Βασικές αρχές Marketing

AkmonΤο μάρκετινγκ (marketing) συνίσταται στην οργανωμένη προσπάθεια μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες των καταναλωτών.

Με κύριο εργαλείο την έρευνα αγοράς, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της επιχείρησης αντιστοιχίζονται με τις ανάγκες των πελατών, ενώ δημιουργούνται νέα αγαθά που μπορεί να ανταποκρίνονται καλύτερα στα χαρακτηριστικά και τις επιθυμίες τους.

Βασική επιδίωξη του τμήματος marketing είναι η δημιουργία πιστότητας των πελατών και η επαναλαμβανόμενη πώληση. Ειδικότερα, τα στελέχη μάρκετινγκ μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού προσπαθούν να δημιουργήσουν μία μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη, προσφέροντας υψηλή αξία στα προϊόντα τους, προκειμένου να επιτύχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις βασικές αρχές και τα εργαλεία marketing, αλλά και να αποκτήσετε εξειδικευμένη γνώση σχετικά με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή μιας αποτελεσματικής στρατηγικής.

Σκοπός του σεμιναρίου
Το σεμινάριο «Βασικές αρχές Marketing» έχει ως σκοπό να βοηθήσει τους συμμετέχοντες σε αυτό:
• Να κατανοήσουν τους μηχανισμούς που διέπουν τη λειτουργία του σημερινού οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
• Να κατανοήσουν την εν γένει λειτουργία του μάρκετινγκ, καθώς και στο πως αυτό βρίσκει εφαρμογή στο χώρο των επιχειρήσεων, αποτελώντας ένα χρήσιμο εργαλείο για αυτές.
• Να έχουν γνώση των βασικών εννοιών των τεχνικών και των εργαλείων Marketing.
• Να έχουν γνώση των στοιχείων που προσδιορίζουν το άριστο μίγμα Marketing.
• Να έχουν γνώση μεθόδων και τεχνικών εφαρμογής του Marketing Mix.
• Να έχουν γνώση όλων των νέων διαδικασιών, μεθόδων και τεχνικών του Marketing Plan.
• Να έχουν γνώση, χρήση και αξιοποίηση των κατάλληλων τεχνικών στρατηγικής εφαρμογής του Μάρκετινγκ.

Γιατί να το παρακολουθήσετε
Το σεμινάριο «Βασικές αρχές Marketing» απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν γνώσεις πάνω στο μάρκετινγκ, αλλά θέλουν να:
• αποκτήσουν γνώσεις πάνω στις σύγχρονες εξελίξεις και προοπτικές του μάρκετινγκ.
• εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να διευρύνουν τις δεξιότητές τους πάνω στα εργαλεία του μάρκετινγκ και στο τρόπο εφαρμογής του.
• αντιληφθούν το ρόλο που διαδραματίζει η Έρευνα Μάρκετινγκ στην ορθή εφαρμογή του Μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις
• ασκήσουν εξατομικευμένη πελατοκεντρική πολιτική για την σχεδίαση, προβολή, προώθηση και διανομή των προϊόντων ή υπηρεσιών τους.

Περιεχόμενα
• Η έννοια και η φιλοσοφία του Μάρκετινγκ.
• Ανάλυση Εσωτερικού και Εξωτερικού Περιβάλλοντος.
• Κύκλος ζωής των προϊόντων.
• Διαμόρφωση και είδη Στρατηγικής.
• Αγοραστική Συμπεριφορά Καταναλωτών.
• Τμηματοποίηση της αγοράς.
• Το Μείγμα Μάρκετινγκ.
• Marketing Plan.
• Διαφήμιση.
• Έρευνα Μάρκετινγκ.
• Μελέτες περιπτώσεων - ασκήσεις.

Διάρκεια: 48 ώρες (Οι Live παρουσιάσεις θα γίνονται κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από 17.00 μέχρι 21.00)

Μεθοδολογία
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου γίνεται εξ αποστάσεως. Οι διαλέξεις γίνονται live μέσω e-learning πλατφόρμας, με την χρήση σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων και την βοήθεια παραδειγμάτων και ασκήσεων.
Επιπλέον, η διδασκαλία υποστηρίζεται από την πλατφόρμα Moodle, μέσω της οποίας οι συμμετέχοντες θα μπορούν να ανατρέξουν στο βιντεοσκοπημένο μάθημα της ημέρας και θα έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και σημειώσεις. Ενώ παράλληλα θα πρέπει να ολοκληρώσουν μια σειρά από πρακτικές ασκήσεις, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτή.

Ειδικές τιμές – έκπτωση 15%
• Για ανέργους, φοιτητές, ΑΜΕΑ.
• Εφάπαξ εξόφληση
• Συμμετοχή 2 ατόμων (η έκπτωση ισχύει και για τα 2 άτομα). Για συμμετοχή περισσότερων ατόμων, επικοινωνήστε μαζί μας.

Τρόποι πληρωμής
Η εξόφληση των διδάκτρων γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Δυνατότητα εξόφλησης σε έως 24 δόσεις, με πιστωτική κάρτα.

Έκπτωση μέλους 15%

 

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 22-05-2017 17:00
Λήξη 19-06-2017 21:00
Χωρητικότητα Απεριόριστο
Τιμή ατόμου €340.00
Διοργανωτής Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΑΚΜΩΝ ΑΕ
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas