ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

IbclΤα Στελέχη που εμπλέκονται στη Διαχείριση των Παραγγελιών πελατών αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα και ερωτήματα που επηρεάζουν αρνητικά τη συνολική παραγωγικότητα του Συστήματος Λήψης, Ετοιμασίας και Αποστολής των Παραγγελιών.

Το σεμινάριο αυτό αναλύει όλα τα βήματα της Εμπορικής Λειτουργίας, από τις επισκέψεις του Πωλητή, τη Λήψη της Παραγγελίας και τον Πιστωτικό Έλεγχο μέχρι τον Προγραμματισμό των Διανομών, την Παράδοση στον Πελάτη και την Είσπραξη. Δίνει λύσεις, σε Επιχειρήσεις που ασκούν παραγωγική ή απλά εμπορική δραστηριότητα, παρέχοντας Εργαλεία, Τεχνικές και Καλές Πρακτικές, σε προβλήματα που η εμπειρία των στελεχών μας σε Έργα Οργάνωσης και Βελτίωσης Συστήματος Παραγγελιών έχει κατά καιρούς εντοπίσει και επιλύσει.

ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα παρακολουθήσουν μια ολοκληρωμένη Διαδικασία Διαχείρισης Παραγγελιών, ακολουθώντας τη μέθοδο με την οποία επιλύονται τα ανωτέρω προβλήματα.
  • Θα εξοικειωθούν στην εφαρμογή των Best Practices προκειμένου να δίνεται η καλύτερη δυνατή λύση, στα ανωτέρω προβλήματα.
  • Θα μετρούν και θα αξιολογούν σε κάθε βήμα της Διεργασίας το αποτέλεσμα με Δείκτες.
  • Θα διαχειρίζονται και θα επιλύουν τα προβλήματα ελλείψεων με σύγχρονα Εργαλεία που θα τους δοθούν.
  • Με τα παραπάνω θα κτισθεί μια ολοκληρωμένη Διαδικασία που θα εξασφαλίζει υψηλό Επίπεδο Εξυπηρέτησης και θα επιλύει τα προβλήματα.
  • Θα μπορέσουν να κάνουν τις απαραίτητες προσαρμογές στη Διαδικασία και στα Εργαλεία με την online υποστήριξη που παρέχεται δωρεάν.
  • Θα εξοικειωθούν με τον τρόπο βελτίωσης της παραγωγικότητας στο picking παραγγελιών.
  • Θα έχουν τη δυνατότητα, άνευ κόστους, για επιτόπου αξιολόγηση των προβλημάτων και των τρόπων επίλυσής τους από τους έμπειρους συμβούλους της Εταιρείας μας.

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Μιχάλης Τσάκωνας, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland με 20 ετή επαγγελματική εμπειρία στην λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και της Εξυπηρέτησης Πελατών σε πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες (Avon cosmetics, Lavipharm, κ.α)
Διαθέτει πολυετή εμπειρία στούς τομείς της Οργάνωσης Αποθήκης, Προγραμματισμού Αποθεμάτων, Διαχείρισης Παραγγελιών, Πιστωτικού Ελέγχου καθώς και στην βελτιστοποίηση των Συστημάτων Διαχείρισης Πελατών (CRM)

Ευάγγελος Μιχαλολιάκος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος BSc από το Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε Έργα Αναδιοργάνωσης Εμπορικής Λειτουργίας σε πληθώρα Επιχειρήσεων, καθώς και στην Εφαρμογή Προτύπων Διαχείρισης.

ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΝΟΝΤΑΙ:

  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εφαρμογή για την ABC ανάλυση Πελατών
  • Συχνά προβλήματα στη Διαχείριση Παραγγελιών με προτεινόμενες λύσεις
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της iBcl για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής: 450 ευρώ

Έκπτωση 20% στη 2η συμμετοχή και έκπτωση 30% στην τρίτη και κάθε επόμενη.

Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ. και του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24%. Η εταιρεία μας μπορεί να σας βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης.
Καταληκτική ημερομηνία: Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 03-04-2017 09:30
Λήξη 03-04-2017 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου €450.00
Διοργανωτής iBcl
Εισηγητής Μιχάλης Τσάκωνας, Ευάγγελος Μιχαλολιάκος
Τόπος διεξαγωγής Grand Hotel Palace
Πόλη Θεσσαλονίκη
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2025 Digital Ideas