Βασικές Αρχές Marketing

TUV Hellas newΚαθώς η πρακτική κατανόηση του Marketing αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα επιτυχίας σε κάθε εμπορική δραστηριότητα, ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών ενός σωστού και αποτελεσματικού πλάνου Marketing.

Tο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.

Περιεχόμενα

  • Εισαγωγή στο Πελατοκεντρικό εμπόριο
  • Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ – έννοιες και ορισμοί
  • Σχεδιασμός Πλάνου Marketing
  • Ανάλυση Κατάστασης (Αγοράς, Εταιρείας, Ανταγωνισμού, Περιβάλλοντος)
  • Συμπεριφορά & Τάσεις Καταναλωτή

Η διαδικασία της αγοραστικής απόφασης
Το «μαύρο κουτί» του Καταναλωτή – παράγοντες της αγοραστικής απόφασης

  • Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση Κοινών & Τοποθέτηση
  • Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
  • Το Μίγμα Μάρκετινγκ (Marketing Mix) Προϊόντων και Υπηρεσιών
  • Ανάπτυξη Προϊόντος
  • Η έννοια της Μάρκας (Brand), Brand Elements, Brand Extensions
  • Τιμολόγηση Προϊόντων

Παράγοντες καθορισμού Τιμής
Αξία για τον Πελάτη
Στρατηγικές Τιμολόγησης

  • Διανομή Προϊόντων

Η έννοια του Μεσάζοντος
Μέθοδοι Διανομής

  • Επικοινωνία & Προώθηση Προϊόντων

Στόχοι Επικοινωνίας Marketing
Εργαλεία Επικοινωνίας Marketing

  • Διαφήμιση & Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
  • Δημοσιές Σχέσεις
  • Προωθήσεις Πωλήσεων
  • Άμεσο (Direct) Marketing
  • e-marketing
  • Συσκευασία (Packaging)

Απευθύνεται σε
Σε στελέχη επιχειρήσεων και μικρομεσαίους επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν μια πρακτική και σύγχρονη άποψη του Marketing ώστε να βελτιστοποιήσουν τα εμπορικά αποτελέσματα τους

Εισηγητές: Αγγελική Κοτσολάκη

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 07-11-2024 09:00
Λήξη 08-11-2024 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Αγγελική Κοτσολάκη
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas