Μπες στον κόσμο της Διοίκησης Έργων με το PMI Project Management Ready™ certification. Το εργαστήρι «Project Management Ready» εισάγει τους συμμετέχοντες στις βασικές έννοιες της διοίκησης έργων, στις πλέον σύγχρονες μεθοδολογίες Plan-Based και Agile, καθώς και στο στρατηγικής σημασίας πλαίσιο δράσης του Business Analyst.
Το πρόγραμμα αυτό έρχεται να προσφέρει μία ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε όλους όσους ενδιαφέρονται να έρθουν σε επαφή με τις δυνάμεις άγχους, που διαμορφώνονται στην καθημερινή ζωή και να τις μετασχηματίσουν σε μία παραγωγική ενέργεια, προσφέροντας τους μία νέα οπτική για το στρες στον προσωπικό και εργασιακό χώρο.
Το εκπαιδευτικό σεμινάριο θα παρέχει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα συνολικής κατανόησης των τεχνολογιών του υδρογόνου, των εφαρμογών τους, των προκλήσεων και των ευκαιριών στο πλαίσιο της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης από την οικονομία των ορυκτών καυσίμων σε ένα βιώσιμο ενεργειακό μοντέλο.
Το σεμινάριο Behavioral Analysis Practitioner, βασισμένο σε επιστημονικά μοντέλα ανάλυσης συμπεριφοράς, αξιολόγησης αξιοπιστίας και συναισθηματικής νοημοσύνης, (SCAnS, P.E.A.C.E, REID, P.E.E.V.R) προσφέρει τα απαραίτητα εργαλεία για την ανίχνευση ενδείξεων εξαπάτησης και την ακριβή αξιολόγηση προθέσεων και πληροφοριών.
Το Σεμινάριο απευθύνεται στα Στελέχη που εμπλέκονται στη Διαχείριση των Έργων και ιδιαίτερα σε όσους έχουν την ευθύνη για την αποδοτική Διαχείριση των πόρων και την ακριβή Αποτύπωση της Κοστολόγησής τους.
Η Επικοινωνία είναι ένα στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο χώρο εργασίας και η πιο ουσιώδης εργασιακή ικανότητα καθώς συμβάλει καταλυτικά στην αναγνώριση και την επίλυση όλων των εργασιακών θεμάτων. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της έννοιας της αποτελεσματικής επικοινωνίας και η πρακτική της εφαρμογή, με στόχο την βελτιστοποίηση των εργασιακών σχέσεων και συνθηκών.
Η Οδηγία για την Αναφορά Εταιρικής Βιωσιμότητας (CSRD) φέρνει δραστικές αλλαγές στον τρόπο που οι οργανισμοί αποτυπώνουν τις επιδόσεις ESG. Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα αποκτήσετε τις θεωρητικές βάσεις που είναι απαραίτητες για την εναρμόνιση με τα πρότυπα ESRS.
Ο Ν.4412/2016 με τις συνεχείς τροποποιήσεις του, αποτελούν πρόκληση για την εκμάθηση και την εμβάθυνση του πώς συντάσσονται οι τεχνικές μελέτες έργων, τα τεύχη δημοπράτησης του, πώς παρακολουθούνται τα έργα και πώς ολοκληρώνεται ένα δημόσιο έργο. Η διαχείριση των δημοσίων συμβάσεων έργων και μελετών είναι άμεσα συνυφασμένη με την ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΕΣΗΔΗΣ, είτε ως στέλεχος Αναθέτουσας Αρχής είτε ως Οικονομικός Φορέας.
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε στελέχη διευθύνσεων, σε τμήματα επικοινωνίας, πωλήσεων και δημοσίων σχέσεων, σε υπεύθυνους αξιολόγησης και πρόσληψης προσωπικού, σε άτομα που ασχολούνται με θέματα εταιρικής υπευθυνότητας, ανθρώπινου δυναμικού και εταιρικών σχέσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό, σε νέους επιχειρηματίες, καθώς και σε ιδιώτες που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα σύνολο πιστοποιημένων γνώσεων πάνω στις αρχές της σύγχρονης επικοινωνίας.
Kαθώς η ευρύτερη συνεργασία μεταξύ συναδέλφων επηρεάζεται από τη διαχείριση ατομικών συνθηκών, όπως η διαχείριση των υποχρεώσεων & των προτεραιοτήτων και το εργασιακό στρες, το σεμινάριο εμβαθύνει στα θέματα του time management και του stress management.
Το Σεμινάριο αυτό αποτελεί πρακτικό βοήθημα στην επιτυχή υλοποίηση των στόχων ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού των Οικογενειακών Επιχειρήσεων, με ταυτόχρονη διατήρηση της Οικογενειακής σύμπνοιας, αξιοποιώντας τα πολύ ισχυρά πλεονεκτήματα που έχει σε σχέση με τις μη Οικογενειακές Επιχειρήσεις. Συμβάλλει επίσης, στην Επιχειρησιακή συνέχεια και εξέλιξη, παράλληλα με την ανάπτυξη των μελών της Οικογένειας.
Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της Επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. είτε αυτή γίνεται μέσω γραπτών κειμένων, είτε τηλεφωνικά.
Ο κάθε ομιλητής/εκπαιδευτής, ανεξάρτητα θεματολογίας, πρέπει να μπορέσει να προελκύσει και να διατηρήσει το ενδιαφέρον και τη προσήλωση του εκάστοτε κοινού, ώστε να επιτευχθούν οι μαθησιακοί στόχοι ανά περίπτωση. Επομένως το σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παρουσίασης, κινητοποίησης ομάδας, διαμόρφωσης υλικού και αποτελεσματικής επικοινωνίας σε κοινό (πελάτες ή συναδέλφους).
Κατά τον έλεγχο των παραλαμβανόμενων Παρτίδων, ένα μεγάλο μέγεθος Δείγματος - πέρα από το απαιτούμενο - δεν σημαίνει κατ’ ανάγκην ότι διασφαλίζει καλύτερα την Ποιότητα, ενώ φυσικά αυξάνει το κόστος του Ποιοτικού Ελέγχου. Η συνηθισμένη πρακτική λήψης Δείγματος, ως ποσοστό του μεγέθους της Παρτίδας, είναι απολύτως λανθασμένη και αντιεπιστημονική. Επίσης, η συνεχής Δειγματοληψία στη Γραμμή Παραγωγής, πολλές φορές, γίνεται με τρόπο ατεκμηρίωτο που δεν στηρίζεται στα Διεθνώς Ισχύοντα Πρότυπα. Συνεπώς και στις δύο περιπτώσεις δεν παράγονται αξιόπιστα αποτελέσματα ως προς το Επίπεδο της Ποιότητας που ελέγχεται.
The goal of the seminar "Command the Room: Professional Speaking for Presentations" is to empower ESL corporate professionals and freelancers with effective communication skills, presentation structures, audience engagement techniques, and strategies to overcome public speaking anxiety, ultimately enabling them to deliver impactful presentations and build strong professional presence in English.
Το 2-ήμερο αυτό σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στους βέλτιστους τρόπους παρακολούθησης και προγραμματισμού (planning) των απαιτούμενων πόρων των έργων (projects) και στην κατάρτιση του προϋπολογισμού (budgeting) των δαπανών τους με σκοπό την απρόσκοπτη εκτέλεση των εργασιών εντός προϋπολογισμού (on budget) και χρόνου (on time) με πλήρη, συστηματική παρακολούθηση και ελαχιστοποίηση του κόστους (cost reduction).
Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει τη γνώση των κυριότερων απαιτήσεων των Νομοθεσιών REACH και CLP παράλληλα με ένα βασικό οδηγό εφαρμογής των παραπάνω απαιτήσεων.
Pre-requisites: Previous deep experience in Quality Management Systems is mandatory.
Σε συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας του σεμιναρίου Risk Management, η TÜV HELLAS έρχεται να καλύψει την ανάγκη για την κατανόηση των εννοιών του CRISIS MANAGEMENT, ώστε να είστε σε θέση να αναγνωρίζετε τα είδη των εταιρικών κρίσεων, τα επίπεδα τους, καθώς και τις ενέργειες που πρέπει να ληφθούν τόσο σε επίπεδο χειρισμού των κρίσεων, όσο και σε επίπεδο υλοποίησης της αναγκαίας επικοινωνιακής στρατηγικής, με στόχο οι κρίσεις να επηρεάσουν στον μικρότερο δυνατό βαθμό την λειτουργία, αλλά και την φήμη της εταιρίας σας.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν οι απαιτήσεις του προτύπου ISO 29993:2017
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.