Αποτελεσματικές Πωλήσεις και Επικοινωνία με τη χρήση του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP)

TUV Hellas newΠου απευθύνεται το σεμινάριο

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που θέλουν το προσωπικό τους, κυρίως αυτό που ασχολείται με πωλήσεις, διαπραγματεύσεις, υποστήριξη πελατών και αντιρρήσεις πελατών, να γνωρίσει το NLP και τις τεχνικές του και πως μέσω των τεχνικών αυτών μπορούν να αυξήσουν τα αποτελέσματά τους.

Στόχος του σεμιναρίου
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες, να δημιουργήσουν άριστες σχέσεις με τον εξωτερικό πελάτη αναγνωρίζοντας τη διαφορετικότητά του, να παρουσιάζουν την υπηρεσία ή το προϊόν που αντιπροσωπεύουν όσο πιο κοντά στον τρόπο του, με αποτέλεσμα να έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στην επικοινωνία, στις πωλήσεις, στις διαπραγματεύσεις, στην υποστήριξη, στις αντιρρήσεις και στα τυχόν παράπονα των πελατών.
Το σεμινάριο είναι στηριγμένο στις αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, του Management, του Coaching, του NLP, της Θετικής Ψυχολογίας και στην οποιαδήποτε προηγούμενη εμπειρία των συμμετεχόντων.

Περιεχόμενα σεμιναρίου

Αυτοδιαχείριση (Self-Management)
Ανακάλυψη των Προσωπικών μας αξιών
Αλλάζοντας τις περιοριστικές μας πεποιθήσεις
Εντοπισμός των δυνατών μας στοιχείων
Χρήση όλων των δυνάμεων που έχουμε στη διάθεσή μας για αποτελεσματικές πωλήσεις
Δεξιότητες Πωλήσεων
Δημιουργία εμπιστοσύνης, οικειότητας και αξιοπιστίας με τον πελάτη
Εστίαση στον πελάτη
Βελτίωση επικοινωνίας με τον πελάτη μέσω της Ενεργητικής Ακρόασης
Κάνοντας Δυναμικές Ερωτήσεις
Άμεση επικοινωνία και αποτελεσματική ανατροφοδότηση
Δημιουργία επίγνωσης στον πελάτη όσον αφορά τις ανάγκες του
Σχεδιασμός ενεργειών
Στοχοθέτηση και δημιουργία πλάνου πωλήσεων
Διαχείριση του πλάνου πωλήσεων
Εισαγωγή στο Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό (NLP)
Βασικές αρχές του NLP
Το μοντέλο επικοινωνίας του NLP
Αισθητηριακή οξύτητα
Rapport
Επιτυχημένη επικοινωνία – Χτίζοντας αρμονική σχέση (Rapport)
Συστήματα αναπαράστασης
Συστήματα αναπαράστασης
Λέξεις που δείχνουν το προτιμητέο σύστημα αναπαράστασης του πελάτη
Επαναπλαισιώσεις
Επαναπλαισιώσεις – αλλάζοντας την οπτική γωνία του πελάτη Στρατηγικές πωλήσεων
Στρατηγική αγοράς του πελάτη
Εκμαίευση στρατηγικής του πελάτη
Η σημασία των λέξεων και των συναισθημάτων
Τεχνικές επιτυχημένων συναντήσεων
Τεχνικές Διαπραγματεύσεων
Χειρισμός αντιρρήσεων
Ιεραρχία ιδεών
Το μοντέλο Milton, η ασάφεια στο λόγο – περνώντας μηνύματα στο ασυνείδητο
Το Μετά-Μοντέλο Satir, μιλώντας συγκεκριμένα Άγκυρες
Άγκυρες
Δημιουργία αγκυρών

Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Η εκπαίδευση συμπεριλαμβάνει θεωρία και βιωματικές ασκήσεις.

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 12-06-2023 09:00
Λήξη 13-06-2023 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas