MARKETING & BRANDING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

TUV Hellas newΓενικές πληροφορίες

Είναι γεγονός, ότι ο Αγροτικός Κλάδος σε σχέση με τους υπόλοιπους κλάδους υστερεί στην κατανόηση και εφαρμογή των κανόνων του Marketing και του Branding.

Μέσα από το συγκεκριμένο σεμινάριο τα στελέχη Marketing μίας αγροτικής επιχείρησης ή οργανισμού θα μάθουν πώς να δημιουργήσουν μία μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη προσφέροντας υψηλή αξία στα προϊόντα τους, αξία υψηλότερη από τα αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού. Μέσα από την υψηλότερη αυτή αξία θα μπορέσουν να επιτύχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, δηλαδή η υπεροχή της ίδιας και των προϊόντων της έναντι του ανταγωνισμού.

Όλα τα παραπάνω με τη σειρά τους σε πιστότητα (loyalty) των πελατών και τελικά σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις των προϊόντων / υπηρεσιών της αγροτικής επιχείρησης.

Περιεχόμενα:

  • Marketing
    - Βασικές έννοιες marketing
    - Ικανοποίηση πελάτη
    - Συμπεριφορά καταναλωτή
    - Ανάπτυξη νέων προϊόντων
    - Κανάλια marketing
    - Ηλεκτρονικό marketing
  • Branding
    - Βασικές έννοιες branding
    - Positioning και Επικοινωνία του Brand Positioning
    - Brand Extension
    - Τιμολογώντας το brand ως premium
    - ROBI (Return on Brand Investment)
    - Νόμοι του branding

Απευθύνεται σε:

Εκτελεστικοί Διευθυντές, Managers, Retail Managers, Marketing Managers, Επιχειρηματίες, Υπεύθυνοι Πωλήσεων, Brand Managers και Υπεύθυνοι Εξυπηρέτησης Πελατών.

Εισηγητές: Χρήστος Κατσάνος

Σημείωση

  • Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα

  • Είναι διαδραστικό με μικρές παρουσιάσεις του εισηγητή που ακολουθούνται από συζητήσεις και εργασίες / πειραματισμούς των συμμετεχόντων.

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 10-12-2020 09:00
Λήξη 11-12-2020 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Χρήστος Κατσάνος
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2025 Digital Ideas