Μάρκετινγκ είναι η επιχειρησιακή και κοινωνική διαδικασία η οποία προσδιορίζει τις ανάγκες και επιθυμίες του καταναλωτή, και καθορίζει σε ποιές αγορές μπορεί μια επιχείρηση να ανταγωνισθεί με επιτυχία έτσι ώστε να σχεδιάσει τα κατάλληλα προϊόντα, υπηρεσίες και προγράμματα για να "εξυπηρετήσει" αυτές τις ανάγκες και επιθυμίες.
• Για να Γνωρίσετε τις Βασικές Αρχές, Έννοιες και Πρακτικές του Marketing
• Για να Κατανοήσετε το Στρατηγικό Ρόλο των Αποφάσεων Marketing για τις επιχειρήσεις, την κοινωνία και την οικονομία
• Για να Κατανοήσετε τη ‘‘Γλώσσα του Marketing’’ που χρησιμοποιείται από τους Μarketers
• Για να Γνωρίσετε τις Σχέσεις του Marketing με τις άλλες Λειτουργίες μιας επιχείρησης
• Για να Μάθετε πώς θα Βελτιώσετε την Αποδοτικότητα και Αποτελεσματικότητα της Επιχείρησής Σας χρησιμοποιώντας κατάλληλα τα Εργαλεία του Marketing
• Για να Γνωρίσετε πως το Εξωτερικό και Εσωτερικό Περιβάλλον επηρεάζει τη λειτουργία μιας Επιχείρησης
• Για να Γνωρίσετε τις Στρατηγικές Επίτευξης Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
• Για να Υιοθετήσετε Νέες Προσεγγίσεις του Marketing στην Επιχείρησή Σας
Περιεχόμενα
• Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες και Αρχές του Marketing
• Ο καθορισμός της "Ανάγκης" σε μια Επιχείρηση
• Ο Ρόλος του Marketing στις Επιχειρήσεις, την Κοινωνία και την Οικονομία
• Το Μίγμα Marketing (Marketing Mix)
• Ανάλυση Πλεονεκτημάτων, Αδυναμιών, Ευκαιριών και Απειλών μιας Επιχείρησης (SWOT analysis)
• Ανάλυση του Εξωτερικού Περιβάλλοντος μιας Επιχείρησης (PESTLEDG analysis)
• Ανάλυση του Εσωτερικού Περιβάλλοντος μιας Επιχείρησης
• Θεωρία των Πόρων-Ικανοτήτων μιας Επιχείρησης και Επιλογές Στρατηγικής Marketing
• Ανάλυση ‘‘Αλυσίδας Αξίας’’ (Value-Chain analysis)
• Δομική Ανάλυση του Ανταγωνιστικού Περιβάλλοντος της Επιχείρησης (Porter’s 5Forces)
• Προσδιορισμός της Ανταγωνιστικής Θέσης μιας Επιχείρησης μέσα σε ένα Κλάδο
• Στρατηγικές Επίτευξης Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
• Στρατηγική Ηγεσίας-Κόστους
• Στρατηγική Διαφοροποίησης Προϊόντων ή Υπηρεσιών
• Στρατηγική Εστίασης σε συγκεκριμένα Τμήματα της Αγοράς
• Ανταγωνιστικές Στρατηγικές και ο Ρόλος της Δομής μιας Επιχείρησης
• Στρατηγικές Διείσδυσης, Ανάπτυξης της Αγοράς και Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων ή Υπηρεσιών
• To Marketing στη Νέα Οικονομία
Εισηγητής
Το Σεμινάριο θα παρουσιάσει ο Δρ. Ανάργυρος Παπαδόπουλος ο οποίος διαθέτει τους παρακάτω τίτλους και προσόντα:
ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ:
Έναρξη | 17-09-2022 10:30 |
Λήξη | 17-09-2022 15:30 |
Χωρητικότητα | 20 |
Λήξη εγγραφών | 16-09-2022 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | Bonus Seminars |
Εισηγητής | Ανάργυρος Παπαδόπουλος |
Τόπος διεξαγωγής | Bonus Seminars |
Πόλη | Αθήνα |