Σύντομη Ιστορική αναδρομή & σημεία σταθμοί και εξέλιξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πως δημιουργήθηκε και πώς εξελίσσεται η Τεχνητή Νοημοσύνη. Πιο το ενδιαφέρον επιχειρηματικά όσο και σε προσωπικό επίπεδο; Από την γενική Τεχνητή Νοημοσύνη και την Μηχανική μάθηση στην Δημιουργική Τεχνητή Νοημοσύνη.
ΑΙ productivity tools Δημοφιλή εργαλεία με άμεση και πρακτική χρήση (παραδείγματα) Βασικά πεδία εφαρμογών ανά διαφορετικές κατηγορίες ενδιαφέροντος. Παραδείγματα και πρακτικές από χρήσεις εργαλείων και εφαρμογών στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων.
ChatGPT, και άλλα GPToid entities, αναζητήσεις και prompt engineering.
Τι είναι και πως λειτουργεί το ChatGPT: Γιατί έγινε τόσο δημοφιλές και που οφείλεται η επιτυχία του; Πώς άλλαξε τα δεδομένα στην αναζήτηση και σε τί διαφέρει με όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα; Πώς το αξιοποιούν οι επιχειρήσεις (γενικά και ειδικά παραδείγματα) Σε ποιους άλλους τομείς μπορούμε να το αξιοποιήσουμε;
Εναλλακτικά εργαλεία ΑΙ για επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Συνδυασμένες υπηρεσίες για να κερδίζουμε χρόνο και να επιτυγχάνουμε τους στόχους μας. Παραδείγματα και συγκριτικές αναφορές σε πραγματικό χρόνο. Πρόσφατες εξελίξεις.
Τί είναι το prompt engineering και γιατί αποτελεί βασικό συστατικό ως προς την αποτελεσματικότητα των ερωτήσεων; Βιβλιοθήκες εντολών ανά κατηγορία ενδιαφέροντος.
Πως να ζητάμε απαντήσεις συνθέτοντας ερωτήσεις με τρόπο που μας εξυπηρετεί; Παραμετροποίηση εργαλείων ΑΙ σύμφωνα με τα δικά μας ζητούμενα. Χρηστικά εργαλεία και εφαρμογές AI (δημιουργίας, έμπνευσης και ανακάλυψης)
Πως σκεφτόμαστε γύρω από τη χρήση του AI σε υφιστάμενες δομές και πώς να προσεγγίζουμε στρατηγικά την αξιοποίηση για επιχειρηματική χρήση; Προαπαιτούμενα για σωστή αξιοποίηση ΤΝ στις επιχειρήσεις και πώς να σχεδιάζουμε διαδικασίες ενσωμάτωσης;
Πως αξιοποιούμε το AI για να ανακαλύπτουμε νέες ευκαιρίες και προοπτικές για αγορές/αντικείμενα που μας ενδιαφέρουν. (πχ ανάλυση αγοράς, ανταγωνισμού, δημιουργία business & marketing plan, SWOT Analysis PEST κλπ); Δημοφιλή και λιγότερο δημοφιλή εργαλεία AI. Δημιουργία πρωτότυπων εικόνων video, αρχείων ήχου, μουσικής κλπ με απλές εντολές και με χρήση εργαλείων AI.
Ιδέες για νέα κανάλια διάθεσης, τρόπους προώθησης, προσέλκυσης νέων πελατών, αύξηση πωλήσεων κλπ Ιδέες για νέα προϊόντα και υπηρεσίες με προοπτικές πωλήσεων, αλλά και νέες προοπτικές για τα υφιστάμενα προϊόντα και υπηρεσίες.
Στόχος προγράμματος
Στόχος του προγράμματος είναι να παρέχει τις βασικές γνώσεις για την κατανόηση των δυνατοτήτων της Τεχνητής Νοημοσύνης, δίνοντας παράλληλα έμφαση στις πρακτικές χρήσεις και τα εργαλεία που μπορούν να αξιοποιούνται από στελέχη και επιχειρήσεις.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος παρουσιάζονται ορισμένα από τα πλέον δημοφιλή AI εργαλεία όπως chatGPT, GoogleBard, Microsoft BING, MidJourney, DALLe κ.ά., ενώ αναλύεται με πρακτικό τρόπο η εφαρμογή αυτών και άλλων εργαλείων στη βελτίωση της επιχειρηματικής λειτουργίας.
Σε ποιους απευθύνεται
Μεθοδολογία
Στο πρόγραμμα δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη της γνώσης γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσω:
Οφέλη από την παρακολούθηση
Μαθησιακά αποτελέσματα: Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πρακτικές συμβουλές και ιδέες για την αξιοποίηση των εργαλείων και μια καλή γεύση γύρω από τις πρόσφατες εξελίξεις και τις δυνατότητες της Tεχνητής Nοημοσύνης (ΑΙ) ενώ θα είναι σε θέση να τις αξιοποιούν για να επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα και να αυξάνουν την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.
Εισηγητής
Γιάννης Αγγελάκης - Ιδρυτής της Engage Media και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, τεχνητής νοημοσύνης, ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και από το 1997 δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε σημαντικές εταιρίες όπως Forthnet, και Καθημερινή ενώ παράλληλα κατέχει τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ στην εταιρία πληροφορικής Data Consulting.
Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).
Έναρξη | 16-09-2024 09:30 |
Λήξη | 16-09-2024 15:30 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | TÜV HELLAS |
Εισηγητής | Γιάννης Αγγελάκης |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |