Ο σωστός σχεδιασμός, η οργάνωση και η διαχείριση της εμπορικής λειτουργίας ενός οργανισμού αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα της επιτυχίας της εμπορικής του προσπάθειας. Από την μια πλευρά, το σημαντικό κόστος που εισάγει η εμπορική λειτουργία μιας εταιρείας (marketing και πωλήσεις) επιβάλλει την αποδοτική της λειτουργία. Από την άλλη, είναι σημαντικό αυτή να είναι αποτελεσματική, έτσι ώστε να οδηγεί στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας, τόσο των ποιοτικών όσο και των ποσοτικών, στην ικανοποίηση των πελατών και εν τέλει σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Περιεχόμενα
• Τέσσερα management styles κι εφαρμογή τους στην εμπορική λειτουργία
• Στρατηγική marketing και πως αυτή υποστηρίζει την στρατηγική της εταιρείας
• Σχέδιο marketing και τα συστατικά του
• Δομή τμήματος πωλήσεων
• Διαχείρισης δραστηριότητας πωλητών και σχετικά εργαλεία
• Κατηγορίες προϊόντων – υπηρεσιών και αγορών
• Εμπορική και πιστωτική πολιτικής
• Εργαλεία παρακολούθησης προσφορών και παραγωγής στατιστικών
• Απαραίτητα στατιστικά στοιχεία
• Εργαλεία διαχείρισης απόδοσης
• Εργαλεία ανάπτυξης δεξιοτήτων
Απευθύνεται σε:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές ή / και προϊσταμένους πωλήσεων και marketing καθώς και εμπορικών ή και γενικών διευθυντών που επιθυμούν να οργανώσουν την προσπάθεια marketing και πωλήσεων των οργανισμών τους με τρόπο αποτελεσματικό και αποδοτικό.
Εισηγητές: Γεώργιος Καραδήμας
Πληροφορίες:
Έναρξη | 10-10-2019 09:00 |
Λήξη | 11-10-2019 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | €320.00 |
Διοργανωτής | TÜV HELLAS |
Εισηγητής | Γεώργιος Καραδήμας |
Πόλη | Αθήνα |