Τα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας μας, χρειάζεται να ενημερώνονται καθημερινά για τις επιδόσεις τους σε ξενοδοχειακό επίπεδο αλλά και ατομικό. Άρα, η διαπίστωση, διατύπωση και ανάλυση αξιολόγησης της λειτουργίας είναι μονόδρομος.
Το σεμινάριο του Mystery Client- Guest Satisfaction ορίζει στο ξενοδοχείο την κριτική μέσω διαδικασιών που θα κάνουμε σε ένα πακέτο παροχής υπηρεσιών. Επίσης, το συγκεκριμένο σεμινάριο, δημιουργεί τις προδιαγραφές αξιολόγησης της ποιότητας και φυσικά στοχεύει σε τεχνικές πωλήσεων και λειτουργίας για την επανάληψη του πελάτη.
Περιεχόμενα:
Απευθύνεται σε:
- Διευθυντές Ξενοδοχείων
- Διευθυντές Πωλήσεων
- Τμηματάρχες (υποδοχής, οροφοκομίας, οικονομικού ελέγχου, επισιτιστικών)
- Τμηματάρχες Κρατήσεων
- Εργαζόμενους Ξενοδοχείων
Εισηγητές: Αργύρης Νταουλιάρης
Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)
Έναρξη | 23-01-2024 09:00 |
Λήξη | 23-01-2024 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | TÜV HELLAS |
Εισηγητής | Αργύρης Νταουλιάρης |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |