Εισαγωγή στο Marketing - Οι Βασικές Αρχές και οι Πρακτικές Εφαρμογές του στην Επιχείρηση

Εισαγωγή στο Marketing - Οι Βασικές Αρχές και οι Πρακτικές Εφαρμογές του στην Επιχείρηση-Σεμινάρια στο Marketing - ΠωλήσειςΜάρκετινγκ είναι η επιχειρησιακή και κοινωνική διαδικασία η οποία προσδιορίζει τις ανάγκες και επιθυμίες του καταναλωτή, και καθορίζει σε ποιές αγορές μπορεί μια επιχείρηση να ανταγωνισθεί με επιτυχία έτσι ώστε να σχεδιάσει τα κατάλληλα προϊόντα, υπηρεσίες και προγράμματα για να "εξυπηρετήσει" αυτές τις ανάγκες και επιθυμίες.

Γιατί να παρακολουθήσετε το σεμινάριο αυτό;

• Για να Γνωρίσετε τις Βασικές Αρχές, Έννοιες και Πρακτικές του Marketing
• Για να Κατανοήσετε το Στρατηγικό Ρόλο των Αποφάσεων Marketing για τις επιχειρήσεις, την κοινωνία και την οικονομία
• Για να Κατανοήσετε τη ‘‘Γλώσσα του Marketing’’ που χρησιμοποιείται από τους Μarketers
• Για να Γνωρίσετε τις Σχέσεις του Marketing με τις άλλες Λειτουργίες μιας επιχείρησης
• Για να Μάθετε πώς θα Βελτιώσετε την Αποδοτικότητα και Αποτελεσματικότητα της Επιχείρησής Σας χρησιμοποιώντας κατάλληλα τα Εργαλεία του Marketing
• Για να Γνωρίσετε πως το Εξωτερικό και Εσωτερικό Περιβάλλον επηρεάζει τη λειτουργία μιας Επιχείρησης
• Για να Γνωρίσετε τις Στρατηγικές Επίτευξης Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
• Για να Υιοθετήσετε Νέες Προσεγγίσεις του Marketing στην Επιχείρησή Σας

Σε ποιους απευθύνεται
  • Σε Όλους τους Επιχειρηματίες/Ελεύθερους Επαγγελματίες ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης, τη φύση της ή τον τομέα δραστηριοποίησής της
  • Σε Όλους όσους θα ξεκινήσουν τώρα την επιχείρησή τους
  • Σε Στελέχη Επιχειρήσεων που είναι επιφορτισμένα με την διαμόρφωση και υλοποίηση των Στρατηγικών Marketing
  • Σε Σπουδαστές και Φοιτητές που σπουδάζουν ή θα σπουδάσουν Marketing
  • Σε Όλους τους Δημιουργικούς Ανθρώπους της Επιχειρηματικής Ζωής
  • Σε Όλους όσους επιθυμούν να Γνωρίσουν τον Υπέροχο Κόσμο του Marketing

Περιεχόμενα

• Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες και Αρχές του Marketing
• Ο καθορισμός της "Ανάγκης" σε μια Επιχείρηση
• Ο Ρόλος του Marketing στις Επιχειρήσεις, την Κοινωνία και την Οικονομία
• Το Μίγμα Marketing (Marketing Mix)
• Ανάλυση Πλεονεκτημάτων, Αδυναμιών, Ευκαιριών και Απειλών μιας Επιχείρησης (SWOT analysis)
• Ανάλυση του Εξωτερικού Περιβάλλοντος μιας Επιχείρησης (PESTLEDG analysis)
• Ανάλυση του Εσωτερικού Περιβάλλοντος μιας Επιχείρησης
• Θεωρία των Πόρων-Ικανοτήτων μιας Επιχείρησης και Επιλογές Στρατηγικής Marketing
• Ανάλυση ‘‘Αλυσίδας Αξίας’’ (Value-Chain analysis)
• Δομική Ανάλυση του Ανταγωνιστικού Περιβάλλοντος της Επιχείρησης (Porter’s 5Forces)
• Προσδιορισμός της Ανταγωνιστικής Θέσης μιας Επιχείρησης μέσα σε ένα Κλάδο
• Στρατηγικές Επίτευξης Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
• Στρατηγική Ηγεσίας-Κόστους
• Στρατηγική Διαφοροποίησης Προϊόντων ή Υπηρεσιών
• Στρατηγική Εστίασης σε συγκεκριμένα Τμήματα της Αγοράς
• Ανταγωνιστικές Στρατηγικές και ο Ρόλος της Δομής μιας Επιχείρησης
• Στρατηγικές Διείσδυσης, Ανάπτυξης της Αγοράς και Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων ή Υπηρεσιών
• To Marketing στη Νέα Οικονομία

Εισηγητής

Το Σεμινάριο θα παρουσιάσει ο Δρ. Ανάργυρος Παπαδόπουλος ο οποίος διαθέτει τους παρακάτω τίτλους και προσόντα:

  • PhD (διδάκτωρ) του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, της Νομικής Σχολής, τμήματος Διεθνών Σπουδών
  • Master of Arts (MA) στους τομείς της επιχειρηματικότητας και των διεθνών σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο των ΗΠΑ
  • Master of Arts (MA) (αριστούχος) του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, της Νομικής Σχολής, τμήματος Διεθνών Σπουδών
  • Bachelor of Arts (BA) του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, της Νομικής Σχολής, τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης
  • Έχει εργασθεί ως σύμβουλος σε πολυεθνικές επιχειρήσεις
  • Διαθέτει μακρόχρονη πείρα σε εισηγήσεις σεμιναρίων σε θέματα διοίκησης, ανάπτυξης προσωπικού, καθώς και ζητήματα Ευρωπαϊκών επιχειρήσεων.
  • Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Κοινωνικών Επιστημών
  • Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Διεθνών Σπουδών
  • Έχει δημοσιεύσει μελέτες του σε επιστημονικά περιοδικά.

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ: 

STARsystem
Για κάθε ένα σεμινάριο που ολοκληρώνεται, ο συμμετέχων αποκτά ένα STAR (σε αυτοκόλλητο). Αυτό το κολλά κάθε φορά στην ειδική κάρτα του STARsystem που δίνεται όταν γίνει η εγγραφή για πρώτη φορά στη Bonus Seminars. 
ExtraBONUS
Κάθε φορά που ο συμμετέχων συγκεντρώνει 5 STARs, τότε το extraBONUS είναι η ΔΩΡΕΑΝ παρακολούθηση ενός επιπλέον σεμιναρίου. 
Σε περίπτωση συγκέντρωσης 5 STARs, το επόμενο δηλ. το 6ο κατά σειρά σεμινάριο θα το παρακολουθήσει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ, μετά από άλλα 5 STARs το 12ο σεμινάριο θα είναι πάλι ΔΩΡΕΑΝ κ.ο.κ.  
Σε περίπτωση ομαδικής εγγραφής (3 άτομα +) παρέχεται έκπτωση 10%

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 17-09-2022 10:30
Λήξη 17-09-2022 15:30
Χωρητικότητα 20
Λήξη εγγραφών 16-09-2022
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής Bonus Seminars
Εισηγητής Ανάργυρος Παπαδόπουλος
Τόπος διεξαγωγής Bonus Seminars
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas