Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας σε άτομα που έχουν άμεση επαφή με τον πελάτη πρόσωπο με πρόσωπο αλλά και τηλεφωνικώς. Αυτό το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να αντιληφθείτε τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα εξυπηρέτησης και θα σας εφοδιάσει με τις δεξιότητες οι οποίες είναι αναγκαίες για να κτίσετε σχέσεις με τους πελάτες σας και κατ’ επέκταση ένα πιστό πελατολόγιο.
Με το τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
• Να κατανοήσουν τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και τι είναι κουλτούρα εξυπηρέτησης.
• Να καταλάβουν τον αντίκτυπο που έχει η εξυπηρέτηση πελατών στην αύξηση του κύκλου εργασιών.
• Να γνωρίζουν τους παράγοντες οι οποίοι καθορίζουν την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.
• Να αναπτύξουν δεξιότητες καλής εξυπηρέτησης πελατών.
• Να παίρνουν διορθωτικά μέτρα όταν υπάρχει διαφορά μεταξύ των προσδοκιών του πελάτη και της πραγματικής εξυπηρέτησης.
• Να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους πελάτες τους.
• Να εφαρμόζουν συστήματα πρόληψης και αντιμετώπισης κακής εξυπηρέτησης πελατών.
• Να χειρίζονται δύσκολους και δυσαρεστημένους πελάτες.
• Να κτίζουν διαχρονικές σχέσεις με τους πελάτες οι οποίοι θα τους συστήσουν σε νέους πελάτες.
• Να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους όσο αφορά την ποιότητα εξυπηρέτησης.
• Να κάνουν τους πελάτες να τους θυμούνται για μια ζωή.
Επιλογή Online Live Webinar ή Online Course on Demand
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα μπορείτε να το παρακολουθήσετε στις πιο κάτω συγκεκριμένες ημερομηνίες σαν Online Live Webinar ή να το παρακολουθήσετε όποτε εσείς θέλετε σαν Online Course on Demand
Εκπαιδευτής:
Άδωνης Αναστασίου
Η συμμετοχή περιλαμβάνει:
• Certification of Attendance
• Εκπαιδευτικό Υλικό
Έναρξη | 22-02-2021 09:00 |
Λήξη | 23-02-2021 17:30 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | Adonis Business Academy |
Εισηγητής | Άδωνης Αναστασίου |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |