Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία

Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία-Σεμινάρια στο Marketing - ΠωλήσειςΤις προεκτάσεις και τους σύγχρονους κανόνες που διδάσκουν πώς οικοδομείται η θετική εικόνα για ένα δημόσιο πρόσωπο, μια εταιρεία ή έναν οργανισμό, αλλά και την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με το κοινό μπορούν να διδαχθούν όσοι σκέφτονται σοβαρά να δημιουργήσουν τη δική τους «μετοχή» στον κόσμο της προβολής και του θεάματος.

Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα αναλύσουμε τις τεχνικές επικοινωνίας και την οργάνωση των δημοσίων σχέσεων, τα trends που αφορούν στο image making και τις σύγχρονες αντιλήψεις στο στρατηγικό marketing.

Με την εμπειρία οργάνωσης και προώθησης ξένων κινηματογραφικών παραγωγών που γυρίστηκαν στην Ελλάδα, βαθιά γνώση του event management από τη διοργάνωση μιας συνέντευξης Τύπου ως τον τρόπο ενημέρωσης του κοινού στα κοινωνικά δίκτυα, δοκιμασμένες πρακτικές στο branding και relaunch, οι σπουδαστές θα διδαχθούν πώς μπορούν να ανταπεξέλθουν σε υψηλού επιπέδου εργασιακές απαιτήσεις.

Μερικά από τα εμπειρικά case studies αφορούν στη διαχείριση φήμης, την οργάνωση παραγωγής – προβολής – ενημέρωσης των ΜΜΕ και την υποστήριξη ταινιών όπως ήταν το “Two Faces of January” ή σειρών όπως το “The Little Drummer Girl”. Επίσης θα παρουσιαστούν ειδικά project για banding όπως λ.χ. το “Party Bus” για λογαριασμό της «Phillip Morris / Παπαστράτος» ή τις επετειακές εκδηλώσεις για τα 50 χρόνια προϊόντων BDF (Nivea) στην Ελλάδα.

Οι ενδιαφερόμενοι ακόμα θα μάθουν πώς διαχειριζόμαστε την αρνητική φήμη με δεδομένα από συνεντεύξεις Τύπου και κριτικών των ΜΜΕ σε πολιτικά πρόσωπα ή τη διοργάνωση και την προετοιμασία μεγάλων εταιρικών εκδηλώσεων όπως τα “Greek Green Awards”. Στα χρόνια αποθέωσης της επικοινωνίας μέσω των social media, όσοι λάβουν μέρος σε αυτό το σεμινάριο θα μάθουν πώς θα αφήσουν θετική γνώμη και θα πείσουν ότι μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Σε αυτόν τον κύκλο μαθημάτων μπορούν να συμμετέχουν ακόμη και όσοι επιθυμούν να αναπτύξουν το ταλέντο τους και να γίνουν στελέχη σε διαφημιστικές επιχειρήσεις, στελέχη στο διαφημιστικό τμήμα μιας επιχείρησης, ανώτερο και ανώτατο στέλεχος επιχείρησης επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.

Επίσης, μπορούν να συμμετέχουν εργαζόμενοι σε επιχειρήσεις υποστήριξης επιχειρήσεων προβολής και επικοινωνίας (Direct Mail, call centers, printing, imaging, creative, etc.), οργάνωσης ή υποστήριξης εκδηλώσεων και ιδίως στελέχη με αυξημένες ευθύνες σε επιχειρήσεις, γραφεία Τύπου και οργανισμούς.

Βασικές ενότητες του σεμιναρίου είναι οι παρακάτω:

•    Βασικές αρχές Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
•    Image making: Πώς οικοδομείται το επαγγελματικό προφίλ.
•    Επικοινωνία και προβολή πολιτιστικού προϊόντος (Branding).
•    Marketing & Communication Management.
•    Ανάλυση συμπεριφοράς για Επικοινωνία.
•    Συνέντευξη: Ένα προσωπικό «τηλεοπτικό ριάλιτυ».
•    Προσαρμόστε τα προσόντα σας σύμφωνα με αυτόν που έχετε απέναντί σας.
•    Έρευνα: Το κλειδί της επιτυχίας στις δημόσιες σχέσεις.
•    Τεστ προσωπικότητας: Σκιαγραφώντας το προφίλ μας.
•    Τεστ προσωπικότητας: Ανακαλύπτοντας ποιον έχουμε απέναντί μας.
•    Διαπραγματεύσεις αμοιβής και μέθοδοι επικοινωνίας.
•    Image making: Ξεπεράστε το τρακ απέναντι σε νέο κοινό.
•    Image making: Πώς θα κάνετε καλή εντύπωση και θαυμασμό.
•    Επαγγελματικό προφίλ, Δελτία Τύπου, Διαχείριση επικοινωνίας.
•    Πώς χτίζουμε σχέσεις με δημοσιογράφους και ΜΜΕ.
•    Image making: Δημόσιες σχέσεις στην πολιτική και στις επιχειρήσεις.
•    Image making: Μυστικά διάκρισης στον καλλιτεχνικό χώρο.
•    Πώς διαχειριζόμαστε φήμες και αρνητική δημοσιότητα.
•    Δέκα συμβουλές να αποφύγετε τις κακές κριτικές.
•    Ατάκες που σε βάζουν (ή σε βγάζουν) από τη… showbiz.
•    Πώς αντιμετωπίζονται οι «ακατάλληλες ερωτήσεις».
•    Οι κινήσεις για να εξασφαλίσετε το μέλλον σας στον κόσμο της δημοσιότητας.

~ Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να συμπεριληφθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω ενός απλού υπολογιστή.

Σημείωση: Το πρόγραμμα απευθύνεται για περιορισμένο αριθμό σπουδαστών. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.

Στο τέλος του προγράμματος, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση πιστοποίησης από το εργαστήρι "Tabula Rasa".

Κόστος: 45 ευρώ ανά 4 εβδομάδες

Εισηγητής: Χάρης Λαζαρόπουλος

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 05-10-2018 18:00
Λήξη 07-06-2019 20:00
Χωρητικότητα 15
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής Tabula Rasa - Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής
Εισηγητής Χάρης Λαζαρόπουλος
Τόπος διεξαγωγής Tabula Rasa - Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas