To e-DigiMa είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα που διδάσκεται εξ ολοκλήρου από απόσταση μέσω ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning). Προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση της λειτουργείας και εφαρμογής των ψηφιακών μέσων στο πλαίσιο μιας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΩ
Από τη στρατηγική στα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, το πρόγραμμα περιλαμβάνει 5 ενότητες με θεματολογία: ηλεκτρονικά επιχειρηματικά μοντέλα, e-marketing plan, SEO, Search & display advertising, Web metrics & analytics, Content marketing, Social media, omni-channel marketing, μέτρηση αποτελεσματικότητας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Η εκπαιδευτική διαδικασία υλοποιείται μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) με ασύγχρονη και ευέλικτη μέθοδο. Ο συνολικός εκτιμώμενος χρόνος εκπαίδευσης είναι 40 ώρες και το πρόγραμμα διαρκεί 7 ημερολογιακές εβδομάδες.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Σε επαγγελματίες, νέους απόφοιτους και φοιτητές του χώρου του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας, της πληροφορικής και γενικότερα της επιχειρηματικότητας που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους στο digital marketing. Για άτομα με επαγγελματική εμπειρία και ενασχόληση με το αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ προτείνουμε το δια ζώσης πρόγραμμα DigiMa.
Έναρξη | 25-05-2020 00:00 |
Λήξη | 26-06-2020 00:00 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Λήξη εγγραφών | 24-05-2020 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |