Το 2-ήμερο αυτό σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στους βέλτιστους τρόπους παρακολούθησης και προγραμματισμού (planning) των απαιτούμενων πόρων των έργων (projects) και στην κατάρτιση του προϋπολογισμού (budgeting) των δαπανών τους με σκοπό την απρόσκοπτη εκτέλεση των εργασιών εντός προϋπολογισμού (on budget) και χρόνου (on time) με πλήρη, συστηματική παρακολούθηση και ελαχιστοποίηση του κόστους (cost reduction).
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα βελτίωσης των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης των πελατών, που βασίζεται στα επιστημονικά ευρήματα της Νευροφυσιολογίας.
Tο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.