Πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και εμπειρία πελάτη: μια πρωτοποριακή εκπαίδευση σε ολοκληρωμένο omni-channel και customer experience management από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΩ
Από τη νέα πραγματικότητα του omni-channel και τη στρατηγική προτεραιότητα του customer experience, τις μεθοδολογίες καταγραφής και ανάλυσης του customer journey μέχρι το channel-mix audit, την αξιοποίηση δεδομένων (data) και τη μετάβαση σε μια πελατοκεντρική εταιρική κουλτούρα.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Σε ένα υπόβαθρο ακαδημαϊκής γνώσης προστίθενται case studies, μεθοδολογίες, workshops και πρακτικές ασκήσεις που οδηγούν στη δυνατότητα άμεσης εφαρμογής των όσων μαθαίνετε στην πράξη.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Σε στελέχη που έχουν την ευθύνη ή εμπλέκονται στο σχεδιασμό και στην υποστήριξη στρατηγικής και ενεργειών customer service, customer experience και σε αυτά που διαχειρίζονται τα διάφορα σημεία επαφής (touch points, channels) με τον πελάτη, τόσο B2C όσο και B2B.
ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Συνδυασμός καθηγητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έμπειρων στελεχών της αγοράς, η συνεργασία των οποίων προσφέρει την πλέον επίκαιρη, έγκυρη, τεκμηριωμένη και πρακτική γνώση.
Στους εκπαιδευόμενους που ολοκληρώνουν επιτυχώς το πρόγραμμα αποδίδεται το σχετικό πιστοποιητικό από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κόστος: Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 850 ευρώ. Παρέχεται έκπτωση 10% στους απόφοιτους του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και 15% για τρεις και πλέον εταιρικές συμμετοχές. Το πρόγραμμα μπορεί να ενταχθεί στην επιδότηση ΛΑΕΚ 0,24%.
Η καταβολή του κόστους συμμετοχής γίνεται σε 3 δόσεις: μια προκαταβολή πριν την έναρξη του προγράμματος για την επιβεβαίωση της εγγραφής και 2 δόσεις στη μέση και στο τέλος της εκπαίδευσης.
Υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής για την καταβολή του κόστους συμμετοχής μέσω πιστωτικής κάρτας.
Για την συμμετοχή σας στην εκπαίδευση αξιολογούνται:
Οι ημερομηνίες έναρξης και λήξης μπορεί να μεταβληθούν.
Έναρξη | 10-02-2020 00:00 |
Λήξη | 25-05-2020 00:00 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών |
Τόπος διεξαγωγής | Κέντρο Επιμόρφωσης & Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ) |
Πόλη | Αθήνα |