Προσπαθείτε σκληρά, επενδύετε χρόνο, ξοδεύετε χρήμα, για να προσελκύσετε πελάτες στο ξενοδοχείο ή το εστιατόριό σας.
Οι περισσότεροι από αυτούς τους πελάτες θα γράψουν μια κριτική, θα κάνουν μια αξιολόγηση σε μια online πλατφόρμα ή σε ένα κοινωνικό δίκτυο (Trip Advisor, Booking, κλπ).
Ξέρετε πώς να εκμεταλλεύεστε προς όφελός σας τις κριτικές και τις αξιολογήσεις των πελατών;
Είτε είναι θετικές είτε αρνητικές!
Γιατί οι online κριτικές και αξιολογήσεις είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για τον σύγχρονο ταξιδιώτη - πελάτη. Αλλά και για τον υποψήφιο πελάτη. Είναι μέρος του ταξιδιού!
Άρα, είναι πολύ σημαντικό στοιχείο και για εσάς και την επιχείρησή σας.
Προσέξτε:
Στόχοι Εκπαίδευσης
Μετά το τέλος της εκπαίδευσης
Ενδεικτική Θεματολογία
• Γιατί οι πελάτες γράφουν και διαβάζουν κριτικές και αξιολογήσεις
• Πώς απαντάμε στις online κριτικές και αξιολογήσεις
• Απαραίτητα στοιχεία στις απαντήσεις σε θετικές κριτικές και αξιολογήσεις
• Απαραίτητα στοιχεία στις απαντήσεις σε αρνητικές κριτικές και αξιολογήσεις
• Παραδείγματα απαντήσεων
• Case studies - απαντήσεις σε πραγματικές, δημοσιευμένες κριτικές και αξιολογήσεις για τις επιχειρήσεις των συμμετεχόντων
Μέθοδος Εκπαίδευσης
Η εκπαίδευση, είτε πρόκειται για live σεμινάριο είτε για online, είναι εργαστηριακής μορφής (workshop). Δεν πρόκειται για θεωρητική επιμόρφωση ακαδημαϊκού τύπου ή για μια τυποποιημένη και βαρετή παρουσίαση powerpoint. Είναι μια ενεργητική, συμμετοχική διαδικασία, με πρακτικές, εφαρμόσιμες συμβουλές, τύπου ‘how-to’.
Βασίζεται στις αρχές της θετικής εμπειρίας (positive experience) και της προσωπικής εμπλοκής (personal involvement). Οι συμμετέχοντες, ακόμη και με την online μέθοδο, αισθάνονται σαν να είναι σε πραγματική αίθουσα. Νιώθουν ευχάριστα, χωρίς να βαριούνται κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Ωφελούνται από την προσωπική τους ενεργή συμμετοχή με ερωτήσεις και απαντήσεις, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, προσωπικά case studies, παρατηρήσεις, διάλογο.
Απευθύνεται σε:
Απευθύνεται σε όλους όσοι απαντούν στις online κριτικές και αξιολογήσεις για την επιχείρησή τους:
Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, διευθυντές ξενοδοχείων ή εστιατορίων, front office managers, guest relations, digital marketers
Εισηγητής: Δημήτρης Σεραφειμίδης - Customer Service Greece
Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)
Έναρξη | 11-10-2023 11:00 |
Λήξη | 11-10-2023 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | TÜV HELLAS |
Εισηγητής | Δημήτρης Σεραφειμίδης |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |