ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ

TUV Hellas newΣκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των συμβούλων και συνεργατών του φαρμακείου στην προετοιμασία και υλοποίηση στρατηγικά οργανωμένων επισκέψεων, με απώτερο στόχο την παροχή προστιθέμενης αξίας στους πελάτες και την ενίσχυση της σχέσης τους με το φαρμακείο.

Στρατηγική πριν την επίσκεψη στο χώρο του φαρμακείου:
Πλάνο και επικοινωνία ραντεβού για την της επίσκεψής μας.
Μελέτη του πελάτη
Προσωπικός στόχος για το τι επιδιώκουμε από τον πελάτη μετά από το πέρας της επίσκεψής μας.
Στρατηγική Επίσκεψης στο χώρο του φαρμακείου. Εκπαίδευσή στα 4 βασικά στάδια

Έναρξη

Χαιρετισμός
Ενημέρωση για παρουσίαση του θέματος της επίσκεψης μας
Αφύπνιση ενδιαφέροντος
Αύξηση ενδιαφέροντος

Κύριο μέρος της επίσκεψης

Παρουσίαση τρέχουσας κατάστασης
Mini SWOT Analysis
Συζήτηση δεδομένων
Αντιμετώπιση αντιρρήσεων

Περαίωση

Διεκπεραίωση διαδικασιών
Merchandising
Στόχοι που τέθηκαν
Ενημέρωση ομάδας φαρμακείου
Εντοπισμός κενών της ομάδας και εκπαιδεύσεις αυτών

Αναχώρηση

Χαιρετισμός
Σημείωση για την οργάνωση της επόμενης επίσκεψης
Επισήμανση για την παρακολούθηση τον στόχων που έχουμε θέσει

Σε ποιους απευθύνεται: Συμβούλους ή επαγγελματίες στον τομέα των επιχειρηματικών συμβουλευτικών υπηρεσιών στο κλάδο του φαρμακείου.

Εισηγητές: Ελίνα Αρμένη, Performance Expert Growth Catalyst for the Pharmaceutical Field

Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 18-04-2024 09:00
Λήξη 19-04-2024 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής  Ελίνα Αρμένη
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas