Προσωποποιημένη Εξυπηρέτηση για Απόλυτη Ικανοποίηση του Πελάτη

TUV Hellas newΌλοι λένε ότι εξυπηρετούν πελάτες.

Και εννοούν ότι έχουν έναν ‘συγκεκριμένο’ τρόπο, ‘δοκιμασμένο’ και ‘επιτυχημένο’. Που είναι ο ίδιος για όλους τους πελάτες που έχουν μπροστά τους ή στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής. Είναι καιρός να πάτε μπροστά! Είναι καιρός να αναπτύξετε τις ψυχολογικές δεξιότητες και ικανότητες που απαιτούνται σήμερα για να δώσετε μια Προσωποποιημένη Εμπειρία Πελάτη (Personalized Customer Experience). Είναι πολύ πιο εύκολο απ’ όσο νομίζετε και – το καλύτερο – πολύ αποτελεσματικό και επικερδές για εσάς και την επιχείρησή σας!

Σκοπός
Να αντλήσετε τα οφέλη από τη γνώση της ψυχολογίας της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Να βελτιώσετε την αυτογνωσία σας και την ενσυναίσθηση (empathy) στους πελάτες σας. Να αναπτύξετε δεξιότητες και θα τις εφαρμόσετε πρακτικά στην καθημερινή σας δουλειά.

Σε ποιους απευθύνεται
Σε όλους όσοι εργάζεστε στην πρώτη γραμμή μιας επιχείρησης, ενός καταστήματος ή ενός τμήματος με σκοπό την πώληση και την εξυπηρέτηση των πελατών: εκπρόσωπους εξυπηρέτησης, πωλητές, τεχνικούς υποστήριξης, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και καταστημάτων.

Τι θα κερδίσετε

  • Θα συνειδητοποιήσετε την σημασία της προσωπικής σας συνεισφοράς στην εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησης, του καταστήματος ή του τμήματός σας
  • Θα καταλάβετε καλύτερα τον εαυτό σας - τα θετικά και αρνητικά στοιχεία της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης που παρέχετε
  • Θα μπορείτε να αναγνωρίζετε και να ψυχολογείτε τον πελάτη απέναντί σας - τι θέλει, πώς συμπεριφέρεται και γιατί
  • Θα μάθετε πώς να προσαρμόζετε τη συμπεριφορά σας έτσι ώστε να ικανοποιείτε τον πελάτη σας στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό

Μέθοδος εκπαίδευσης
Η εκπαίδευση βασίζεται στις αρχές της θετικής εμπειρίας (positive experience) και της προσωπικής εμπλοκής (personal involvement). Όσοι συμμετάσχετε, αφ’ ενός θα νιώθετε ευχάριστα, χωρίς να βαριέστε κατά τη διάρκεια της όλης διαδικασίας και αφ’ ετέρου θα ωφεληθείτε από την προσωπική σας ενεργή συμμετοχή με ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, case studies, παρατηρήσεις και διάλογο.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 27-01-2023 10:00
Λήξη 01-02-2023 18:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas