Καθώς η πρακτική κατανόηση του Marketing αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα επιτυχίας σε κάθε εμπορική δραστηριότητα, ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών ενός σωστού και αποτελεσματικού πλάνου Marketing.
Tο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.
Περιεχόμενα
Η διαδικασία της αγοραστικής απόφασης
Το «μαύρο κουτί» του Καταναλωτή – παράγοντες της αγοραστικής απόφασης
Παράγοντες καθορισμού Τιμής
Αξία για τον Πελάτη
Στρατηγικές Τιμολόγησης
Η έννοια του Μεσάζοντος
Μέθοδοι Διανομής
Στόχοι Επικοινωνίας Marketing
Εργαλεία Επικοινωνίας Marketing
Απευθύνεται σε
Σε στελέχη επιχειρήσεων και μικρομεσαίους επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν μια πρακτική και σύγχρονη άποψη του Marketing ώστε να βελτιστοποιήσουν τα εμπορικά αποτελέσματα τους
Εισηγητές: Αγγελική Κοτσολάκη
Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)
Έναρξη | 07-11-2024 09:00 |
Λήξη | 08-11-2024 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | TÜV HELLAS |
Εισηγητής | Αγγελική Κοτσολάκη |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |