SUSTAINABLE EVENTS MANAGEMENT

TUV Hellas newΤο νέο εκπαιδευτικό σεμινάριο από την TÜV HELLAS έρχεται να καλύψει την ανάγκη των επιχειρήσεων στην διερεύνηση των νέων τάσεων που επικρατούν διεθνώς σχετικά με τα εταιρικά events, αλλά και με τα θεματικά events ή/και τα events προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Στο σεμινάριο αναλύονται οι απαιτήσεις του σχετικού προτύπου ISO 20121:2012, ενώ παράλληλα διερευνώνται και επεξηγούνται οι νέες προσεγγίσεις στην διοργάνωση εκδηλώσεων. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση αποδίδεται στην εκμετάλλευση συγκεκριμένων απαιτητικών «εργαλείων», που συμβάλλουν στην προστιθέμενη αξία των events, όπως το storytelling.

Μέσα από ένα εκτενώς μελετημένο και δομημένο οπτικοακουστικό υλικό που στηρίζεται στην εμπειρία και την εξειδίκευση των εκπαιδευτών της TÜV HELLAS, καθώς και μέσα από μία σειρά στοχευμένων workshops & case studies, το σεμινάριο «SUSTAINABLE EVENTS MANAGEMENT» είναι σε θέση να καλύψει τις απαιτήσεις όλων όσων ασχολούνται με το αντικείμενο της διοργάνωσης αποτελεσματικών events σε κάθε κλάδο επιχειρηματικής δραστηριότητας

Περιεχόμενα

1. Ανάλυση προτύπου ISO 20121:2012 EVENT SUSTAINABILITY MANAGEMENT SYSTEM
• Principles & Techniques
• Ορισμοί και έννοιες (Event, event management cycle, event organizer, event owner/user, stewardship, supply chain κλπ)
• Ενδιαφερόμενο μέρος (Stakeholders & η αναγνώριση των αναγκών/προσδοκιών τους)
- Events’ Risk Management
- Αναγνώριση θεμάτων που επηρεάζουν την διεξαγωγή των εκδηλώσεων (οικονομικά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά)
- Events Sustainability Objectives
- Έλεγχος λειτουργίας (Operational Control)
- Supply Chain Management
- Παρακολούθηση Επίδοσης κ.α.

2. Βασικές έννοιες του Events Management
- Σχεδιασμός της Εκδήλωσης (Event’s Project Management)
- Βιώσιμες Προμήθειες (Sustainable procurement)
- Η μεθοδολογία και η καινοτομία στην διοργάνωση εκδηλώσεων
- Διοργάνωση εταιρικών events (Corporate Events Planning Issues)
- Διαχείριση κρίσεων (Events crisis management)
- Events & Corporate Marketing Plan
- Events Communication Plan
- Βασικές αρχές για την διοργάνωσης επιτυχημένων web-events

3. Το Storytelling
- Τι είναι το storytelling
- Το storytelling και η επίδρασή του στον ανθρώπινο εγκέφαλο
- Τεχνικές για το storytelling (κατάρτιση, πλοκή, χαρακτήρες, διδάγματα)
- Τεχνικές για την αποτελεσματικότητα του storytelling (γλώσσα σώματος, επαφή με το κοινό, τεχνικές ομιλίας)

4. Εφαρμογή γνώσεων Σεμιναρίου
• Workshops & Case Studies

Απευθύνεται σε
- Διευθυντές / Προϊσταμένους τμημάτων
- Στελέχη εταιρειών διαφορετικών τομέων που ασχολούνται με την διοργάνωση εκδηλώσεων (οικονομικό, περιβαλλοντικό, στρατηγικό, υγεία και ασφάλεια στην εργασία κ.ο.κ.)
- Συμβούλους Επιχειρήσεων

Εισηγητής: Νέστορας Παπαρούπας

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 20-09-2024 09:00
Λήξη 20-09-2024 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Νέστορας Παπαρούπας
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas