Το επιχειρηματικό σχέδιο αποτελεί «πυξίδα» που καθοδηγεί κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να εξάγει τα προϊόντα της, ώστε να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας. Βοηθάει την επιχείρηση να κατανοήσει τα δυνατά σημεία και τις ιδιαιτερότητες της, να αναλύσει το περιβάλλον, την αγορά και τον ανταγωνισμό της, να θέσει συγκεκριμένους στόχους και να σχεδιάσει τις κινήσεις της για την επίτευξη των στόχων αυτών. Το σεμινάριο παρουσιάζει με πρακτικό τρόπο και συγκεκριμένα βήματα όλες τις παραμέτρους για τη δημιουργία ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου εξαγωγών και παρέχει διευκρινίσεις και συμβουλές για κάθε μέρος του.
Περιεχόμενα
Εξαγωγική ετοιμότητα
• Οφέλη & αντισταθμίσεις στην εξαγωγική ανάπτυξη
• Διοικητική & οικονομική ετοιμότητα
• Παραγωγική ετοιμότητα
Ανάλυση περιβάλλοντος
• Ανάλυση βιομηχανίας (εθνική & παγκόσμια)
• Ανάλυση ανταγωνισμού
• Ανάλυση της επιχείρησης μας
Ανάλυση προϊόντων & υπηρεσιών
• Χαρακτηριστικά και οφέλη προϊόντων
• USP προϊόντων
• Εξαγωγικότητα προϊόντος
Αντιστοίχιση αγοράς: ικανοποίηση διεθνών αναγκών & τάσεων
• Έρευνα διεθνών αγορών & προϊόν
• Προσδιορισμός αναπτυσσόμενων αγορών για το προϊόν & τελική επιλογή
• Έρευνα διεθνών τάσεων & προϊόν
Στρατηγικές διείσδυσης –στοχοθέτηση
• Στρατηγικές ανάπτυξης
• Ανταγωνιστικές στρατηγικές
• Βραχυπρόθεσμοι στόχοι
• Μακροπρόθεσμοι στόχοι
Σε ποιους απευθύνεται
Ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να εξάγουν και σε συμβούλους εξαγωγών.
Εισηγήτρια: Νατάσα Λιβανού
Έναρξη | 19-04-2018 16:00 |
Λήξη | 20-04-2018 21:00 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Τιμή ατόμου | €260.00 |
Διοργανωτής | Ελληνοαμερικανική Ένωση |
Εισηγητής | Νατάσα Λιβανού |
Τόπος διεξαγωγής | Ελληνοαμερικανική Ένωση |
Πόλη | Αθήνα |