ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ INTERNET

TUV Hellas newΓενικές πληροφορίες

Όλοι σήμερα αναγνωρίζουν το ρόλο της επικοινωνίας στο Internet και την σημασία αξιοποίησης πλατφορμών όπως η Google, το Facebook, το Instagram, το LinkedIn κ.α. Ωστόσο, για να μπορέσει κανείς να αναπτύξει το κατάλληλο μίγμα επικοινωνιακών δράσεων και να επιλέξει την κατάλληλη κάθε φορά πλατφόρμα για να πετύχει τους στόχους του χρειάζεται εξειδικευμένες γνώσεις.

Στο σεμινάριο αυτό εξετάζεται σε βάθος μια στρατηγική προσέγγιση της επικοινωνίας στο Internet και γίνεται κατανοητή η σημασία εννοιών όπως η ανάλυση δικτύων. Επίσης εξετάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των διαφημίσεων στις πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες (όπως λ.χ. Google Ads και Facebook Ads), η σημασία των κοινωνικών δικτύων, το social media, monitoring κ.ο.κ.

Περιεχόμενα

1) Επικοινωνία στο διαδίκτυο
a) Χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες
b) Το τοπίο στην Ελλάδα και το εξωτερικό
c) Βασικές έννοιες ανάλυσης δικτύων
d) Προκλήσεις

2) Οι πλατφόρμες επικοινωνίας και διαφήμισης στο Διαδίκτυο
a) Google Ads
b) Facebook/Instagram Ads
c) Άλλες πλατφόρμες διαφήμισης
d) Keyword optimization

3) Κοινωνικά δίκτυα και εταιρική επικοινωνία
a) Η εικόνα σε Ελλάδα και εξωτερικό
b) Τεχνικές και στρατηγικές προσεγγίσεις
c) Social Media Monitoring

Απευθύνεται σε:

• Media specialists
• Web designers - Administrators
• Στελέχη δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας
• Συμβούλους Επιχειρήσεων
• Στελέχη Μάρκετινγκ
• Εταιρείες, οργανισμούς, δημόσιους φορείς, MKO

Εισηγητές:
• Γιώργος Φρίγκας
• Δημήτρης Πεφάνης

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 17-12-2024 09:00
Λήξη 18-12-2024 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Γιώργος Φρίγκας, Δημήτρης Πεφάνης
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas