Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων στην Οικογενειακή Επιχείρηση

Abpm(1)Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Το Σεμινάριο αυτό αποτελεί πρακτικό βοήθημα στην επιτυχή υλοποίηση των στόχων ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού των Οικογενειακών Επιχειρήσεων, με ταυτόχρονη διατήρηση της Οικογενειακής σύμπνοιας, αξιοποιώντας τα πολύ ισχυρά πλεονεκτήματα που έχει σε σχέση με τις μη Οικογενειακές Επιχειρήσεις. Συμβάλλει επίσης, στην Επιχειρησιακή συνέχεια και εξέλιξη, παράλληλα με την ανάπτυξη των μελών της Οικογένειας.

Είναι επιβεβαιωμένο ότι σε όλες τις χώρες στην τρίτη γενιά συνήθως οι επιχειρήσεις παρακμάζουν και κλείνουν, ενώ απογειώνονται αν επιλυθούν και σχεδιαστούν με επιτυχία τα παρακάτω κρίσιμα ζητήματα:

  • Πως σχεδιάζεται η κατανομή των ρόλων των μελών της Οικογένειας μέσα στην Επιχείρηση
  • Με ποιες πρακτικές διευθετείται η Διαχείριση των Οικογενειακών Συγκρούσεων ώστε το κλίμα συνεργασίας να είναι αρμονικό και ταυτόχρονα παραγωγικό
  • Πως σχεδιάζεται ο Προϋπολογισμός και ο Στρατηγικός σχεδιασμός της Επιχείρησης
  • Πως σχεδιάζεται η ανάπτυξη των Πωλήσεων και η διείσδυση σε νέες αγορές του Εσωτερικού και του Εξωτερικού
  • Ποια είναι τα επιτρεπόμενα και τα μη επιτρεπόμενα στις συμπεριφορές των μελών της Διοίκησης
  • Πως δομούνται οι διαδικασίες της καθημερινότητας, ώστε σε ένα παραγωγικό και όμορφο εργασιακό κλίμα χωρίς εντάσεις, να επιτυγχάνονται οι Στόχοι
  • Πως λειτουργεί μία Διαδικασία διαχείρισης Κινδύνων ώστε να αντιμετωπίζονται ομαλά και να μην καταλήγουν σε κρίσεις
  • Με ποια διαδικασία και με ποια κριτήρια επιλέγεται ο/η διάδοχος στην Ηγεσία της Επιχείρησης. Πως διαχειριζόμαστε την μεταβατική περίοδο για την ομαλή μετάβαση, χωρίς αναταράξεις στην Οργανωμένη Επιχείρηση και στην διάδοχο Ηγεσία
  • Πως μπορούν να γνωρίζουν οι μέτοχοι την Αξία της Επιχείρησης τους με αδιαμφισβήτητο Επιστημονικό τρόπο, πράγμα που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περίπτωση που επιθυμούν να πουλήσουν τμήμα της Επιχείρησης τους
  • Με ποιόν τρόπο οργανώνεται η συστηματική Λογοδοσία ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια και η αρμονία μεταξύ των μετόχων

Για την υλοποίηση των ανωτέρω, παρέχονται Εργαλεία, όπως για παράδειγμα Εργαλεία για τη λήψη των Αποφάσεων, για τον καθορισμό Προτεραιοτήτων, για την σύνταξη ενός Σχεδίου Πλεύσης (Επιχειρησιακό Σχέδιο) με μηνιαίο Προϋπολογισμό - Απολογισμό, για τον Ταμειακό Προγραμματισμό ώστε να διασφαλίζεται η ρευστότητα της Επιχείρησης, καθώς και Check Lists με τις οποίες διευκολύνεται ο καθορισμός του Αξιακού Συστήματος και η επιλογή του επόμενου ηγέτη.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

  • Θα εκπαιδευτούν στην Μεθοδολογία Προσδιορισμού των ρόλων των μελών της Οικογένειας εντός της Διοίκησης
  • Θα έχουν στη διάθεση τους Εργαλείο για τον Υπολογισμό της Αξίας της Επιχείρησής τους
  • Θα έχουν στη διάθεσή τους εύχρηστα Εργαλεία για τον Σχεδιασμό του Business Plan, τη Σύνταξη του Προϋπολογισμού της Επιχείρησης και τον Προγραμματισμό της Ταμειακής Ροής
  • Θα εκπαιδευτούν στον τρόπο αποτελεσματικής Διαχείρισης των Ενδοεταιρικών Συγκρούσεων μεταξύ των μελών της Οικογένειας
  • Θα εξοικειωθούν με το Σύστημα μηνιαίας ενημέρωσης όλων των μελών της Οικογένειας ώστε να διασφαλίζεται η Διαφάνεια και η Λογοδοσία
  • Θα εξοικειωθούν με βασικούς κανόνες Δεοντολογίας σε ό,τι αφορά τη Συμπεριφορά των μελών της Οικογένειας (ή των Οικογενειών εάν είναι πλέον της μίας)
  • Θα τους δοθούν τα Κριτήρια και τα Εργαλεία για να διαχειριστούν τους κινδύνους της Επιχείρησης
  • Θα ενημερωθούν για χρήσιμα Εργαλεία παρακολούθησης Αναθέσεων και γενικότερα Διαχείρισης της Καθημερινότητας
  • Θα έχουν σαφέστερη εικόνα για τη μορφή της Επιχείρησης που έχει τους μικρότερους κινδύνους
  • Θα βοηθηθούν ώστε να κτίσουν ένα περιβάλλον Αρμονίας και Παρακίνησης μέσα στην Επιχείρηση, τόσο των μελών της Οικογένειας όσο και του λοιπού προσωπικού. Κλειδί για να επιτευχθεί αυτό αποτελεί ο Σχεδιασμός λιτών αλλά αποδοτικών Διαδικασιών και Συστημάτων Υποδομών ώστε η Επιχείρηση να λειτουργεί με σύγχρονους όρους και έτσι να γίνεται πόλος έλξης για να σταδιοδρομήσουν τα μέλη της Οικογένειας

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY, TOSOH κα.), με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας της μετάβασης της Οικογενειακής Επιχείρησης στην φάση της Οργάνωσης και του Εκσυγχρονισμού των Δομών και των Διαδικασιών και στην Εκπαίδευση των Στελεχών της.

Περιλαμβάνονται 

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων στην Οικογενειακή Επιχείρηση"
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Τα Εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω
  • Δωρεάν για έναν ολόκληρο χρόνο συμβουλευτικές υπηρεσίες πάνω σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 14-11-2024 09:30
Λήξη 14-11-2024 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής Abpm
Εισηγητής Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas