ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

TQMnewΗ ποιότητα της Επικοινωνίας της εταιρείας με Πελάτες - Προμηθευτές, η αποτελεσματική Ενδοεταιρική Επικοινωνία και οι Επιτυχημένες Παρουσιάσεις, συνιστούν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Στο Σεμινάριο αυτό θα παρουσιασθούν σε βάθος, όλες οι παράμετροι της αποτελεσματικής Επικοινωνίας και των Επιτυχημένων Παρουσιάσεων σε Πελάτες, Συνεργάτες, Προμηθευτές, Μετόχους αλλά και στο εσωτερικό των εταιρειών, στις συναντήσεις μεταξύ Τμημάτων ή στις εσωτερικές εκπαιδεύσεις. Με Case Studies και Role Playing θα γίνουν κατανοητά τα κύρια σημεία για τους συμμετέχοντες, ώστε να είναι άμεσα εφαρμόσιμα στην καθημερινότητά τους και παράλληλα θα πεισθούν οτι η συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων τους, αποτελεί προϋπόθεση εταιρικής και προσωπικής επιτυχίας.
Μετά τα Εισαγωγικά όπου αναδεικνύεται η σημαντικότητα της συμβολής της Επικοινωνίας και των Παρουσιάσεων στην αποτελεσματικότητα της λειτουργίας των επιχειρήσεων, γίνεται παρουσίαση στη διαδικασία της Επικοινωνίας, στις μορφές Επικοινωνίας, στους Παράγοντες που καθορίζουν το αποτέλεσμά της, στα Εμπόδια και στους Τρόπους που μπορούν αυτά να ξεπεραστούν, στις Καλές Πρακτικές, στα Συνήθη Λάθη και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σωστής αποκωδικοποίησης των λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων.
Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία της επιτυχημένης παρουσίασης, τα αναλυτικά βήματα που την καθορίζουν και τα οποία θα πρέπει να ακολουθούνται κάθε φορά, από την προετοιμασία μέχρι την πραγματοποίησή της, τις τεχνικές διατήρησης του ενδιαφέροντος του ακροατηρίου, τη διαχείριση των αντιρρήσεων, τη διαχείριση της σιωπής, χρήσιμες πρακτικές καθώς και σημεία που κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Σε Στελέχη των Εμπορικών Τμημάτων (Πωλήσεις, Μάρκετινγκ, CRM, Επικοινωνία, Διαφήμιση) καθώς και του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, τα οποία έρχονται σε επικοινωνία με Πελάτες, Προμηθευτές ή εξωτερικούς συνεργάτες, πραγματοποιούν παρουσιάσεις ή έχουν την ευθύνη της εσωτερικής επικοινωνίας και την υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης.

ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Οι συμμετέχοντες θα:

  • Κατανοήσουν πλήρως τη σκοπιμότητα και τον σημαντικό ρόλο της αποτελεσματικής ενδοεταιρικής επικοινωνίας και των επιτυχημένων παρουσιάσεων καθώς και το πώς επηρεάζουν θετικά την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.
  • Είναι σε θέση να σχεδιάσουν σωστά και ολοκληρωμένα ένα Πλάνο Εσωτερικής Επικοινωνίας, να θέσουν Στόχους και να τους αναλύουν σε Δράσεις.
  • Έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν σωστά και ολοκληρωμένα τα μηνύματα προς τους αποδέκτες εντός της εταιρείας και να κατευθύνουν με τον κατάλληλο τρόπο τους συνεργάτες τους για τα συγκεκριμένα θέματα.
  • Αξιοποιούν σωστά τη διαχείριση της σιωπής για την επιτυχία της Επικοινωνίας.
  • Είναι σε θέση να αποκωδικοποιούν σωστά τα μηνύματα που λαμβάνουν από τους συνεργάτες τους καθώς και τα παραγλωσσικά στοιχεία της επικοινωνίας.
  • Αναγνωρίζουν τα εξωλεκτικά μηνύματα για να κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις αναθέρμανσης όταν αυτά είναι αρνητικά.
  • Σχεδιάζουν και θα προετοιμάζουν τις κατάλληλες κάθε φορά παρουσιάσεις, ανάλογα με το κοινό που απευθύνονται, το περιεχόμενο και τον διαθέσιμο χρόνο.
  • Έχουν κατανοήσει πλήρως όλα τα βήματα μιας σωστής και ολοκληρωμένης παρουσίασης και θα είναι σε θέση να τα υλοποιούν με τον σωστό τρόπο.
  • Αποκτήσουν τη δυνατότητα δημιουργίας περιεκτικών παρουσιάσεων, απλής και κατανοητής έκφρασης, με βάση τη σύνθεση του ακροατηρίου και τις δυνατοτήτες κατανόησής του.
  • Κερδίζουν το ενδιαφέρον και την προσοχή του κοινού που απευθύνονται και κυρίως θα κάνουν απολύτως κατανοητό το νόημα των παρουσιάσεών τους.
  • Μπορούν να έχουν την κατάλληλη παρουσία, τις σωστές κινήσεις και εκφράσεις, να χρησιμοποιούν τον κατάλληλο τόνο της φωνής τους και να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του ακροατηρίου σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Δραϊνάκης Εμμανουήλ, Κάτοχος Executive MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει διατελέσει CEO στην εταιρεία «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ» και στα Ελληνικά Ταχυδρομεία καθώς και Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακής Μονάδας Συναλλαγής στον ίδιο Οργανισμό. Διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία και έχει καταγράψει σημαντικές επιτυχίες στον χώρο του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων, στην Οργάνωση & Ανάπτυξη Ομάδων και Δικτύων Πωλήσεων σε διαφορετικές εταιρείες. Ξεκίνησε την καριέρα του από το τμήμα Πωλήσεων της Siemens και μετά από επιτυχημένες εμπειρίες σε διάφορες εταιρείες ανέλαβε, ως Γενικός Διευθυντής, την ευθύνη του Δικτύου Καταστημάτων των ΕΛΤΑ, του μεγαλύτερου Δικτύου Καταστημάτων Λιανικής στην χώρα μας, καθώς και των Ομάδων B2B Πωλήσεων. Μέχρι πρόσφατα, ως Διευθύνων Σύμβουλος της «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ», είχε την ευθύνη για τη μεγαλύτερη ομάδα Πωλήσεων στην Ελλάδα, η οποία αριθμούσε περί τους 250 πωλητές (premise & tele). Παράλληλα έχει υλοποιήσει, ως εξωτερικός σύμβουλος, σημαντικά έργα αναδιοργάνωσης και ανάπτυξης ομάδων πωλήσεων, ενώ διδάσκει σε εξειδικευμένα σεμινάρια, Μάρκετινγκ, Πωλήσεων και Επικοινωνίας από το 1987 στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τα τελευταία 15 χρόνια, ως συνεργάτης της AQS, υλοποιεί σεμινάρια παρουσιάσεων και βελτίωσης επικοινωνίας με μεγάλη επιτυχία.

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

  • Εγχειρίδιο «Δεξιότητες Παρουσίασης & Επικοινωνίας»
  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Checklist Καλού Παρουσιαστή
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα μας για την λήψη του υλικού του σεμιναρίου
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης

Κόστος Συμμετοχής: 350 Ευρώ

Έκπτωση 20% στη 2η συμμετοχή και κάθε επόμενη.

Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ. και του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24%. Η εταιρεία μας μπορεί να σας βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης.

Καταληκτική ημερομηνία: Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 03-03-2017 09:30
Λήξη 03-03-2017 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου €350.00
Διοργανωτής TQM
Εισηγητής Δραϊνάκης Εμμανουήλ
Τόπος διεξαγωγής Divani Palace Acropolis Hotel
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2025 Digital Ideas