιάρης

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 27-09-2022 09:00
Λήξη 27-09-2022 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Αργύρης Νταουλιάρης
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas