Βασικά στοιχεία marketing για τουριστικές επιχειρήσεις

AIDAΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:

• ιδιοκτήτες και στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων
• στελέχη ΟΤΑ
• στελέχη φορέων
• σε όσους έχουν σπουδάσει Μάρκετινγκ και θα ήθελαν να εντάξουν στις γνώσεις τους και τις βασικές αρχές του σε πρακτικό και θεωρητικό επίπεδο

AIDA tourismos0522ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εισαγωγή στο τουριστικό marketing και η σύλληψη των διεργασιών που προϋποτίθενται για την επιτυχημένη εφαρμογή του.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: Το σεμινάριο διαρθρώνεται σε ενότητες, με στόχο την μέγιστη δυνατή εμβάθυνση στο marketing για τουριστικές επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθούν τα εξής:

• Ορισμός marketing
• Η λειτουργία του marketing
• Έρευνα marketing
• Τμηματοποίηση
• Τοποθέτηση (Positioning)
• SWOT analysis
• Τα 4 / 7 P’s
• Product
• Price
• Place
• Promotion
• People
• Process
• Physical environment
• E - marketing
• Οι λειτουργίες του web marketing στον τουρισμό

Εισηγητής: Τάσος Γούσιος, Επαγγελματίας τουριστικού marketing

ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.aidaacademy.gr/basika-stoixeia-marketing-gia-touristikes-epixeiriseis.html

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 04-05-2022 17:00
Λήξη 06-05-2022 21:00
Χωρητικότητα 15
Λήξη εγγραφών 28-04-2022
Τιμή ατόμου €185.00
Διοργανωτής AIDA academy
Εισηγητής Τάσος Γούσιος
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas