CUSTOMER SERVICE: Διαχείριση & Ικανοποίηση Πελατών

TUV Hellas newΓενικές πληροφορίες

Τη σημερινή εποχή, περισσότερο από ποτέ, ο Πελάτης δυσκολεύεται στις αγορές του, υπολογίζει τα χρήματα του, αξιολογεί προσεκτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρονται και συγκρίνει τις επιλογές του, πριν, αλλά και μετά την αγορά τους.

Ο Πελάτης αναζητά Προστιθεμένη Αξία (το κάτι παραπάνω) και εξαιρετικό Service στην ευρύτερή του έννοια.
Επομένως, η πρακτική και εις βάθος γνώση των αρχών των Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας σε κάθε εμπορική δραστηριότητα.

Οι στόχοι του σεμιναρίου είναι:
- Η κατανόηση των απαιτήσεων & των προσδοκιών του σημερινού και του αυριανού Πελάτη
- Η ανάπτυξη βέλτιστων ικανοτήτων Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης & Ικανοποίησης Πελατών

Περιεχόμενα:

  • Συμπεριφορά και Τάσεις Πελάτη - Καταναλωτή
    - Ανάγκες, επιθυμίες & απαιτήσεις Πελατών
    - Η διαδικασία της αγοραστικής απόφασης
    - Το «μαύρο κουτί» του Πελάτη – παράγοντες της  αγοραστικής συμπεριφοράς
    - Ο Πελάτης σε εποχή οικονομικών δυσκολιών
  • Η σημασία της Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Ικανοποίηση Πελατών
  • Το Customer Service στα πλαίσια του Marketing
  • Σχεσιακό Marketing
  • Η Επικοινωνία ως το στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο Customer Service
    -Η διαδικασία της Επικοινωνίας
    -Εμπόδια στην Επικοινωνία και πως ξεπερνιούνται
    -Αποτελεσματική ακρόαση
    -Βασικές αρχές Γλώσσας σώματος
  • Βασικές αρχές Συναισθηματική Νοημοσύνης
    -Η έννοια της διαφορετικής αντίληψης /οπτικής γωνίας
    -Πως μπαίνουμε στη θέση του Πελάτη
  • Διαχείριση παραπόνων

Απευθύνεται σε:

Στελέχη Πωλήσεων, Ιατρικούς Επισκέπτες, Ασφαλιστικούς πράκτορες και Υπευθύνους Customer Service που επιθυμούν να αποκτήσουν μια σφαιρική και σύγχρονη άποψη της Εξυπηρέτησης Πελατών ώστε να μεγιστοποιήσουν τις υπηρεσίες τους προς τους πελάτες.

Εισηγητές: Αγγελική Κοτσολάκη

Πληροφορίες:

  • Στην τιμή δεν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ
  • Η τιμή περιλαμβάνει Coffee breaks, ελαφρύ γεύμα
  • Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)
  • Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα 
  • Το κόστος συμμετοχής όλων των σεμιναρίων μπορεί να καλυφθεί από τον λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ (0,24%) (Site:http://laek.oaed.gr) και η τελική ημερομηνία ηλεκτρονικής κατάθεσης είναι 5 εργάσιμες ημέρες πριν από την έναρξη κάθε σεμιναρίου. Η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής στο ΛΑΕΚ γίνεται με την αποκλειστική σας ευθύνη και την παροχή κάθε βοήθειας από τη Δ/νση Εκπαίδευσης.
  • Παρέχονται ειδικές προνομιακές τιμές σε ορισμένες κατηγορίες συμμετεχόντων (π.χ. εταιρίες που έχουν πιστοποιητικά από TUV HELLAS και πολλαπλές συμμετοχές από την ίδια εταιρία, φοιτητές κ.λ.π.)
  • Η αποπληρωμή των σεμιναρίων γίνεται μετά το τέλος κάθε σεμιναρίου, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (εντός 30 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου), όπως θα αναφέρεται πάνω στην απόδειξη ή το τιμολόγιο που θα σας εκδοθεί.
  • Η TUV HELLAS διατηρεί το δικαίωμα για αναβολή ή ακύρωση καθώς και για την αλλαγή του τόπου διεξαγωγής των σεμιναρίων και των εισηγητών.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 15-11-2019 09:00
Λήξη 15-11-2019 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου €180.00
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Τηλέφωνο 215 2157447, 2310 428498, 2810 391856
Εισηγητής Αγγελική Κοτσολάκη
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο: