Μάνατζμεντ & Μάρκετινγκ Τουρισμού

OPA elearningΠοιός είναι ο ρόλος του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ στον τουρισμό; Τί ενέργειες απαιτούνται για την επιτυχημένη λειτουργία στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας; Ποιά είναι τα συσταστικά επιτυχίας των τουριστικών υπηρεσιών; Πώς διαμορφώνονται οι τουριστικές εμπειρίες σήμερα και ποιές είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις & οργανισμοί για να κερδίσουν ξεχωριστή θέση στο παγκόσμια τουριστική αγορά; Τι ρόλο διαδραματίζουν οι τεχνολογίες αιχμής στην (ανα)διαμόρφωση των τουριστικών εμπειριών;

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει στους συμμετέχοντες εφαρμοσμένες γνώσεις βασισμένες στην επιστημονική έρευνα και στη μελέτη καλών πρακτικών στη διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών. Η φιλοσοφία και το αντικείμενο της τουριστικής εκπαίδευσης επεκτείνουν το πεδίο ανάληψης δράσης και λειτουργίας από τις τουριστικές υπηρεσίες στις σύγχρονες τουριστικές εμπειρίες. Στο επίκεντρο του προγράμματος βρίσκεται ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας των τουριστικών υπηρεσιών, οι σχέσεις προορισμού-τουριστικών επιχειρήσεων, τουριστικών επιχειρήσεων και πελατών καθώς και τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών μεταξύ τους. Στο πρόγραμμα εντάσσεται η λογική της αξιοποίησης των προκλήσεων στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, με τη χρήση τεχνολογιών αιχμής ως καταλύτη για την επιτυχία στη διεθνή τουριστική αγορά.

Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για να διευκολύνει τους εργαζόμενους και τους επαγγελματίες σε όλη την Ελλάδα. Η εκπαιδευτική διαδικασία αξιοποιεί το διαδίκτυο ώστε να μην απαιτείται η φυσική παρουσία εκπαιδευομένων, οι οποίοι μπορούν παράλληλα να εργάζονται στον τουριστικό κλάδο και να διαμένουν σε οποιοδήποτε προορισμό της χώρας. Οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να παρακολουθούν το πρόγραμμα από τον υπολογιστή τους ή άλλη συσκευή τους οπουδήποτε βρίσκονται και στον χρόνο που επιλέγουν. Με τον τρόπο αυτό, εκπαιδεύονται χωρίς να χρειαστεί ποτέ να απουσιάσουν από την εργασία τους ή να ταξιδέψουν για να έρθουν στην Αθήνα.

Όλο το εκπαιδευτικό υλικό και οι διαδικασίες πιστοποίησης της γνώσης παρέχονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι εκπαιδευόμενοι μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είναι σε θέση να γνωρίζουν τις προκλήσεις στο μάνατζμεντ και μάρκετινγκ τουριστικών υπηρεσιών και να συμμετέχουν στη διαμόρφωση νέων τουριστικών εμπειριών ως καταρτισμένοι επαγγελματίες. Θα έχουν προσθέσει ένα σημαντικό προσόν στο βιογραφικό τους που θα πιστοποιεί την κατάρτιση τους στο Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων & Οργανισμών και θα προσδώσει ιδιαίτερη αξία σε μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία και επιτυχημένη καριέρα στον κλάδο του τουρισμού.

Σε ποιους απευθύνεται

Η δομή και το περιεχόμενο του προγράμματος «Μάνατζμεντ & Μάρκετινγκ Τουρισμού» έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, με το κύρος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε στελέχη, υπαλλήλους, επιχειρηματίες καθώς και αυτοαπασχολούμενους στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους δραστηριοποιούνται στους τομείς διαμονής, εστίασης, μεταφορών, ταξιδιωτικών γραφείων,συνεδρίων και διοργανώσεων εκδηλώσεων, σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, αξιοθέατα, θεματικά πάρκα, κέντρα πληροφόρησης επισκεπτών (VICs), οργανισμούς διαχείρισης και μάρκετινγκ προορισμών (DMOs) κ.λπ.

Η χρήση εννοιών, όρων, παραδειγμάτων και καλών πρακτικών καθιστά το πρόγραμμα επίσης ενδιαφέρον για τομείς που σχετίζονται έμμεσα με τον τουρισμό, όπως ο ευρύτερος χώρος των τηλεπικοινωνιών και μεταφορών σε έναν προορισμό, digital marketing agencies που χειρίζονται accounts ξενοδοχειακών μονάδων και άλλων καταλυμάτων, κ.ο.κ.

Η «αξία» του προγράμματος
Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα στοχεύει στην πρακτική και επιστημονικά τεκμηριωμένη εξοικείωση των συμμετεχόντων με τον τρόπο λειτουργίας τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, δίνοντας έμφαση στον τρόπο διαχείρισης της τουριστικής εμπειρίας σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον σε επίπεδο επιχειρήσεων και προορισμών με συνεχώς πιο απαιτητικούς πελάτες, που λειτουργούν ως «ψηφιακοί ιθαγενείς» στη νέα γενιά τεχνολογιών και υπηρεσιών.

Γιατί να το παρακολουθήσει κάποιος

Το παρόν πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για τους επαγγελματίες, επιχειρηματίες και στελέχη του τουρισμού, για άτομα που διαθέτουν εμπειρία στον κλάδο τουρισμού & φιλοξενίας, καθώς και για όσους επιθυμούν να σταδιοδρομήσουν στον χώρο, αποκτώντας μία πιο εξειδικευμένη γνώση για το Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών, δίνοντας έμφαση στη διαμόρφωση τουριστικών εμπειριών. Στόχος του προγράμματος αυτού είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τα κατάλληλα γνωστικά εφόδια (π.χ., αρχές μάνατζμεντ και μάρκετινγκ, διοίκηση υπηρεσιών, κ.λπ.) και πρακτικές δεξιότητες (π.χ. τρόπος προσέγγισης των επισκεπτών και των τουριστών στη διαδικασία παροχής υπηρεσιών, τρόποι συνεργασίας με άλλες επιχειρήσεις και οργανισμούς του κλάδου κ.λπ.), ώστε να μπορούν μέσω των γνώσεων που θα αποκομίσουν να σχεδιάζουν και να διαμορφώνουν τουριστικές εμπειρίες. Κατά συνέπεια οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του προγράμματος θα είναι σε θέση να:

• Να συμβάλλουν στην αποτελεσματική διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, δίνοντας έμφαση στη σχέση μεταξύ προορισμών, επιχειρήσεων και επισκεπτών/τουριστών
• Να συγκεκριμενοποιήσουν τον ρόλο και τη σημασία του μάρκετινγκ για τον τουριστικό κλάδο
• Να συμβάλλουν στην αλυσίδα αξίας του τουρισμού προς όφελος των επαγγεματικών και επιχειρηματικών τους λειτουργιών
• Να προσφέρουν τουριστικές υπηρεσίες υψηλής αξίας για επισκέπτες και τουρίστες
• Να αντιληφθούν τον ρόλο των τουριστικών υπηρεσιών για τη διαμόρφωση των τουριστικών εμπειριών
• Να κατανοήσουν τη σημασία ενσωμάτωσης τεχνολογιών αιχμής στον σχεδιασμό νέων τουριστικών εμπειριών

Διδάσκοντες

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ
Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος
Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, ΟΠΑ

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Διδάκτωρ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, ΟΠΑ


Πιστοποιητικό Παρακολούθησης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.

Η ημερομηνία λήξης μπορεί να αλλάξει.

Εκπτωτική πολιτική:
20% για τις εξής κατηγορίες δικαιούχων:
• Άνεργοι
• Φοιτητές ΑΕΙ (Πανεπιστημίων και ΤΕΙ)
• Ομαδικές Εγγραφές (τουλάχιστον τέσσερα άτομα που εργάζονται στην ίδια επιχείρηση ή οργανισμό ή είναι μέλη ένωσης επαγγελματιών)
• Τρίτεκνοι ή Πολύτεκνοι
• Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 20-10-2020 00:00
Λήξη 08-12-2020 00:00
Χωρητικότητα Απεριόριστο
Λήξη εγγραφών 11-10-2020
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Εισηγητής Γεώργιος Μπάλτας, Αντώνης Γιαννόπουλος
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas