Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εφαρμόσουν μεθόδους για αποτελεσματική τηλεφωνική και προσωπική επικοινωνία με απώτερο σκοπό την πώληση υπηρεσιών/προϊόντων, εδραίωση απόψεων, την συνεχή ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, και τη συμπληρωματική πώληση.
Ένα βασικό ζητούμενο στην ανάπτυξη μιας καμπάνιας επικοινωνίας είναι να ακολουθεί ένα στρατηγικό πλάνο, το οποίο λαμβάνει υπόψη τη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρείας ή οργανισμού, αλλά και τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι καλούνται να αναπτύξουν επικοινωνιακές δράσεις και αναλύει ζητήματα που επηρεάζουν την επιτυχία της επικοινωνίας. Οι εκπαιδευόμενοι κατανοούν σε βάθος τις τεχνικές λήψης στρατηγικών αποφάσεων, τον τρόπο αντίδρασης σε συνθήκες κρίσης ή σε απρόβλεπτες καταστάσεις, τις προσεγγίσεις απέναντι σε συγκεκριμένες προκλήσεις.
Καθώς τα ακροατήρια στην εργασία γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικά, η προσέλκυση και η διατήρηση του ενδιαφέροντος και της προσήλωσης του εκάστοτε κοινού αποτελεί πρόκληση για κάθε ομιλητή, ανεξάρτητα θεματολογίας.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που θέλουν το προσωπικό τους, κυρίως αυτό που ασχολείται με πωλήσεις, διαπραγματεύσεις, υποστήριξη πελατών και αντιρρήσεις πελατών, να γνωρίσει το NLP και τις τεχνικές του και πως μέσω των τεχνικών αυτών μπορούν να αυξήσουν τα αποτελέσματά τους.
Πρακτικές τεχνικές και μικρά μυστικά για να φέρεστε επαγγελματικά, να εξυπηρετείτε σωστά και να αντιμετωπίζετε κάθε δυσκολία με τους πελάτες!
Στο σεμινάριο αυτό εξετάζεται σε βάθος μια στρατηγική προσέγγιση της επικοινωνίας στο Internet και γίνεται κατανοητή η σημασία εννοιών όπως η ανάλυση δικτύων. Επίσης εξετάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των διαφημίσεων στις πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες (όπως λ.χ. Google Ads και Facebook Ads), η σημασία των κοινωνικών δικτύων, το social media, monitoring κ.ο.κ.
Βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να εκπαιδευτούν στις βασικές αρχές της επερχόμενης νομοθεσίας για την επισήμανση & παρουσίαση των τροφίμων, ενώ παράλληλα να κατανοήσουν θέματα που αφορούν ισχυρισμούς υγείας και διατροφικούς ισχυρισμούς με σκοπό την αποτελεσματική και ορθή ανάδειξη των προϊόντων τους.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση η έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.
Η Επικοινωνία είναι ένα στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο χώρο εργασίας και η πιο ουσιώδης εργασιακή ικανότητα καθώς συμβάλει καταλυτικά στην αναγνώριση και την επίλυση όλων των εργασιακών θεμάτων. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της έννοιας της αποτελεσματικής επικοινωνίας και η πρακτική της εφαρμογή, με στόχο την βελτιστοποίηση των εργασιακών σχέσεων και συνθηκών.
“Scripta manent”, τα γραπτά μένουν, και στη σύγχρονη εποχή της διάχυσης της πληροφορίας και της επικοινωνίας, ο γραπτός λόγος, ανεξάρτητα από το μέσο μετάδοσής του, παραμένει, ως σημείο αναφοράς, εξαιρετικά ισχυρός.
Το Σεμινάριο αυτό, βασισμένο στην εμπειρία του εισηγητή στην Οργάνωση Διαχείρισης Εισπράξεων και Credit Control, σε μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές Εταιρείες, παρουσιάζει τις Τεχνικές Αποδοτικών Εισπράξεων και επιτυχημένης Λειτουργίας του Credit Control, καθώς και τον τρόπο διαμόρφωσης της κατάλληλης Πιστωτικής Πολιτικής σε νέους και παλαιούς Πελάτες, με βάση την ABC Ανάλυση των Πελατών και άλλα Εργαλεία.
Με την ολοκλήρωση και των 5 εκπαιδευτικών σεμιναρίων (Μodule I-V), ο συμμετέχων θα έχει αποκτήσει τις θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις «Από την Εμπορική Σύμβαση στη Δημόσια Σύμβαση». Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων ακολουθώντας τις αρχές του ΕΝ ISO/ IEC 17024 για το εξής σχήμα πιστοποίησης επαγγελματία: «ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΥΝΑΨΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ».
Τη σημερινή εποχή, περισσότερο από ποτέ, ο Πελάτης δυσκολεύεται στις αγορές του, υπολογίζει τα χρήματα του, αξιολογεί προσεκτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρονται και συγκρίνει τις επιλογές του, πριν, αλλά και μετά την αγορά τους.
Το 2-ήμερο αυτό σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στους βέλτιστους τρόπους επικοινωνίας μεταξύ των στελεχών των Πωλήσεων και της Παραγωγής με σκοπό τον καθορισμό, τον έλεγχο και την οριστικοποίηση των προβλέψεων και των στόχων των πωλήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της αγοράς, τις δυνατότητες της Παραγωγής τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων (lead times υλών), την επιδιωκόμενη κερδοφορία και τη χρηματοδότηση των πλάνων πωλήσεων και παραγωγής.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα βελτίωσης των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης των πελατών, που βασίζεται στα επιστημονικά ευρήματα της Νευροφυσιολογίας.
Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων 2016/679 ισχύει από 25.5.2018 πανευρωπαϊκά όπως και στην Ελλάδα. Μετά την αναμενόμενη ψήφιση του εθνικού εφαρμοστικού νόμου αναμένονται έλεγχοι εφαρμογής του στην ελληνική αγορά. Ο βαθμός ετοιμότητας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για να υποστούν ελέγχους δεν είναι ακόμα ικανοποιητικός.
Το 2-ήμερο αυτό σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στους βέλτιστους τρόπους παρακολούθησης και προγραμματισμού (planning) των απαιτούμενων πόρων των έργων (projects) και στην κατάρτιση του προϋπολογισμού (budgeting) των δαπανών τους με σκοπό την απρόσκοπτη εκτέλεση των εργασιών εντός προϋπολογισμού (on budget) και χρόνου (on time) με πλήρη, συστηματική παρακολούθηση και ελαχιστοποίηση του κόστους (cost reduction).
Πριν επιδιώξει ο φαρμακοποιός και η ομάδα του την πώληση πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσει πλήρως τις θέσεις και τα θέλω του ασθενή-πελάτη του. Αλλάζοντας την οπτική γωνία από την οποία βλέπουμε τις πωλήσεις, εξερευνούμε τον επισκέπτη του φαρμακείου ως μία μοναδική και ολοκληρωμένη οντότητα η οποία θέλει εξατομικευμένη προσέγγιση. Μέσα από τις τεχνικές του λόγου και την ενσυναίσθηση, δίνουμε στον πελάτη αυτό ακριβώς που χρειάζεται και επιθυμεί, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει το ίδιο το φαρμακείο.