ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ

TUV Hellas newΣκοπός:

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τη δημιουργία ενός Business Plan, το οποίο θα στηρίζεται στις πρακτικές της συμβουλευτικής επικοινωνίας και πωλήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών που επισκέπτονται το φαρμακείο.

Περιεχόμενα

  • Επικοινωνία και αντίληψη
  • Έξι βασικά στάδια που χτίζουν την εμπειρία πελάτη
  • Η διαδικασία αγοράς μέσα από τα 5 στάδια που περνάει ο πελάτης
  • Αγοραστική συμπεριφορά με Συναισθηματική και Λογική προσέγγιση
  • Τύποι καταναλωτικών επιλογών σε διαφορετικές συνθήκες αγοράς

Σε ποιους απευθύνεται

  • Ιδιοκτήτες φαρμακείων.
  • Manager και διαχειριστές φαρμακείων.
  • Πωλητές και εργαζόμενοι στον τομέα των πωλήσεων του φαρμακείου.
  • Συμβούλους επιχειρήσεων ή στρατηγικής που εργάζονται στον τομέα υγείας ή φαρμάκων.

Εισηγητές: Ελίνα Αρμένη, Performance Expert Growth Catalyst for the Pharmaceutical Field

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TUV HELLAS

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 22-02-2024 09:00
Λήξη 22-02-2024 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Ελίνα Αρμένη
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas