Στην ταχύτατα εξελισσόμενη ψηφιακή εποχή, η διαχείριση στρατηγικών πελατών αποτελεί έναν από τους πυλώνες επιτυχίας για κάθε επιχείρηση. Οι επαγγελματίες που κατανοούν τις σύγχρονες τάσεις και διαθέτουν τα εργαλεία για να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις σχέσεις με τους στρατηγικούς πελάτες, αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.
Το παρόν εκπαιδευτικό σεμινάριο καλύπτει σε βάθος τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να εξελιχθείτε στον τομέα του Key Account Management. Μέσα από μια σειρά πρακτικών και θεωρητικών γνώσεων, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν τις ανάγκες των στρατηγικών πελατών, να αναπτύξουν τεχνικές για τη δημιουργία υπεραξίας και να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με μακροπρόθεσμο ορίζοντα.
Επιπλέον, το σεμινάριο καλύπτει τις τελευταίες τάσεις της αγοράς, την ψηφιακή μεταμόρφωση και τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του χώρου.
Σας προτρέπουμε λοιπόν να εξοπλιστείτε με βασικές δεξιότητες και γνώσεις που θα σας βοηθήσουν να επιλύετε προβλήματα, να αναπτύξετε επικοινωνιακές δεξιότητες και να είστε σε θέση να κατανοήσετε την ψυχολογία και τις ανάγκες των πελατών.
Οφέλη για τον συμμετέχοντα
Αναβάθμιση των δεξιοτήτων του συμμετέχοντα, καθώς θα αποκτήσει τις γνώσεις και τις πρακτικές ικανότητες που απαιτούνται για να εξελιχθεί σε Key Account Manager, αναπτύσσοντας στρατηγικές και λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των στρατηγικών πελατών του. Θα μάθει να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά συγκρούσεις, διαπραγματεύσεις και απαιτήσεις πελατών, επιδιώκοντας τη δημιουργία μακροχρόνιων και αμοιβαία επωφελών σχέσεων. Επίσης, θα εξοπλιστεί με συγκεκριμένες και στοχευμένες γνώσεις για να ευθυγραμμίσει τη στρατηγική της επιχείρησης με τις ανάγκες των πελατών του, ενώ θα παρακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της αγοράς και τις εξελίξεις στον τομέα του Key Account Management. Επιπλέον, θα κατανοήσει πώς να αξιοποιήσει τα σύγχρονα CRM συστήματα και τα δεδομένα για την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων, ενισχύοντας έτσι την ικανότητά του στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Τέλος, θα προετοιμαστεί για τις μελλοντικές εξελίξεις στον τομέα του KAM, συμπεριλαμβανομένων της ψηφιακής μεταμόρφωσης, της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και της βιωσιμότητας.
Απευθύνεται σε
Εισηγητές
Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος
Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ και Έρευνας Αγοράς
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Κωνσταντίνος Λιονάκης
Διδάκτωρ (PhD) Μάρκετινγκ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σημείωση
Οι συμμετέχοντες μετά τη λήξη του εκπαιδευτικού σεμιναρίου θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων, ακολουθώντας τις αρχές του ΕΝ ISO/ IEC 17024.
Έναρξη | 19-06-2025 09:00 |
Λήξη | 20-06-2025 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | TÜV HELLAS |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |