Η ποιότητα της Επικοινωνίας της εταιρείας με Πελάτες - Προμηθευτές, η αποτελεσματική Ενδοεταιρική Επικοινωνία και οι Επιτυχημένες Παρουσιάσεις, συνιστούν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Στο Σεμινάριο αυτό θα παρουσιασθούν σε βάθος, όλες οι παράμετροι της αποτελεσματικής Επικοινωνίας και των Επιτυχημένων Παρουσιάσεων σε Πελάτες, Συνεργάτες, Προμηθευτές, Μετόχους αλλά και στο εσωτερικό των εταιρειών, στις συναντήσεις μεταξύ Τμημάτων ή στις εσωτερικές εκπαιδεύσεις. Με Case Studies και Role Playing θα γίνουν κατανοητά τα κύρια σημεία για τους συμμετέχοντες, ώστε να είναι άμεσα εφαρμόσιμα στην καθημερινότητά τους και παράλληλα θα πεισθούν οτι η συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων τους, αποτελεί προϋπόθεση εταιρικής και προσωπικής επιτυχίας.
Μετά τα Εισαγωγικά όπου αναδεικνύεται η σημαντικότητα της συμβολής της Επικοινωνίας και των Παρουσιάσεων στην αποτελεσματικότητα της λειτουργίας των επιχειρήσεων, γίνεται παρουσίαση στη διαδικασία της Επικοινωνίας, στις μορφές Επικοινωνίας, στους Παράγοντες που καθορίζουν το αποτέλεσμά της, στα Εμπόδια και στους Τρόπους που μπορούν αυτά να ξεπεραστούν, στις Καλές Πρακτικές, στα Συνήθη Λάθη και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σωστής αποκωδικοποίησης των λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων.
Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία της επιτυχημένης παρουσίασης, τα αναλυτικά βήματα που την καθορίζουν και τα οποία θα πρέπει να ακολουθούνται κάθε φορά, από την προετοιμασία μέχρι την πραγματοποίησή της, τις τεχνικές διατήρησης του ενδιαφέροντος του ακροατηρίου, τη διαχείριση των αντιρρήσεων, τη διαχείριση της σιωπής, χρήσιμες πρακτικές καθώς και σημεία που κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.
ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Σε Στελέχη των Εμπορικών Τμημάτων (Πωλήσεις, Μάρκετινγκ, CRM, Επικοινωνία, Διαφήμιση) καθώς και του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, τα οποία έρχονται σε επικοινωνία με Πελάτες, Προμηθευτές ή εξωτερικούς συνεργάτες, πραγματοποιούν παρουσιάσεις ή έχουν την ευθύνη της εσωτερικής επικοινωνίας και την υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης.
ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Οι συμμετέχοντες θα:
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Δραϊνάκης Εμμανουήλ, Κάτοχος Executive MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει διατελέσει CEO στην εταιρεία «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ» και στα Ελληνικά Ταχυδρομεία καθώς και Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακής Μονάδας Συναλλαγής στον ίδιο Οργανισμό. Διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία και έχει καταγράψει σημαντικές επιτυχίες στον χώρο του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων, στην Οργάνωση & Ανάπτυξη Ομάδων και Δικτύων Πωλήσεων σε διαφορετικές εταιρείες. Ξεκίνησε την καριέρα του από το τμήμα Πωλήσεων της Siemens και μετά από επιτυχημένες εμπειρίες σε διάφορες εταιρείες ανέλαβε, ως Γενικός Διευθυντής, την ευθύνη του Δικτύου Καταστημάτων των ΕΛΤΑ, του μεγαλύτερου Δικτύου Καταστημάτων Λιανικής στην χώρα μας, καθώς και των Ομάδων B2B Πωλήσεων. Μέχρι πρόσφατα, ως Διευθύνων Σύμβουλος της «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ», είχε την ευθύνη για τη μεγαλύτερη ομάδα Πωλήσεων στην Ελλάδα, η οποία αριθμούσε περί τους 250 πωλητές (premise & tele). Παράλληλα έχει υλοποιήσει, ως εξωτερικός σύμβουλος, σημαντικά έργα αναδιοργάνωσης και ανάπτυξης ομάδων πωλήσεων, ενώ διδάσκει σε εξειδικευμένα σεμινάρια, Μάρκετινγκ, Πωλήσεων και Επικοινωνίας από το 1987 στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τα τελευταία 15 χρόνια, ως συνεργάτης της AQS, υλοποιεί σεμινάρια παρουσιάσεων και βελτίωσης επικοινωνίας με μεγάλη επιτυχία.
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
Κόστος Συμμετοχής: 350 Ευρώ
Έκπτωση 20% στη 2η συμμετοχή και κάθε επόμενη.
Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ. και του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24%. Η εταιρεία μας μπορεί να σας βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης.
Καταληκτική ημερομηνία: Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017
Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.
Έναρξη | 03-03-2017 09:30 |
Λήξη | 03-03-2017 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | €350.00 |
Διοργανωτής | TQM |
Εισηγητής | Δραϊνάκης Εμμανουήλ |
Τόπος διεξαγωγής | Divani Palace Acropolis Hotel |
Πόλη | Αθήνα |