Είναι γεγονός, ότι ο Αγροτικός Κλάδος σε σχέση με τους υπόλοιπους κλάδους υστερεί στην κατανόηση και εφαρμογή των κανόνων του Marketing και του Branding.
Μέσα από το συγκεκριμένο σεμινάριο τα στελέχη Marketing μίας αγροτικής επιχείρησης ή οργανισμού θα μάθουν πώς να δημιουργήσουν μία μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη προσφέροντας υψηλή αξία στα προϊόντα τους, αξία υψηλότερη από τα αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού. Μέσα από την υψηλότερη αυτή αξία θα μπορέσουν να επιτύχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, δηλαδή η υπεροχή της ίδιας και των προϊόντων της έναντι του ανταγωνισμού.
Όλα τα παραπάνω με τη σειρά τους σε πιστότητα (loyalty) των πελατών και τελικά σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις των προϊόντων / υπηρεσιών της αγροτικής επιχείρησης.
Περιεχόμενα:
Απευθύνεται σε:
Εκτελεστικοί Διευθυντές, Managers, Retail Managers, Marketing Managers, Επιχειρηματίες, Υπεύθυνοι Πωλήσεων, Brand Managers και Υπεύθυνοι Εξυπηρέτησης Πελατών.
Εισηγητές: Χρήστος Κατσάνος
Σημείωση
Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)
Έναρξη | 10-12-2020 09:00 |
Λήξη | 11-12-2020 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | TÜV HELLAS |
Εισηγητής | Χρήστος Κατσάνος |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |