Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσφέρει την κατανόηση των δυνατοτήτων του επαγγελματικού κοινωνικού δικτύου LinkedIn, τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επαγγελματίες, επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, αλλά και οι νεο-εισερχόμενοι στην αγορά εργασίας, ώστε να αναπτύξουν το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις της επιχείρησης και να ενισχύσουν την εικόνα του εαυτού τους, αναπτύσσοντας, παράλληλα, το επαγγελματικό τους δίκτυο και τις επαγγελματικές τους σχέσεις.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
• Eπαγγελματίες και στελέχη που θέλουν να αξιοποιήσουν το Linkedin για την ανάπτυξη των επικοινωνιακών, μάρκετινγκ και εμπορικών δραστηριοτήτων της επιχείρησής τους (ενδυνάμωση εταιρικής εικόνας, content marketing, διαφήμιση, leads, πωλήσεις, παρακολούθηση της αγοράς), τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
• Mέλη του LinkedIn που επιθυμούν να αναπτύξουν τις επαγγελματικές τους σχέσεις, το επαγγελματικό τους δίκτυο και να ενδυναμώσουν το προφίλ και την προσωπική τους τοποθέτηση (positioning).
• Τελειόφοιτους φοιτητές και απόφοιτους, οι οποίοι επιθυμούν να έχουν σύγχρονη ενημέρωση και γνώση για επαγγελματικά θέματα και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του δικτύου Linkedin για την επαγγελματική τους εξέλιξη.
Η «αξία» του προγράμματος
Το πρόγραμμα προσφέρει προστιθέμενη αξία (α) τόσο στις προσωπικές γνώσεις, ικανότητες, δεξιότητες και την επαγγελματική δικτύωση, (β) όσο και στην ενδυνάμωση της εικόνας και της εμπιστοσύνης της επιχείρησης, τη δημιουργία συνεργασιών και την εμπορική ανάπτυξη μέσω ενός σύγχρονου επαγγελματικού καναλιού.
Γιατί να το παρακολουθήσει κάποιος
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να:
• Να δημιουργεί ένα δυναμικό και αποτελεσματικό προσωπικό προφίλ στο δίκτυο.
• Να αναπτύσσει το επαγγελματικό του δίκτυο, ποιοτικά και ποσοτικά.
• Να οικοδομεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τα μέλη του δικτύου.
• Να χρησιμοποιεί το δίκτυο ως πηγή γνώσης, αλλά και έμπνευσης.
• Να δημιουργεί δυναμικές και αποτελεσματικές εταιρικές σελίδες στο δίκτυο.
• Να δημιουργεί χρήσιμο επαγγελματικό περιεχόμενο.
• Να προωθεί τις εταιρικές σελίδες και το περιεχόμενο, σύμφωνα με τους σκοπούς της επιχείρησης, τόσο οργανικά όσο και διαφημιστικά.
• Να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά την πλατφόρμα Campaign Manager και τα διαφορετικά είδη διαφήμισης για την επίτευξη των στόχων προβολής και πωλήσεων της επιχείρησης/προϊόντος.
• Να γνωρίζει, να χρησιμοποιεί και να αξιολογεί τα metrics & analytics της πλατφόρμας, ώστε να βελτιστοποιεί τα οργανικά και διαφημιστικά αποτελέσματα.
• Να αξιοποιεί το δίκτυο για την οικοδόμηση του “Thought Leadership” της επιχείρησης στους τομείς δραστηριότητάς της ή και για την ενδυνάμωση του προσωπικού του Image & Trust.
Διδάσκοντες
ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος
Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΥΡΕΖΗΣ
Msc & PhD Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διεύθυνση Μάρκετινγκ Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος
Πιστοποιητικό Παρακολούθησης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.
Η ημερομηνία λήξης μπορεί να αλλάξει.
Εκπτωτική πολιτική:
20% για τις εξής κατηγορίες δικαιούχων:
• Άνεργοι
• Φοιτητές ΑΕΙ (Πανεπιστημίων και ΤΕΙ)
• Ομαδικές Εγγραφές (τουλάχιστον τέσσερα άτομα που εργάζονται στην ίδια επιχείρηση ή οργανισμό ή είναι μέλη ένωσης επαγγελματιών)
• Τρίτεκνοι ή Πολύτεκνοι
• Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας
Έναρξη | 13-10-2020 00:00 |
Λήξη | 01-12-2020 00:00 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Λήξη εγγραφών | 11-10-2020 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών |
Εισηγητής | Σέργιος Δημητριάδης, Νικόλαος Κυρέζης |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |