ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ-Σεμινάρια στο Marketing - ΠωλήσειςΤο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αφορά στην κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης του πελάτη, μέσω της τηλεφωνικής επικοινωνίας στο πλαίσιο της ολικής ποιότητας και στον τρόπο εφαρμογής ποιοτικής πώλησης & ικανοποιητικής  εξυπηρέτησης σε κάθε στάδιο πώλησης - επαφής με τον πελάτη.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους / όσες  έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τους πελάτες μιας επιχείρησης, όπως πωλητές, προσωπικό υποστήριξης, άτομα που εργάζονται σε call centers  αλλά και το διοικητικό προσωπικό αυτής.

Περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες:
•    Οι έννοιες της  ολικής ποιότητας & ποιοτικής πώλησης και  εξυπηρέτησης πελατών
•    Γλώσσα του σώματος: τα χαρακτηριστικά της φωνής  κατά τη διάρκεια υλοποίησης της τηλεφωνικής επικοινωνίας
•    Η Συστηματική Διερεύνηση των Αναγκών του Πελάτη και η εστίαση της προσοχή σας στην ικανοποίηση του πελάτη
•    Βασικά σημεία αποτελεσματικής ακρόασης του πελάτη
•    Τεχνικές ερωτήσεων καταγραφής και ικανοποίησης αναγκών πελάτη :  ανοικτές και κλειστές ερωτήσεις
•    Η σημασία της πώλησης υπηρεσιών  & Αποτελεσματική επικοινωνία με τον πελάτη μέσω της ικανοποίησης των βασικών αναγκών τους .
•    Ομοιότητες και διαφορές τηλεφωνικής & face to face communication.  H χρησιμοποίηση απαραίτητων λεκτικών εκφράσεων κατά τη διαδικασία τηλεφωνικής επικοινωνίας
•    Πως χρειάζεται να είναι η στάση μας ενώ μιλάμε από το τηλέφωνο, και χειρισμός τηλεφωνικής συνομιλίας.
•    Ο τόνος & η χροιά της φωνής μας και τρόποι αποκωδικοποίησης αυτών από τον συνομιλητή μας.
•    Κατεύθυνση συζήτησης μέσω ερωτήσεων: Είδη ερωτήσεων.
•    Η ενεργητική τηλεφωνική  ακρόαση
•    Επαγγελματική Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων και Παραπόνων
•    Κατηγορίες πελατών με έμφαση στον εντοπισμό «Δύσκολων Πελατών» &  Διαδικασία αντιμετώπισης αυτών
•    Διαδικασία δημιουργίας «Πιστών Πελατών» & η σημασία διατήρησης πελατών
•    Βασικοί τρόποι διατήρησης του ήδη υπάρχοντος πελατολογίου& τρόποι αύξησης της συχνότητας αγορών των πελατών.
•    Ανακεφαλαίωση

Μετά την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος, χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από την TÜV AUSTRIA ACADEMY

Το κόστος συμμετοχής στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί πλήρως από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του ΟΑΕΔ. Η ηλεκτρονική υποβολή θα πρέπει να γίνει  με δική σας μέριμνα τουλάχιστον πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης του κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος. Η TÜV AUSTRIA ACADEMY, δεν αναλαμβάνει την υλοποίηση της σχετικής δήλωσης / διαδικασίας.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 30-05-2018 09:00
Λήξη 31-05-2018 17:00
Χωρητικότητα Απεριόριστο
Τιμή ατόμου €390.00
Διοργανωτής TÜV Austria Academy
Τόπος διεξαγωγής TUV AUSTRIA ACADEMY ΑΘΗΝΑΣ
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2025 Digital Ideas