• νεοσύστατες εταιρίες που θέλουν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους μέσα από τα διαθέσιμα Digital & Social κανάλια επικοινωνίας.
• υπάρχουσες εταιρίες που θέλουν να ξεκινήσουν η να αυξήσουν την παρουσία τους διαδικτυακά.
• όσους έχουν ένα Website και θέλουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, το δυνητικό τους πελατολόγιο και εν τέλει τις αγορές.
• όσους ενδιαφέρονται να κάνουν κάποιες βασικές ενέργειες Marketing χωρίς να ξοδέψουν χρήματα σε κάποιον ειδικό ή σε κάποιο Marketing Agency.
• όσους έχουν σπουδάσει Marketing και θα ήθελαν να εντάξουν στις γνώσεις τους και τις βασικές αρχές του Social & Digital Marketing σε πρακτικό και θεωρητικό επίπεδο.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: Είναι γεγονός ότι την εποχή του κλασικού Marketing και της κλασικής πώλησης διαδέχεται μια νέα εποχή, της ψηφιακής επανάστασης, η οποία αλλάζει όλα τα μέχρι σήμερα δεδομένα. Μέσα από αυτή την εισήγηση θα εξεταστούν οι παράγοντες που αλλάζουν τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τις εταιρίες και τους οργανισμούς. Θα ερευνηθούν όλες οι ψηφιακές και διαδικτυακές στρατηγικές που θα πρέπει μια εταιρία να υιοθετήσει ώστε να ακολουθήσει το ρεύμα της εποχής με επιτυχία. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει στους συμμετέχοντες εμπειρία και τεχνογνωσία, ώστε να έχουν εκείνες τις βασικές γνώσεις που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη ενός κερδοφόρου Social Marketing πλάνου για την επιχείρησή ή την εταιρία που εργάζονται, ανεξάρτητα από το μέγεθός της.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: Το σεμινάριο διαρθρώνεται σε ενότητες, με στόχο την μέγιστη δυνατή εμβάθυνση στη συγκεκριμένη πτυχή των ηλεκτρονικών αγορών και πωλήσεων. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθούν τα εξής:
Κατασκευή E-shop
• Ποια είναι τα συστατικά ενός e-shop που πουλάει;
• Γιατί κάποια e-shops πετυχαίνουν ενώ άλλα όχι;
Eshop & design
• User Experience & Design: πολυτέλεια ή αναγκαιότητα;
• Μηχανισμοί που πρέπει να έχει ένα e-shop για αύξηση των πωλήσεων
• Upselling / Cross selling: πουλήστε περισσότερα, πουλήστε ακριβότερα
• Κάντε τους επισκέπτες σας να μείνουν περισσότερο στο e-shop σας.
• Κάντε τους επισκέπτες σας να εμπιστευθούν να κάνουν αγορές μέσω του e-shop σας
• Κάντε τους επισκέπτες σας πιστούς πελάτες
E-shop & online διαφήμιση
• Social Media, Google Adwords, Email marketing, remarketing, dynamic remarketing
• Τι κάνει το καθένα από αυτά τα εργαλεία; Ποιες είναι οι δυνατότητές τους;
• Ποια είναι τα υπέρ και τα κατά του έναντι των άλλων εργαλείων;
• Κάτω από ποιες συνθήκες θα χρησιμοποιήσουμε το ένα ή το άλλο;
• Πόσα χρήματα πρέπει να επενδύσουμε για να έχουμε αποτελέσματα;
Εισηγητής: Αρσένης Πασχόπουλος, Digital marketing manager, Εκπαιδευτής
ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.aidaacademy.gr/shop-poliseis.html
Έναρξη | 09-03-2022 17:00 |
Λήξη | 09-03-2022 21:00 |
Χωρητικότητα | 15 |
Λήξη εγγραφών | 28-02-2022 |
Τιμή ατόμου | €153.00 |
Διοργανωτής | AIDA academy |
Εισηγητής | Αρσένης Πασχόπουλος |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |