Content Marketing Academy

HAUΤεχνικό σεμινάριο για marketers και content creators για το Content Marketing - συνδιοργάνωση της GrowthRocks με την Ελληνοαμερικανική Ένωση. Σε αντίθεση με παραδοσιακές τακτικές «push marketing» (π.χ. διαφήμιση) με τις οποίες πάτε εσείς στον πελάτη, με το content marketing έρχετε ο πελάτης σ' εσάς (pull marketing) για να καταναλώσει χρήσιμο και χρηστικό περιεχόμενο, να αγοράσει, και να σας εμπιστευθεί έτσι ώστε να μοιρασθεί το περιεχόμενό σας με τον κύκλο του. Τέτοιοι τρόποι ή είδη περιεχομένου μπορεί να είναι: ένα ενημερωτικό/εκπαιδευτικό seo-optimized κείμενο στο site σου, μια σειρά από blog posts που κρατούν ενεργό το ενδιαφέρον του κοινού σας, ένα chatbot με οδηγίες how-to που λύνει ένα πρόβλημα, ένα webinar ή ένα e-book με δωρεάν χρήσιμο υλικό, αλλά ακόμη κι ένα καλογραμμένο copy μιας διαφήμισης στο κατάλληλο αγοραστικό στάδιο, και πάρα πολλά άλλα. Αν λοιπόν οι διαφημιστικές ενέργειες που κάνετε δεν είναι πλέον αρκετές, ελάτε στο 33ωρο πρόγραμμα Content Marketing Academy: τo πιο πρακτικό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα για το Content που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα.

Περιεχόμενα:

Τι είναι hot στο Content Marketing - 3 ώρες
• Εισαγωγή στο Content Marketing
• Content Trends
• Μάθε από τους καλύτερους: Ανάλυση επιτυχημένων Case studies
Περιεχόμενο στον Ιστότοπο σου (website content) - 6 ώρες
• Συνδυασμός με το SEO
• Keyword Research (Πώς να γράφετε για θέματα που ο κόσμος ψάχνει ώστε να συνδέσετε τη ζήτηση με την προσφορά)
• Engagement Points (Σημεία διεπαφής με τον χρήστη κατά την διάρκεια ανάγνωσης του περιεχομένου στο site). Πώς γίνεται και τι πρέπει να δημιουργήσετε
• Πώς να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα του περιεχομένου.
Περιεχόμενο στο email - 3 ώρες
• Μάθετε πώς να γραφετε emails που όλοι ανοίγουν
• Hacks αναφορικά με το email.
• Μετρήσεις αποτελεσματικότητας της κάθε αποστολής.
• Στοιχεία ανάλυσης ανά αποστολή και τι δεδομένα και συμπεράσματα μπορείτε να αλλιεύσετε με την χρήση έξυπνης ανάλυσης αλλά και των σωστών εργαλείων.
Συγγραφή Blog Posts - 6 ώρες
• Writing Content
• Formats
• Medium
• Tips
• Tools
• Διανομή blogpost: Γιατί και πώς το περιεχόμενό δεν πρέπει να μείνει στο site.
• Μέτρηση αναφορικά με ποιο blogpost πάει καλύτερα και πού πρέπει να επενδύσετε τον χρόνο σας με επιπλέον υλικό.
Περιεχόμενο στα κοινωνικά δικτυα - 3 ώρες
• Εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσετε και βέλτιστες πρακτικές.
• Πώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα πάει από στόμα σε στόμα (viral content).
• Social Media Strategy. Τι είναι και ποσο σημαντικό είναι να έχει γίνει αναλυση και προσδιορισμός της στρατηγικής.
• Social Media για B2B. Υπάρχει, και εάν ναι, χρειάζεται;
• Influencers και περιεχόμενο.
Περιεχόμενο ειδικού σκοπού - 6 ώρες
• Tι είναι, πόσο κοστίζει και πώς μπορούμε να το φτιάξουμε.
• Lead magnets
• Podcasts
• eBooks
• Quizzes
• Games
• Smart Content
Σχεδιάστε μια Ολιστική Content Marketing στρατηγική - 6 ώρες
Αφού έχετε μάθει όλες τις κατηγορίες του περιεχομένου, τι είναι, πόσο σημαντικό είναι (ή δεν είναι) για την επιχείρησή σας, πόσο χρόνο θα πάρει και τι θα κοστίσει, σε αυτήν την ενότητα θα εντάξουμε όσα μάθαμε σε ένα ενιαίο πλάνο. Τι κάνουμε πρώτα, τι κάνουμε μετά και πως «εκμεταλλευόμαστε» οτιδήποτε κάνουμε αναφορικά με περιεχόμενο.

Απευθύνεται σε: Content editors που θέλουν να κάνουν το content τους να αποδίδει, marketers που θέλουν να γίνουν content specialists, social media marketers που θέλουν να αναβαθμίσουν το περιεχόμενο που τοποθετούν στα social media, αποφοίτους Digital Marketing Certificates ή Diplomas που θέλουν να εμβαθύνουν στο Content Marketing, δημοσιογράφους που θέλουν να ασχοληθούν με το Content Marketing, startuppers που θέλουν να δημιουργούν content για τα προϊόντα τους.

Εισηγητές: Θοδωρής Μουλός, Νικόλας Λέκκας, Έφη Χατζηγιαννοπούλου-Bersoux

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 17-05-2022 00:00
Λήξη 21-06-2022 00:00
Χωρητικότητα 25
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής Ελληνοαμερικανική Ένωση
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas