Πριν επιδιώξει ο φαρμακοποιός και η ομάδα του την πώληση πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσει πλήρως τις θέσεις και τα θέλω του ασθενή-πελάτη του. Αλλάζοντας την οπτική γωνία από την οποία βλέπουμε τις πωλήσεις, εξερευνούμε τον επισκέπτη του φαρμακείου ως μία μοναδική και ολοκληρωμένη οντότητα η οποία θέλει εξατομικευμένη προσέγγιση. Μέσα από τις τεχνικές του λόγου και την ενσυναίσθηση, δίνουμε στον πελάτη αυτό ακριβώς που χρειάζεται και επιθυμεί, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει το ίδιο το φαρμακείο.
Περιεχόμενα:
• Τι είναι το φαρμακείο ως χώρος;
• Πρόσωπα-κλειδιά του φαρμακείου
• Ο πελάτης του φαρμακείου
• Τι περιμένει από εμάς ο ασθενής-πελάτης;
• Η γλώσσα της επικοινωνίας στο φαρμακείο
• Ικανοποίηση ασθενή-πελάτη
• Βήματα προσέγγισης ασθενή-πελάτη
• Μία πρόταση από το Α έως το Ω
• Τα μυστικά της συμπληρωματικής πώλησης στο φαρμακείο
• Τα είδη των πελατών του φαρμακείου
• Η αντιμετώπιση του δισταγμού
• Η αντιμετώπιση της απόρριψης
• Οι τύποι της ζήτησης στο φαρμακείο
Απευθύνεται σε:
Επιχειρηματίες φαρμακοποιούς και τις ομάδες των ανθρώπων που πλαισιώνουν τις επιχειρήσεις τους.
Εισηγητές: Ελίνα Αρμένη
Σημείωση
Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TUV HELLAS
Έναρξη | 18-07-2023 09:00 |
Λήξη | 18-07-2023 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | TÜV HELLAS |
Εισηγητής | Ελίνα Αρμένη |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |